رویدادها چگونه می توانند شما را به خُدایِ بازاریابی مشارکتی تبدیل کنند؟

کامنت : 0
نویسنده:

امیر رضا دهقان

رویدادها چگونه می توانند شما را به خُدایِ بازاریابی مشارکتی تبدیل کنند؟

پول درآوردن ...

این مشکلی است که قصد حلّ آن را داریم ...

در پُست های قبلی درباره کلیدِ یک بازاریابی موفق صحبت کردیم – روابط

قدرت روابط در بازاریابی، فوق العاده مهم است

روابط نشان دهنده اعتماد هستند و اعتبار را می سازند. آن ها می توانند اعضای یک لیست را از لحاظ ذهنی به گونه ای آماده کنند که در قبال پیشنهادهایی که دریافت می کنند پذیرا تر باشند؛ و هنگامی که اعضا برای این کار آماده شده اند و به شخصی اعتماد دارند، احتمال بیشتری وجود دارد که از این شخص چیزی بخرند. من در طول سال ها بازریابی ایمیلی، من در حال ساخت روابط بوده ام ...

و به صورت موفقیت آمیز توانستم روابطی  را با لیست ایمیل خود بسازم که به من قابلیت به دست آوردن 500 میلیون تومان را در 10 روز داد.

شما باید روابطِ مستحکمی ایجاد کنید. اما باید بدانید که روابط ، تازه نقطه شروع هستند. پس از ساختن روابط، باید شروع به دنبال کردن اهداف خود کنید.

پس از این که رابطه برقرار شد، روش هایی برای استفاده وجود دارند که باعث می شوند پتانسیل سودِ شما به حداکثر برسد و بهترینِ این روش ها ...

بازاریابی رویدادها است.

بازاریابی رویدادها، مفهومی است که به صورت مکرّر استفاده کرده ام . آنقدر موفق است که من توانسته ام از آن بیشتر از سایر استراتژی ها پول در بیاورم. بازاریابی رویدادها، یکی از اجزای لاینفک مدلِ کسب و کار دیجیتال اپیدمیک می باشد.

بازاریابی رویدادها، پتانسیل فروش محصولات کیفیت بالا را به حداکثر  می رساند. می تواند فروختن محصولاتِ گران قیمت را  تسهیل  کند؛ محصولاتی که فروش آن ها از طریقِ  پیام  فروش ویدئویی یا متنی ، دشوار است .

روشِ آن را به شما نشان خواهم داد اما اول ...

بازاریابی رویدادها چیست ؟

بازاریابی رویدادها، استراتژی است که افراد کمی  از آن استفاده می کنند؛ اَکثر مردم حتّی نمی دانند که این استراتژی وجود خارجی دارد . آن دسته ای هم که از وجود آن باخبر هستند، فکر می کنند که بیش از حد دشوار یا  پرهزینه است – در حالیکه این طور نیست . بازاریابی رویدادها یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین عناصر در مدل کسب و کارِ  دیجیتال اپیدمیک است.

بازاریابی رویدادها، سودده ترین حالت بازاریابی است که تا کنون  به آن پرداخته ام .

به صورت ساده  می توان گفت که بازاریابی رویدادها  محور ترکیبی  از دو چیز است :

  • اعلام یک رویداد در دوره زمانی معین – ابتدا و انتهایی دارد.
  • وبینارها – برای این که بازاریابی رویدادها را به بهترین شیوه انجام دهید، باید یاد بگیرید وبینارهای قوی بسازید.

بازاریابی رویدادها به مخاطبان فرصتِ محدودی می دهد تا درباره چیزی که مورد علاقه آن ها است یاد بگیرند؛ سپس به آن ها محصولی مرتبط با آنچه آموخته اند را پیشنهاد می کند.

این محصول پیشنهادی، باید موردی گران قیمت باشد . از مصرف کنندگان خواسته می شود تا پول زیادی برای خرید محصول پرداخت کنند؛ و برای این درخواست، بهترین شوه وبینار است.  

