چرا اپیدمر های دیجیتالِ برتر، محصولات خود را ایجاد می‌کنند

کامنت : 0
نویسنده:

امیر رضا دهقان

چرا اپیدمر های دیجیتالِ برتر، محصولات خود را ایجاد می‌کنند

آیا می خواهید بهترین مدل کسب و کار دنیا را بشناسید؟ آیا می خواهید تنها مدل کسب و کاری را بشناسید که به شما اجازه می دهد با سرمایه صفر کسب و کار پول ساز خود را آغاز کنید؟ آیا می خواهید علاق خود را به یک سودِ چشمگیر تبدیل کنید؟

اگر جوابِ شما مثبت است، بِهِتان تبریک می گویم، زیرا به مکان درستی آمده اید. این مدل کسب و کاری که از آن صحبت می کنم، دیجیتال اپیدمیک نام دارد. این مدل به شما اجازه می دهد که در هر نقطه ای از ایران، ظرف مدتی کوتاه، علایق خود را به یک کسب و کار واقعی و کم ریسک تبدیل کنید. اما چگونه باید این مدل کسب و کار را اجرا کنید؟ خیلی ساده، کافیست تنها سیستم گام به گامِ موجود برای این کار را دنبال کنید. خوب، آماده هستید تا به شما این سیستم را آموزش دهم؟

در این بلاگ، می خواهم راجع به یکی از مهم ترین گام های این سیستم با شما صحبت کنم. این گام چیزی نیست به جز محصولِ دیجیتال.

امیررضا دهقان ، دیجیتال اپیدمیک

پاسخ این پرسش ممکن است شگفت‌انگیز باشد...

چه چیزی است که کسب و کار آنلاین مرا به سطح بَعدی رسانده است؟

من چگونه از ماهانه صد میلیون تومان به یک میلیارد تومان رسیده‌ام؟

راجع به بازرایابی مشارکتی صحبت نمی کنم! هر چند بازاریابی مشارکتی برای شروع خوب است. حتی مقصود من ساختن یک امپراطوری عظیم تجارت الکترونیکی مانند «آمازون» نیست. حتّی منظورم محصولات افراد دیگر یا محصولات فیزیکی نیست. پس منظور من چیست؟

موردی که به بهترین موفقیتِ من منجر شده ، تولیدِ محصولات دیجیتال خودم بوده است.

با ایجاد محصولات دیجیتال خودم همواره توانسته ام پیوسته بیش از 10 میلیارد تومان در فروش‌های سالانه به دست آورم.

و فقط من نیستم، بسیاری از افراد دیگر پیش از من این کار را کرده‌اند و بسیاری دیگر، اکنون این کار را انجام می‌دهند. و حتی من می‌دانم هزاران نفر را می شناسم که با محصولات دیجیتالی خود، خرج زندگی شان را در می آورند.

چرا باید محصولات خود را ایجاد کنید؟

بله می‌فهمم. ایجاد یک محصول اصلی ممکن است گیج‌کننده باشد اما به من اعتماد کنید. چرا که واقعا این‌طور نیست.

چند راه ساده و بی‌دردسر برای ایجاد یک محصول دیجیتال کیفیت بالا وجود دارد.

همان‌طور که می‌دانید محصولات دیجیتالی، محصولاتی به فُرمت دیجیتال هستند. مثل کتاب‌های الکترونیکی، کتاب‌های صوتی، دوره‌های ویدئویی، دوره‌های صوتی، دوره‌های نوشتاری و هرچیز دیگری به شکل دیجیتال.

صنعت ایجاد محصولات دیجیتال، دیجیتال اپیدمیک نامیده می‌شود.

اخبار خوبی در این باره وجود دارد: دیجیتال اپیدمیک به‌طور تصاعدی در حال رشد است، فروش کتاب الکترونیکی در سال 2015 تنها در ایالات متحده آمریکا، 6.74 میلیارد دلار بود و این تنها بخش کوچکی از کل بازار دیجیتال اپیدمیک است.

دلیلی که من محصولات دیجیتالی را دوست دارم این است که آنها مزیت‌های بزرگی دارند.

مزایای ایجاد محصولات دیجیتال

دیجیتال اپیدمیک، همراه با مزایای واقعا شگفت انگیزی است؛ که قصد دارم به تعدادی از آن ها اشاره کنم:

100% مالکیت و سود.

