مشتری میگه کسی به ذهنم نمیرسه...

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

اگر به حرفه ای های کسب و کار های خدماتی بگید بیشتر مشتری های شما از کجا میان فکر می کنید جوابشون چیه؟ کامنت کنید.... بیشترشون میگن از توصیه کردن این و اون به همدیگه. اگر واقعا توی کسب و کار شما بیشترین میزان مشتری از توصیه ها میاد (باید برای زیاد شدن توصیه ها چه کار کنید؟) منظورم اینه که فرض کنیم شما کارتون رو درست انجام میدید و حالا میخوایم ببینیم (به صورت عملی چه کاری باید بکنیم تا توصیه های بیشتری بگیریم). بیشتر حرفه ای های اینجور کسب و کارها استراتژی اولشون اینه که امیدوار باشن اما مشکل اینجاست که (امید داشتن استراتژی نیست) و اگر من رو دنبال کرده باشید این رو میدونید.

 اونها میشینن تا یه مشتری به پستشون بخوره بعد بهش میگن اگر کسی رو میشناسی که نیاز داشت ما رو بهش معرفی کن و بعد طرف هم میگه الان کسی تو ذهنم نیست. همینطور تکرار میشه و تکرار میشه و هیچ اتفاقی هم نمیوفته. امروز بهتون (۳ استراتژی برای توصیه گرفتن بیشتر) رو یاد میدم. اگر شما هیجان دارید من هم دارم. استراتژی شماره ۱. میدونید که کلمه ی توصیه برای توصیه گرفتن خیلی کلمه ی ضعیفیه.  (۱ - از کلمه ی توصیه استفاده نکنید).  منظورت چیه؟ خیلی ساده س وقتی از کلمه ی توصیه استفاده میکنید انگار دارید یه چیزی رو حواله میدید به آینده ی نامعلوم و کلمه ی بهترش چیه؟ بنویسید... (معرفی) توصیه نه... معرفی... معرفی الانه... حال حاضره... اما توصیه انگار یه آینده ی دوره. آیا شما میتونید من رو به کسی معرفی کنید که به خدمات من نیاز داشته باشه؟
شماره ی (۲ - حتی قبل از معامله از طرف اجازه بگیر). یعنی چی؟ الان با مثال بهتون میگم. فرض کنید من یه آژانس املاک دارم و شما مشتری من هستید. الان هنوز با هم معامله ای نکردیم و من به شما میگم جناب مشتری من مطمئن هستم از کار کردن با ما انقدر خوشحال بشید که حداقل به دو نفر از عزیزانتون ما رو معرفی کنید. حتی قبل از اینکه خونه ی شما رو بفروشم یا یه جایی رو برای شما پیدا کنم ازتون میخوام شما من رو به دو نفر معرفی کنید. انگار یکی از (شرط) های بیزنس کردن ما شده. شماره ی (۳ - نصیحت بخواید نه فقط توصیه) منظورم چیه؟ فرض کنید دارید با یک آدم خیلی مهم یا موفق سر و کله میزنید. گاهی اوقات اینجور آدمها دلشون نمیخواد اسمشون رو بذارن کنار اسم شما پس میتونید از اینجور مشتری ها بخواید بهتون نصیحت کنن. اینجور آدمها رو (باید اول تایید کنید). مثلا حرفی مثل این بهشون بزنید: جناب مشتری من خیلی ممنونم که الف ب و جیم رو برای من انجام دادید. فکر کنید جای من بودید و یه آژانس دیجیتال مارکتینگ داشتید و میخواستید با کسایی کار کنید که الان خود شما میشناسید. میخواستم ببینم چه نصیحتی دارید برای اینکه به این هدف بشه رسید؟ میگه باید فلان کار رو بکنی و بهمان چیز رو انجام بدی. تو میری (انجامشون میدی) و نتایج رو میبری پیشش. اون جا هست که میگه من خودم ۳ نفر رو میشناسم که الان به تو نیاز دارن. شاید تو رو بردم پیشش یا شماره ت رو دادم بهش یا حتی توی مهمونی تو رو بهش معرفی کردم. حالا الان ممکنه خیلی ها بیشتر از اینها دنبال این مطالبی که گفته شد باشن. اگر این ویدیو بالاتر از ۱۰۰ هزار تا ویوو بخوره من در مورد این موضوع ویدیو های بیشتری میسازم. اینکه (چطور بیشتر توصیه بگیرید؟) و بهتون میگم دقیقا چی کار باید بکنید و چی باید بگید. اصلا گورباباش... بذارید یه دونه ش رو بونس بهتون بدم. استراتژی شماره ۴. زمانی که یکی به شما جواب نه میده و میگه نه من کسی رو سراغ ندارم که بهش شما رو توصیه کنم، اونوقت چی کار باید بکنید. مثلا بهش میگید من واقعا عاشق این بودم که شما یکی از دوستانتون رو بیارید تا ما برای دیجیتال مارکتینگ به ایشون هم کمک کنیم. به نظر شما (۴ - چه اتفاقی باید بیوفته تا این اتفاق به حقیقت تبدیل بشه؟) بعد خفه میشید و میذارید طرف حرف بزنه. بگه اگر فلان کار رو نکرده بودید... یا اگر فلان کار رو هم انجام میدادید... بعد شما میگید اگر تمام این شرایط رو رعایت کنیم شما ما رو به دوستتون توصیه می کنید؟ میگه بله حتما.  نه به امید کسی نشستید و نه مشتری بدون توصیه کردن پریده. یه لینکی اینجا هست روش کلیک کنید یا توی دیسکریپشن یه لینکی هست روی اون کلیک کنید و با سری آموزشی ۴ قسمتی من درگیر بشید چون اونجا در مورد فروش محصول یا خدمتنون دیگه جای هیچ اشتباهی باقی نخواهد موند. مهمترین مهارت های بیزنس و زندگی رو اونجا یاد خواهید گرفت پس برید و روی لینکش کلیک کنید.

نظرات
ارسال نظر
رایگان
سایر مطالب
گردش پول

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com