از طریق بازاریابی رویدادها می توانیم ارتباطات عمیق تری را ایجاد کنیم و این ارتباط می تواند باعث افزایش چشمگیر سودِ ما باشد.

داستانِ بازاریابی رویدادها مَن

 

من تقریباً به صورت تصادفی با مفهوم بازاریابی رویدادها مواجه شدم و این تصادف  کاملاً زندگی مرا تغییر  داد .

هنوز در زمینه بازاریابی مشارکتی، تازه کار محسوب می شدم و هنوز از همان قیفِ فروشی استفاده می کردم که تولید کننده محصول ( محصول یکی دیگر را می فروختم ) برایم ساخته بود.

یک محصول خاصی که من در حال تبلیغ آن بودم 4 میلیون تومان قیمت داشت . خالقِ این محصول از من خواست تا تبلیغ قبل از شروع به کارشان را پخش نمایم و من این کار را کردم.

هر قطعه از محتوایی  که می خواستند برای  این تبلیغ ایمیل شود، من به لیست خود فرستادم.

 این رویداد پیش از راه اندازی،  دو و نیم هفته طول کشید و در طول آن  زمان موفق شدم 30 هزار کلیک بگیرم. هنگامی که محصول لانچ شد آن ها توانستند محصول 4 میلیون تومانی را از طریق پیام  فروش ویدئویی به فروش برسانند .

*لانچ یعنی عرضه و راه اندازی

بیشتر مشارکت ها ، برای فروش از ویدئو استفاده می کردند و من  هم همین کار را انجام دادم؛ و به خوبی از پسِ آن بر آمدم. یا شاید هم خیال می کردم . ولی به هر حال، بیشتر از 60 میلیون تومان کمیسیون به دست آوردم.

سپس  نگاهی به آن چه فروشندگان مشارکتی دیگر مثل من انجام می دادند ، انداختم . تعدادی از آن ها  درآمدهای 500 تا 700 برابر بالاتر از  من را گزارش می کردند و لیست ایمیل آن ها به نسبت من کوچکتر بود.

دلم می خواست بفهمم که چگونه این کار را انجام داده اند بنابراین مدلشان را مطالعه کردم .

آن ها هیچ گاه از محتوایِ سازنده اولیه محصول برای تبلیغات استفاده نمی کردند. آن ها به این علت موفق شدند که تصمیم گرفتند قیف فروش خودشان را ایجاد کنند.

 آن ها از وبینار  استفاده می کردند

ایجاد رابطه با مشتری آن هم هنگام فروش محصولی که قیمت آن  4 میلیون تومان بود، به نظر من کاملاً معقول بود . فروختن محصولی با این قیمت، از طریق ویدئو، کارِ بسیار دشواری  است .

در آن لحظه تاریخی، من یک تصمیم بزرگ گرفتم. من کل مدل بازاریابی ایمیل خود را دگرگون کردم و دیگر هیچ گاه به گذشته برنگشتم.  

هنگامی که همان محصول دوباره 6 هفته دیگر  لانچ شد  تصمیم گرفتم تا دوباره آن را تبلیغ  کنم . می دانستم که می تواند آزمایش خوبی برای مدل بازاریابی جدید باشد . من همان محصول  را با همان قیمت به همان لیست ازاعضاتبلیغ می کردم .

در آن زمان، مدلِ بازاریابی من از یک مدل وبیناری فراتر رفت . و در واقع من مدلی ساختم و آن را با بازاریابی رویدادها نام گذاری کردم .

من هیچگاه محتوایی که خالق محصول در اختیارم قرار داده بود را تبلیغ نکردم و  حتی یک ایمیل را به وبسایت یا صفحات قبل از لانچِ محصول نفرستادم . به جای آن تصمیم گرفتم که یک رویداد آموزشی یک هفته ای برگزار کنم و به همه کسانی که در لیستم بودند این موضوع را  اطلاع دادم.