هنگامی که یک محصول دیجیتال را منتشر می‌کنیم همه سود به خودمان می‌رسد. حق واسطه یا دلال وجود ندارد. همچنین مواد اولیه‌ای خریداری نمی‌شود و برای موجودی نیز هزینه‌ای نمی‌شود. در این نوع محصولات، هزینه ای به نام انبار وجود ندارد.

دیجیتال اپیدمیک یعنی مالکیت محصول و سود. همین‌طور ایجاد یک قیف فروش کامل برای تحویل محصول به مشتریان به وسیله خودمان (از آغاز تا پایان) است و جمع آوری سود در ان مدل کسب و کار بسیار ساده است.

توسعه ‌پذیری

دیجیتال اپیدمیک  به‌طور نامحدودی قابل گسترش است، یعنی فروش 5000 عدد از یک محصول با فروش 5 عدد از همان محصول تفاوتی ندارد.

با دیجیتال اپیدمیک همه چیز به‌طور خودکار انجام شده و قابلیت گسترش بی نهایت است.

توزیع آسان

دیجیتال اپیدمیک بسیار ساده است؛ کافی است مردم محصول دیجیتال را به‌طور آنلاین دانلود یا تهیه کنند.

هیچ مکان فیزیکی، فروشگاه یا انباری لازم ندارد.

وابسته نبودن به مکان

با محصولات دیجیتال می‌توانیم در هر جایی از دنیا خرید و فروش کنیم.

مشتریان ما ممکن است در کانادا باشند در حالیکه ما در سواحل خلیج فارس هستیم.

دیجیتال اپیدمیک محدود به مکان نیست.

پویایی

محصولات دیجیتال را می‌توان به آسانی بروز رسانی کرده یا تغییر داد. جایی اشتباه تایپی دارید؟ تایپ کنید، کلیک کنید، و درستش کنید. می‌خواهید یک تخفیف ویژه قرار دهید؟ این هم فقط با چند کلیک درست می‌شود. در حالیکه که در محصولات فیزیکی این گونه نیست، وقتی محصول به دست مشتریان رسید، دیگر اصلاح امکان پذیر نیست!

در این نقطه به روشنی می‌توان دید که ایجاد محصولات دیجیتال با مزایای مهمی همراه است. اما واقعاً چگونه این محصولات را ایجاد کرده و می‌فروشیم؟ یک فرایند هفت مرحله‌ای ساده وجود دارد...

هفت مرحله ساده ایجاد محصول

1. ایجاد یک محصول

گام نخست در اینجا، ایجاد واقعی محصول است. و در واقع این بسیار ساده‌تر از چیزی است که  مردم فکر می‌کنند.

ایجاد یک محصول دو بخش اصلی دارد:

  1. انتخاب یک ساین
  2. ایجاد محصول واقعی

انتخاب یک ساین

یک ساین، یک زیر مجموعه است. ساین‌ها مهم هستند چرا که انتخاب ساین درست می‌تواند بیشتر مردم را به موفقیت رسانده یا با شکست روبرو کند.

در اینجا سه دسته عمومی از ساین ها را معرفی می کنم که بیشترین سودآوری را دارد:

  • سلامتی/تناسب اندام
  • مالی
  • روابط/عشق

انتخاب یک ساین در یکی از این دسته‌ها شانس موفقیت ما را به‌طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

این ها دو مثال از ساین‌ هستند:

  • سرمایه‌گذاری در املاک و مسکن (یک ساین در دسته مالی)
  • مدیتیشن (یک ساین در دسته سلامتی/تندرستی)

پیش از انتخاب یک ساین کمی تحقیق کنید و ببینید مردم چه چیزی می‌خواهند. ببینید مردم چه مشکلاتی دارند و راه حلی ارائه کنید.

اینها چند پرسشی‌اند که در انتخاب ساین کمک می‌کنند:

  • ·         آیا از نظر دیجیتالی سازگار است؟
  • ·         آیا اپیدمر های دیجیتالِ  دیگری در این ساین هستند؟ (اگر چنین است، علامت خوبی است)
  • ·         تعداد مخاطبین بالقوه چقدر است؟
  • ·         آیا مردم به‌طور آنلاین اطلاعات این ساین را جستجو می‌کنند؟
  • ·         آیا می‌توانید محصولات متعددی ایجاد کرده و به این مخاطبین بفروشید؟

نکته: اشتیاق می‌تواند در انتخاب یک ساین کمک‌کننده باشد. اگر ما مشتاق یک موضوع نباشیم مردم خواهند فهمید، همچنین احتمال بسیار زیادی وجود دارد که درباره چیزی که به آن علاقه داریم یاد گرفته و کسب و کار موفقی حولِ آن ایجاد کنیم.