این رویداد، مجموعه ای از وبینارها بود که من شخصاً میزبان آن بودم  و کلّ این ماجرا را برای خودم نگه داشتم و لیستی  از هدایای رایگان را درست کردم که ارزش آن ها بیشتر از 16میلیون تومان بود .

من فقط به مدت 9 روز به لیست خود ایمیل زدم و حدود 30 هزار کلیک تولید کردم . این دقیقاً همان تعداد کلیک هایی بود که در دو هفته و نیم قبل ایجاد کرده بودم بنابراین تبلیغ همان محصول با همان قیمت به همان لیست به مدت کمتری منجر به تعداد مشابه کلیک ها شد اما ....

610 میلیون تومان کمیسیون کسب کردم! 610 میلیون تومان سودِ خالص!

10 برابر سودی که در طول  اولین تبلیغم به دست آورده بودم فقط در نصف آن بازه زمانی. به این دلیل توانستم به این مهم دست پیدا کنم که زمان و تلاش  خود را برای عمیق کردن روابطی که با لیستم داشتم ، صرف نمودم . من برای  آن ها ارزش بالایی قائل  شده و از قدرت بازاریابی رویدادها استفاده کردم.  

چرابازاریابی رویدادها اینقدر مؤثر  است ؟

بسیار واضح است که بازاریابی رویدادها به خوبی جواب داده است .

 کلید آن است که به لیست ایمیل خود اطلاع دهید که یک رویداد مجازی اتفاق می  افتد. این عمل ، دعوتی به وبینار( یا مجموعه  ای از  وبینارها) است که شروع  و پایان واضحی دارد . تعهد شما این است که بهاعضالیست درباره موضوعی که به آن علاقه دارند آموزش بدهد.

این وبینارها رویدادهایی زنده هستند و از پیش به لیست مورد نظر اطلاع داده می شود تا این لیست بتواند در آن ثبت نام نماید . شما در این وبینار ها علاوه بر دانش و اطلاعات خود، مشتری را از هدایای متفاوت هم بهره مند می کنید. متخصصانی را می توان به این وبینارها  آورد. هدف این است که چیز ارزشمندی را به اعضا ی لیست ایمیل خود بدهیم .

این فوق العاده است . بسیار عالی کار می کند زیرا:  

#1 رویدادها باعث ایجاد هیجان می شوند

افرادی که در یک رویداد ثبت نام می کنند قطعاً می خواهند درباره  موضوعِ آن رویداد چیزی یاد بگیرند.آن ها علاقه مد نظر را دارند و در عین حال هیجان زده هم هستند.

و می توانند با توجه به این حقیقت که این رویداد منحصر به لیست ایمیل آن ها  و کاملاً مجانی  است، حتّی بیشتر هیجان زده شوند.

مردم عاشق چیزهای مجانی هستند اما آن ها حسِّ حضور در جمع و این که  قسمتی  از آن جمع باشند را بیشتر دوست دارند.

برای تولید هیجان بیشتر و بالا بردن آن تا حد ممکن ، این رویداد باید قبل از زمان برگزاریش اعلام شود . موضوعات، تاریخ ها و زمان ها باید چندین بار اعلام شوند وخود این می تواند جوّ و همهمه ی زیادی ایجاد کند.  

اگر می خواهید سطحِ هیجانی رویداد را از این هم بالاتر ببرید، راجع به هدایای رایگانی که به مخاطبان می دهید صحبت کنید و هم چنین از قبل اعلام کنید که چه مهمانانِ ویژه ای در این رویداد حاضر می شوند.

هدف ما این است که لیست  را درباره رویداد آنقدر هیجان زده وکنجکاو کنیم که نتوانند به آن نه بگویند؛ و از آن جایی که این رویداد کاملا رایگان است ، چرا باید به آن نه بگویند؟

#2- رویدادها باعث ایجاد انتظار  می شوند

مردم می خواهند بدانند هنگام ثبت نام برای یک رویداد چه چیزی را باید انتظار داشته باشند و آن ها دنبال حقیقت اند . شما باید حقیقت را به آن ها بگویید زیرا در غیر این صورت فکر می کنند که در حال  اتلاف وقتشان هستند.

با وجود این که اعلام یک رویداد می تواند  انتظارات را به صورت پیش فرض به وجود بیاورد ، می توان با توجه به این انتظارات به مهم های دیگری نیز رسید.

کاملا رو راست و صادق باشید . به لیست خود هر چیزی که در رویداد اتفاق خواهد افتاد را اطلاع دهید . چیزی مثل این :"در این جا 6 موضوع هستند که ما در 10 روز آینده آنها را به شما آموزش می دهیم "

به آن ها بگویید که هر روز از طرف شما ایمیلی دریافت می کنند . به آن ها بگویید که چند وبینار تشکیل خواهد شد و این که آن ها باید برای حضور در هر کدام از  آن ها متعهد باشند.

نکته کلیدی در این جا شفافیت100% است . این مقوله می تواند اعتماد بیشتری را ایجاد کرده و شانس حضور و خرید مردم را افزایش دهد .

بزرگترین منفعتی که از انتظار ایجاد کردن می توانید ببرید، این است کهاعضااز لحاظ ذهنی برای آنچه اتفاق خواهد افتاد آماده هستند و همچنین آن ها می دانند که بالاخره زمانی خواهد رسید که شما محصول خود را به بهشان می فروشید. بنابراین هنگامی که ثبت نام می کنند به  این معنا است که اجازه داده اند شما محصول خود را به آن ها بفروشید.

این مسئله بسیار مهم است و باعث می شود که مردم در قبال پیامی که به آن هاانتقال داده می شود پذیراتر باشند.

#3- رویداد ها  ، کلیک های انبوهی را ایجاد می کنند

تعداد کلیک هایی که از طریق رویداد ایجاد می شود، فوق العاده است. اما این رویداد باید از نظر استراتژیک برنامه ریزی شده باشد و به صورت مناسب اجرا شود و این یعنی باید چند روز در هفته را صرف ایمیل زدن درمورد این رویداد  به لیست خود کنید.

در حین اجرای رویداد نیز هر روز برای مخاطبان ایمیل بفرستید . این باعث افزایش جذابیت این رویداد برای افرادی می شود که در این رویداد حاضر نشده اند . پس از این که این وبینار ها را به طور کامل برگزار کردید، حالا می توانید در ایمیل های خود از بازپخش این رویداد صحبت کنید.  شاید باورتان نشود ولی، کلیک های شما حتی از قبل هم بالاتر می رود!   

البته بازاریابی رویدادها، برنامه ریزی، آمادگی و زمان بندی نیاز دارد  و در نهایت می تواند اثر بزرگی را بگذارد .

به دلیل عواملی که در آن اتفاق می افتد ،  بازاریابی رویدادها را می توان برای موارد گران قیمت ذخیره کرد . انجام این کار برای محصولاتی میان قیمت یا ارزان قیمت، به صَرفه نیست .

4گام برای برنامه ریزی یک رویداد فوق العاده

گام اول- محصولی را انتخاب کنید

گام اول این است که آنچه را که قصد تبلیغش را دارید انتخاب کنید .

در انتخاب محصولی که می خواهید آن را توسعه دهید دقت  کنید . واضح است  که این محصول باید طوری باشد که بتوان آن را به طور  صادقانه تبلیغ کرد . در صورت امکان، خودتان آن محصول را امتحان نمایید . محصول باید محصولی گران قیمت باشد که قیمت آن 2 میلیون تومان یا بیشتر باشد . بازاریابی رویدادها به گونه ای طراحی شده تا محصولاتی با قیمت بالا را تبلیغ کند .

محصول  ایده آل، محصولی است که در حال لانچ شدن باشد و به زودی به بازار عرضه شود . تبلیغ چنین محصولی به نسبت تبلیغ محصولی که در حال به  فروش رفتن است، بسیار موثرتر است . هنگامی که یک محصول در حال لانچ به بازار است راحت تر می توان ایجاد هیجان کرد . سایر  اشخاصی که در  این صنعت وجود دارند درباره آن همهمه کرده و خود این می تواند باعث هیجان شود .