همچنین اهمیت دارد که در یک ساین، نیازی را پاسخ دهیم. ما باید مطمئن شویم که محصولمان نیازی را رفع می‌کند یا مشکلی را حل می‌کند.

این ها پرسش‌هایی‌اند که به یافتنِ نیازی برای رفع کردن کمک می‌کند:

  • ·         بزرگترین چالش‌های مشتریان چیست؟
  • ·         چه شرایطی باعث می‌شود مشتریان در این ساین به دنبال اطلاعات باشند؟ این مشتریان دوست دارند چه تغییراتی را در زندگیشان ببینند؟
  • ·         مشکلات یا فرصت‌های این ساین چیست؟

بیایید دوباره به مثال‌مان برگردیم ...

برای ساین سرمایه‌گذاری در املاک و مسکن، محصول ممکن است راه حل ساده‌ای برای مردم داشته باشد. چیزی مانند سرمایه‌گذاری املاک و مسکن می‌تواند پیچیده و بغرنج باشد؛ پس یک محصول که همه چیز را به زبان ساده درآورد مطمئناً نیازی را برآورده ساخته است.

در مدیتیشن، محصول می‌تواند به افراد پرمشغله آموزش دهد که چگونه تمرین کنند. افراد بسیاری مزایای مدیتیشن را می‌دانند اما زمان انجام آن را ندارند. پس آماده کردن محصولی برای آموزش افراد پرمشغله برای انجام مدیتیشن، این نیاز آنها را برآورده خواهد ساخت.

ایجاد محصول واقعی

در زمینه محصولات دیجیتال چهار نوع اصلی وجود دارد:

  • نوشتاری: کتاب الکترونیکی، PDF، دوره نوشتاری
  • صوتی: کتاب صوتی، دوره صوتی و پادکست
  • ویدیویی: دوره ویدئویی با تصویر برداری از صفحه نمایش و  یا صحبت کردن جلوی دوربین
  • ترکیبی: هرگونه ترکیبی از سه نوع بالا

بیایید دوباره به مثالمان برگردیم.

یک ایده خوب برای ساین سرمایه‌گذاریِ املاک، یک دوره آنلاین شامل ارائه پاورپوینتی است که روش جالبی محسوب می شود.

یک ایده برای ساین مدیتِیشِن می‌تواند چیزی مثل "راهنمایِ مدیتیشن برای افراد شاغل" باشد این می‌تواند شامل فایل های صوتی " راهنمای مدیتیشن‌" باشد.

رویکردهای بسیاری در دیجیتال اپیدمیک وجود دارد. اکنون هنگام ایجاد خودِ محصول، این دو راهبرد را مد نظر قرار دهید.

روش «خودت انجامِش بده»

نخستین گزینه برای ایجاد محصول این است که خودتان آن را انجام دهید.

ما می‌توانیم نقاط قوت خود را با پیشنهادِ فروش منحصر به فرد هماهنگ کنیم. اگر فردی یک مجری خوب است و این ساین، فروشِ خوبی در ویدئوها دارد، پس ویدئوهای ضبط شده، ایده خوبی برای ایجاد محصول در این ساین خواهد بود. اگر شما نویسنده خوبی هستید در ساین مورد نظر، محصولات نوشتاری به خوبی فروش می روند، پس یک محصول نوشتاری ایجاد کنید.

برای هر محصول یک طرح کُلّی ساخته و پروژه ایجاد محصول را به بخش‌های کوچک تقسیم نموده و هر روز بخشی از کار را انجام دهید تا به اتمام برسد.

روش ساده

روشی دیگر برای ایجاد یک محصول وجود دارد که برون سپاری نام دارد.

وب‌سایت‌های خوبی وجود دارد که می تواند در بخش هایی از ایجاد محصول به شما کمک کند. این سایت‌ها شامل:

parsfreelancer

 

ponisha

 

karito

 

اکنون که ما یک محصول را ایجاد کرده‌ایم به سوی فروش آن پیش می‌رویم ....

 

2. تبلیغات فروش

با تبلیغاتِ ضعیف، محصولی به فروش نمی رود، مهم نیست که چقدر خوب باشد.

تبلیغ‌نویسی[1]، یا هنر فروش از طریق کلمات، مهم‌ترین مهارت کسب و کاری است که هر کسی باید داشته باشد.