در طول لانچ و عرضه محصول، ارزش افزوده بسیار زیادی برای این محصول وجود خواهد داشت که می تواند ترافیک زیادی را برای شما جذب کند؛ حتی پیش از این که مردم صدای فروشندگانِ مشارکتی دیگرِ این محصول را بشنوند. سایر افیلیت ها محتوای پیش از لانچ را تبلیغ می کنند و  این کار به هیچ عنوان قابل مقایسه با قدرتِ میزبانی جلسات زنده آموزشی نخواهد بود.

این رویداد، همانند یک لانچ در داخل لانچ است . آموختن مطلبی جدید به اعضا ی حاضر در لیست، می تواند اعتبار و هیجان ایجاد کند. بنابراین ارائه محصول جدید که بتواند به اعضاکمک کند، پیشرفتی طبیعی  است .

محصول جدیدی که از طریق آموزش وانتقال دانش تبلیغ شود، مردم را شیفته خود می کند . این محصول ، محصولی نیست که با آن به سردی برخورد کنند. در واقع مردم پس از شرکت در رویداد شما، اطلاعات ارزشمندی به دست می آورند و با خرید کمحصول شما، این اطلاعات را به حد کمال می رسانند.

گام دوم نام گذاری رویداد

پس از انتخاب محصول،گام بعدی این است که آن را نامگذاری کنید . باید دقت کنید که  نام رویداد شما، هر نامی نمی تواند باشد؛ و باید درباره آن به دقت فکر کنید . برروی رویداد خود برند بگذارید. کاری کنید که متمایز باشد، آن را منحصر به فرد کنید.

فرض کنید  محصولی که انتخاب کرده اید مربوط به ایجاد ترافیک است . در این مورد می توانید رویداد را با عنوان کارگاه رایگانِ تولید ترافیک نام گذاری کنید .

داشتن یک اسم باعث می شود تا رویداد حرفه  ای تر به نظر رسیده و اغوا کننده تر باشد . هم چنین احتمال اینکه مردم به آن اعتماد کرده و بخواهند در آن مشارکت کرده را افزایش می دهد.

اسم رویداد باید URL خود را داشته باشد . بنابراین URL می تواند  مانند زیر باشد :

www. Trafficsaz.ir

هنگام برگزاری رویداد، تمامی ایمیل های تبلیغاتی شما ، به صورت زنده به URLرویداد متصل می شوند. یعنی مشتریان ایمیل شما را باز می کنند، روی لینکی که در ایمیل قرار داده اید کلیک می کنند و به آدرسی می روند که در آن رویداد مجازی در حال برگزاری است.  و این می تواند اعتبار رویداد شما را در نگاه اعضا افزایش دهد . هم چنین می تواند اعتبار خود محصول را نیز بیشتر کند. ( محصولی که در این رویداد تبلیغ می کنید )

گام 3- جایزه

مردم دوست دارند به ازای پولی که دریافت می کنند، ارزش زیادی دریافت کنند. جایزهمی تواند این ارزش و یا حتی بیشتر از آن را نیز فراهم کند . هم چنین می تواند هیجان آفرین باشد.

هنگام تبلیغ یک محصول ، مجموعه ای از جوایز اغوا کننده را ایجاد کنید تا در کنار رویدادتان باشد . باید حداقل 7 جایزه را انتخاب نمایید و ارزش  مالی این جایزه ها باید حداقل 3 برابر قیمت محصول باشد.

با استفاده از مثال تولیدِ ترافیک می توانیم چند ایده برای طراحی جایزه مطرح کنیم : هر آموزشی که با تولید ترافیک مرتبط باشد مثلاً  کتابِ الکترونیکی آموزش جذب ترافیک ، فایل آموزشی صوتی، فایل آموزشی ویدئویی و ارائه ی لیستی از بهترین منابع تولید ترافیک. یا حتی مصاحبه های ویدئویی و صوتی که تولید ترافیک را آموزش می دهند. فقط اطمینان حاصل کنید که هدیه شما کاملاً با موضوع رویداد مرتبط باشد؛ چرا که در غیر این صورت ارزش افزوده ای ایجاد نخواهد شد.   