برای تبلیغ‌نویسی، سیستم 5 مرحله‌ای ثابت شده من را دنبال کنید.

محصولات دیجیتال برای فروش رفتن به تبلیغات موثر نیاز دارند. چه فروش یک کتاب الکترونیکی در آمازون و دیجی کالا باشد یا فروش یک گزارش کوتاه از طریق یک وب‌سایت ؛  و یا یک دوره ویدئویی در یک وبینار. و همه آنها این مراحل اصلی را دنبال می‌کنند ....

1. معرفی

معرفی مهم‌ترین بخش هر تبلیغ‌نویسی است.

به این دلیل مهم است که نیاز داریم توجه مردم جلب شود. اگر معرفی، توجه افراد را جلب نکرده و آنها را به مطالعه بیشتر نکشاند (صرف نظر از این که بقیه تبلیغات یا محصول چقدر خوب باشد) فروش از دست می‌رود.

در بخشِ معرفی برای جلب توجه افراد باید از چیزهای ویژه ای استفاده کنید. اعداد و آمار مشخص، خوب جواب می‌دهند. به خواننده «چی» را بدهید و نه «چطوری» را. این احساس کنجکاوی را برانگیخته و آنها خواندن را ادامه خواهند داد. مثلاً بگویید که چرا موضوع بحث شما مهم است، ولی نگویید چطور باید آن را عملیاتی کنند.

2. داستان

قدم بعدی پس از جلب توجه مردم، گفتن یک داستان است. مردم داستان‌ها را دوست دارند. فرهنگ ما مبتنی بر داستان‌هاست. داستان ها سرگرم کننده هستند.

و گذشته از این، داستان ها را می توان نقل کرد. داستان بینِ تبلیغ‌نویس و خواننده یک ارتباطِ قوی برقرار می‌سازد.

اما این راوی نیست که قهرمان داستان است، قهرمان، خودِ محصول است. نکته کلیدی این است که «رابین[2]» باشید نه «بتمن». (( رابین: همکار تازه‌کار که در خدمت شخصیت ابرقهرمان بتمن بود.))

3. محتوا

محتوا جایی است که فروش واقعا انجام می‌شود. زمانی که خواننده به پایان محتوای تبلیغات می‌رسد تصمیم خود را گرفته که بخرد یا نه.

نکته کلیدی هنگام نوشتن محتوای موثر در تبلیغات پاسخ دادن به پرسش «چرا» است. به خواننده یک الهام و یک لحظه «آهان» بدهید. به آنها چیزی بگویید که قبلا نمی‌دانستند یا چیزی که آنها را شگفت‌زده می‌کند. (( من به لحظات شوکه کننده لحظات آهان می گویم )) .

4. انتقال

این جایی است که خواننده از محتوا به ارائه و پرزنتِ یک محصول منتقل می‌شود. نکته کلیدی در انتقال، این است که پرداخت پول از طرف مخاطب را توجیه کنید.

این توجیه همراه با یادآوری تلاش‌ها و هزینه‌های شما برای فراهم کردن محصول برای آنهاست. این را به یک ماموریت تبدیل کرده و تاکید کنید این ماموریت چگونه مشکل آنها را حل کرده و نیازشان را برطرف می کند.

مشتری بالقوه در طی انتقال اجازه می‌دهد که محصول به وی ارائه و معرّفی شود.

روش‌های فروش محصولتان

وقتی من می‌گویم تبلیغات فروش، بیشتر مردم احتمالا به یک تبلیغات متنی فروش فکر می‌کنند. بله درست است. اما یک تبلیغ متنی و مکتوب تنها یکی از اشکال تبلیغاتِ فروش است.

ابزارهای تبلیغات فروش

  • تبلیغ فروش متنی
  • تبلیغ فروش ویدئویی
  • وبینار: یک سمینار آنلاین
  • ترکیبی: هر ترکیبی از موارد بالا.

همه این ها از فرمول پنج مرحله‌ای مشابهی استفاده می‌کنند. براساس هر کدام از این روش‌ها، تنها کمی تفاوت انتظار می‌رود.

مثلا در یک تبلیغِ فروش ویدئویی، کسی در یک ویدئو صحبت خواهد کرد و هر پنج مرحله تبلیغ را طی خواهد کرد.

دشوارترین بخش ایجاد یک محصول، مرحله تبدیل است (در واقع فروش آن) به این دلیل تبلیغ‌نویسی این قدر مهم است.