حتی می توان پا را فراتر گذاشت و گفت این جایزه ها از خودِ محصول هم مهم تر هستند. مردم عاشق این هستند که فکر کنند بازاریاب به آن ها منفعت رسانده. هنگامی که چنین احساسی داشته باشند، نرخ تبدیل به بالاترین حد ممکنش خواهد رسید و مشتریان قطعاً هنگامی که تمامی جوایز  را ببینند چنین احساسی خواهند داشت.

گام 4- برنامه ریزی

بسیار حیاتی است که درک کنیم:  وبینار رویدادی زنده است که تنها هدف آن فروش نیست . این را به خاطر داشته باشید . هدف وبینار آموزش نیز هست. در وبینار "چرایی ها " را پاسخ می دهید و "چگونه ها" را به فروش می رسانید. نگران نباشید. منظورم را توضیح می دهم.

دوباره به مثال تولید ترافیک باز می گردیم . وبینار می تواند آموزش دهد که چه سیستمی برای ایجاد ترافیک مناسب  است وچرا این سیستم جواب می دهد ؟ اما چگونگی و شیوه دقیق تولید ترافیک با استفاده از این سیستم را آموزش نمی دهد.

چندین رویداد را برنامه ریزی کنید. هر رویداد باید بتواند به صورت مستقل عمل کند. این مقوله برای اعضای لیستِ شما که در یک یا دو وبینار حضور پیدا می کنند، اهمیت زیادی دارد.

با این وجود هرکدام از این وبینارهای زنده باید بر پایه وبینار برگزار شده قبلی باشد. آن ها باید به صورت پیوسته باعث پیشرفت اطلاعات و ارزش دریافتی مشتریان شوند.

و چندین رویداد به مردم شانس تعامل بیشتر می دهد .

اما به خاطر داشته باشید که هدف  این رویدادهای  رایگان یک پیش نمایش است. آن ها باید بتوانند برای اعضا، اطلاعات کافی درباره دلیل خرید محصول ارائه دهند و در آخر هر وبینار محصول باید پرزنت شود – همراه با هدایا- .

دقیقا این جا است که تصویر ذهنی کل پیشنهاد در ذهن اعضا ایجاد می شود. یعنی اعضا چنین مکالمه ای را با خودشان انجام می دهند :

" اگر من این مقدار ارزش را فقط در  یک ساعت، بدون پرداخت هیچ پولی به دست آورده ام ، فرض کنید پس از سرمایه گذاری کوچکی روی این محصول چه چیزی عایدم می شود."

دقیقاً این هدف ماست!

منافع بازاریابی رویدادها

بازاریابی رویدادها بسیار قدرتمند است  و در آن ، منافع زیادی برای بازاریابانِ مشارکتی واعضای لیست ایمیل آن ها وجود دارد.

مطمئناً بازاریابی رویدادها ، سبکی استثنایی برای موفقیت در بازاریابی مشارکتی است ؛ و به گونه ای طراحی شده است تا بتواند تعداد بالایی از کلیک و فروش را ایجاد کند اما حتی بیشتر از این نیز می تواند ایجاد نماید :

منفعت #1: میزانِ فروش بسیار بالا می رود. روزی که بالاترین فروش را دارد، اولین و آخرین روز خواهد بود و همیشه این طور بوده و هست!

منفعت# 2:نرخ تبدیل شدیداً بالاتر است. و به طور عجیبی شما را از سایر بازاریابان مشارکتی  بالاتر خواهد برد ؛ چرا  که وبینارها ارزش بیشتری از نحوه پرزنت سایر بازاریابانِ مشارکتی دارند.

منفعت# 3 : "درآمدِ کلیکیِ شما  نسبت به هر بازریابِ مشارکتی  دیگری برای آن محصول بیشتر خواهد بود .

منفعت# 4: بازاریابی رویدادها، رابطه بلند مدت و طولانی ای با لیست ایجاد می نماید . اثری که یک رویداد برروی عمیق ساختن روابط دارد کاملاً بی نظیر است.

و اکنون به اهمیت روابط باز می گردیم. زمانی که شما بااعضادر طول یک رویداد  به صورت رودررو می گذرانید فوق العاده ارزشمند است . اثرات این کار سالها باقی خواهد ماند و می تواند در سایر ایمیل ها نیز برای شما مثمر ثمر باشد.

اما بازاریابی رویدادها هم چنین برای اعضا نیز فوق العاده سودبخش است . این روش بازاریابی، موارد زیر را در اختیار شما قرار می دهد :

  • هیجان و مشارکت را برای اعضا ایجاد می کند.
  • به اعضا اطلاعات ارزشمندی را می دهد که نمی توانند از سایر روش های بازاریابی به دست بیاورند؛ حتی اگر تصمیم بگیرندکه خریدی انجام ندهند ، چیزی به دست آورده اند که قبلاً نداشتند.
  • درباره نحوه استفاده از محصول،آموزش می بینند. هنگامی که آن را بخرند یا شروع به استفاده از آن کنند نتایج بهتری می گیرند.

این قدرت می تواند متعلق به شما باشد .

 

قدرت بازاریابی رویدادهافوق العاده است . ایجاد قیف های فروشی که مناسب نیازهای منحصر به فرد یک لیست ایمیل است می تواند حاشیه سود را به حداکثر برساند.

فقط درباره افزایش 10 برابری سود من فکر کنید، در حالی که من به همان لیست قبلی، محصولی با همان قیمت تبلیغ کردم . سود  من از 200 میلیون تومان با پیام فروش ویدئویی، به 2 میلیارد تومان با بازاریابی رویدادها و وبینار افزایش یافت ؛ آن هم با نیمی از زمان قبلی!

مشترکان، جدا از گرفتن محصول،  از  این تجربه چیزهای دیگری به دست می آورند. آن ها اطلاعات مفیدی را به دست خواهند آورد، آموزش می  بینند و حس می کنند که ارزشمند هستند.

بازاریابی رویدادها یک قسمت حیاتی و ضروری از مدل دیجیتال اپیدمیک است. بازاریابی رویدادها تنها زمانی به دردِ کارِ شما می خورد، که قبلاً یک کسب و کارِ دیجیتال اپیدمیک راه اندازی کرده باشید. در غیرِ این صورت، خواندن این بلاگ و آشنایی با بازاریابی رویدادها، تنها اطلاعات و دانش بازاریابی شما را افزایش داد. ولی بازاریابی رویدادها تنها زمانی شما را به درآمد رسانده و زندگی مالی تان را متحول می کند که قبلاً یک کسب و کارِ دیجیتال اپیدمیک راه اندازی کرده باشید. همانطور که احتمالاً می دانید، مدل کسب و کار دیجیتال اپیدمیک به شما اجازه می دهد که علایق خود را به یک کسب و کار واقعی و پول ساز تبدیل کنید و بازاریابی رویدادها تنها یکی از عناصرِ این مدل کسب و کار است.  آیا می خواهید علایق خود را به پول تبدیل کنید؟ آیا می خواهید بدون هیچ سرمایه ای امپراطوری آنلاین خود را راه اندازی کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، باید همین حالا تصمیم بگیرید کسب و کار دیجیتال اپیدمیک خود را از خانه راه اندازی کنید. اما چگونه؟ کافیست تنها سیستمِ مرحله به مرحله موجود برای این کار را دنبال کنید. می توانید با کلیک روی دکمه زیر، به صورت 100 % رایگان به این سیستم دسترسی پیدا کرده و همین امروز کسب و کار آنلاینِ خود را راه اندازی کنید. 

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com