هدف تبلیغات فروش، تبدیل مشتری بالقوه به مشتری واقعی ( کسی که به شما پول پرداخت می کند) است. فرمول تبلیغ‌نویسی پنج مرحله‌ای من به همه کمک می‌کند محصول دیجیتال خود را واقعا به فروش برسانند.

برون‌سپاری تبلیغ‌نویسی؟

برون‌سپاریِ مراحلِ تبلیغ‌نویسی ممکن است ایده خوبی به نظر بیاید. اما در کل من این روش را پیشنهاد نمی‌کنم. به این دلایل:

  • تبلیغ‌نویسان خوب گران هستند: تبلیغ نویسانی که واقعا تبلیغات‌های موثری می‌نویسند واقعاً خیلی گران هستند.
  • تبلیغ‌نویسی بهترین مهارت کسب و کار است که باید داشت: تبلیغ‌نویسی چنان مهارت مهمی است که من هر فردی را تشویق می‌کنم خودش آن را یاد گرفته و انجام دهد.

اگر شما پول زیادی برای خرج کردن ندارید، من یادگیری تبلیغ‌نویسی را شدیداً توصیه می‌کنم. علاوه بر این، تبلیغ‌نویسی یکی از مهارت های مهمی است که هر کارآفرین باید یاد بگیرد.

 

3. طراحی

مرحله بعدی در فرآیند ایجاد محصول، طراحی صفحه اصلی محصول است.

این صفحه‌ای است که مردم محصول را می‌خرند همین طور جایی که تبلیغات محصول در آنجاست.

در مورد طراحی چند فاکتور کلیدی وجود دارد:

  • ظاهر خوب: بایستی ظاهر خوشایندی داشته باشد. مردم از صفحات به هم ریخته یا نامرتب می‌گریزند.
  • وب و موبایل: مطمئن شوید که صفحه، هم در نمایشگر کامپیوتر و هم در موبایل، به خوبی ظاهر می‌شود.
  • بارگذاری سریع: اگر صفحه زمان زیادی برای بارگذاری بگیرد مردم کمتری برای خریدن باقی می‌مانند.
  • به خوبی نشان‌دهنده محصول باشد: به روشنی نشان و توضیح دهد محصول چیست.
  • تبلیغات موثر: پنج مرحله مرا برای تبلیغات‌نویسی موثر به کار بگیرید.

 

 

4. قیفِ فروش

یک قیف فروش، یک نمایش تصویری است از سفرِ مشتری- از اولین تماس با نام تجاری شما تا هدف نهایی یعنی خرید.

درباره محصولِ دیجیتال، قیف‌ها به ما امکان می‌دهند بهره مشتری را افزایش دهیم. یعنی می‌توانیم مقدار پولی که از هر مشتری می‌گیریم را افزایش دهیم.

این شامل فروش اضافی، ارتقا یا محصولات ضمیمه است.

مثال بارز یک قیف که اغلب مردم با آن آشنا هستند، در رستوران های فست فود اتفاق می افتد. هنگامی که یک فرد همبرگری می‌خرد، از او سوال می‌شود: "آیا دوست دارید با غذایتان سیب زمینی سرخ کرده بخورید؟ نوشیدنی چطور؟ " و....این فرآیند، نمونه ای از یک قیف فروش است.

این ها چند پرسشی‌اند که درباره یک قیف فروش باید درنظر داشت:

  • آیا می توانم با ارتقای محصول و یا ارائه آپسل، موارد بیشتری را به مشتری بفروشم؟
  • آیا می توانم پیشنهاداتی اضافه ارائه کنم؟
  • چگونه می‌توانم بهره هر مشتری را افزایش دهم؟
  • چطور می توانم در یکبار خرید از مشتری پول بیشتری بگیرم؟

قیف در مثالِ سرمایه‌گذاری املاک و مسکن می‌تواند شامل فروش یک دوره اضافی درباره یافتن بهترین املاک باشد. مردم می‌توانند تصمیم بگیرند سفارش خود را ارتقا دهند یا دوره ضمیمه دریافت کنند.

درباره جزئیات ایجاد یک قیف، ابزارهای صفحه اصلی که گفته شدند این فرایند را بسیار ساده می‌کنند.

از نیروی قیف‌ها و افزایش بهره مشتری چشم‌پوشی نکنید. قیف فروش، همان بهشتی است که در آمد واقعی شما در آن نهفته است.

5. پنل کاربری

پنل کاربری جایی است که مشتریان می‌توانند محصول را ببینند یا دانلود کنند.

پنل کاربری معمولاً قفل شده یا مخفی است، طوری که فقط مشتریان می‌توانند به محصول دسترسی داشته باشند. مشتریان به طور خودکار اطلاعات ورود را دریافت می‌کنند که برای دسترسی به پنل کاربری استفاده می‌شود.

یک مثال خوب از پنل کاربری، دوره «آکادمی اپیدمی» ما است که یک پنل کاربریِ شگفت‌انگیز با همه درس‌ها، جایزه‌ها، و دانلودهای مربوط به دوره را شامل می شود. این اساساً یک وب‌سایت خصوصی برای افرادی است که به دوره می‌پیوندند.

6. یکپارچگی

مرحله یکپارچگی جایی است که همه چیز به همدیگر متصل می‌شوند.

خیلی مهم است که کلّ فرآیند خرید و رسیدن مشتری به محصول را تست کنید.

می خواهیم مطمئن شویم که همه چیز در یک فرآیندِ یکپارچه خوب کار می‌کند این شامل: اطمینان از عملکرد دکمه پرداخت، ارسال درست اطلاعات ورود پنل کاربری، طراحی خوب صفحه اصلی، عملکرد درست فروش اضافی و همه موارد دیگر.

همه مواردی که ما تا اینجا ذکر کرده‌ایم باعث می‌شود مرحله یکپارچگی تا حد امکان هموار و ساده باشد.

 

7. پرداخت

آخرین مرحله این است که چگونه پرداختی های مشتریان را دریافت کنیم.

طبیعتاً برای پول گرفتن باید بتوانیم طی یک فرآیند پرداختی مُشتری را دریافت کنیم.

باید مطمئن شویم که می‌توانیم پرداخت‌ها را پذیرفته و آن را در فرآیندِ خرید تلفیق کنیم. نگران نباشید. ابزارهای بسیاری وجود دارد که در این مرحله به شما کمک می‌کند.

همه این ابزارها، دریافت آنلاین پرداخت‌ها را ساده و سرراست می‌کنند.

از‌ صفر تا صد

اکنون بیایید کل فرایند را از آغاز تا پایان بررسی کنیم.

  • مرحله 1: ایجاد یک محصول
  • مرحله 2: تبلیغات فروش
  • مرحله 3: طراحی
  • مرحله 4: قیف فروش
  • مرحله 5: پنل کاربری
  • مرحله 6: یکپارچگی
  • مرحله 7: پرداخت

این فرایند گام به گام ایجاد محصول دیجیتال است. به همین سادگی است.

سیستم مرحله به مرحله

ما مزایایِ بزرگِ ایجاد محصولات دیجیتال را دیدیم. همچنین دیدیم که در مدل کسب و کار دیجیتال اپیدمیک، ساختن یک محصول دیجیتال چقدر ساده است. آیا کسب و کارِ دیگری را در دنیا سراغ دارید که ساختن محصول در آن به این سادگی باشد؟ قطعاً خیر! من که 15 سال است در دنیای کارآفرینی مشغول فعالیت هستم تا به حال چیزی به خوبی مدل کسب و کارِ دیجیتال اپیدمیک ندیده ام. پس اگر می خواهید آینده مالی خود را متحول کنید، و بدون هیچ سرمایه اولیه ای امپراطوری آنلاینِ خود را راه اندازی کنید، همین حالا عزمتان را جذب کنید که از این مدل کسب و کارِ جهانی استفاده کنید. همانطور که بالاتر اشاره کردم، برای استفاده از مدل کسب و کار دیجیتال اپیدمیک در ایران، تنها یک سیستم گام به گام وجود دارد که می توانید با دنبال کردن آن کسب و کار دیجیتال اپیدمیک پول سازِ خود را با یک لپ تاپ و در خانه خود راه اندازی کنید. یکی از گام های این سیستم، تولید و ایجاد محصول دیجیتالی بود؛ که در این بلاگ با آن آشنا شدید. برای این که بتوانید با این سیستمِ ساده، کسب و کار خود را همین امروز راه اندازی کنید، باید تک تک گام های این سیستم را بردارید. اما نگران نباشید؛ چرا که امروز می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای، به کلّ این سیستم ساده دسترسی پیدا کنید و فوراً کسب و کار آنلاینِ اپیدمیکِ خود را راه بیندازید. کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید!



 

 

نظرات
ارسال نظر
سایر مطالب
گردش پول

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com