15 راهِ ساده برای تولید محتوای فوقِ جذّاب

کامنت : 1
نویسنده:

امیر رضا دهقان

15 راهِ ساده برای تولید محتوای فوقِ جذّاب

اگر این بلاگ را بازکرده اید، نشان می دهد که قصد دارید آینده مالی خود را متحول کرده و کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید. همانطور که همیشه گفته ام، برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خودتان کافیست یک سیستم ثابت شده را قدم به قدم پیش ببرید. حالا من امروز این جا هستم تا یکی از قدم هایِ مهمّ این سیستم را به شما آموزش دهم. تولید محتوا!

برای ما بیشتر از آنکه جایگاه سایت های اینترنتی اهمیت داشته باشد این موضوع اهمیت دارد که چه محتوایی را در این سایت ها مشاهده می کنیم.

محتوای مطالب بخش مهمی در اینترنت است.

و جز این راه دیگری برای جذب مخاطب و دعوت او به کمپین های بازاریابی خودتان وجود ندارد. چرا؟ زیرا…

محتوا دارای اهمیت زیادی است

بگذارید واضح تر برایتان بگویم. ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم.

این به این معنی است که هر محتوایی دارای ارزش بسیار است. واین محتوا است که به مردم اطلاعات می­دهد!

نیاز مردم به کسبِ اطلاعات از طریق محتوای خوبی که ما در اختیار آنها می گذاریم، به طور کامل روش بازاریابی را تغییر می­دهد و راهی است تا بتوانیم در فضای اینترنت حضور موثری داشته باشیم.

بدون تولید محتوای جذاب (در بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی و غیره) نمی توانید موفق باشید. در هر حرفه و صنعتی به ویژه همراه با بازاریابیِ مشارکتی، بازاریابی ایمیل و دیجیتال اپیدمیک می توانید از این روش پیشرفت کنید.

در ابتدا تنها باید به این مسئله فکر کنید که اصلا چرا مردم به اینترنت مراجعه می­کنند. اغلب اوقات آنها به دنبال دستیابی به اطلاعات هستند. آنها با جدیت بدنبال محتوای با کیفیت در اینترنت هستند.

و اطلاعات یعنی محتوا!

هر کسی که می خواهد آگاهانه و موفق عمل کند، باید از تولید مطالب و محتوای بی فایده دوری کند و به مردم دقیقاً همان چیزی را بدهد که متناسب با نیاز آنها است. اطلاعات باید به شکل یک بسته با محتوای جذاب به مردم تحویل داده شود.

اما در ابتدا برایتان کمی دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید. رسانه ها و روش های بسیاری برای ارائه محتوا به مردم وجود دارد. با استفاده از این روشها، می توانید در این راه موفق باشید و مطمئن باشید که مردم محتوای تولیدی شما را دنبال می­کنند.

با این حال، تولید محتوای عالی آنچنان که بنظر می رسد هم کار دشواری نیست.

سالهاست که ما در سایت کاراستارتر در حال تولید محتوای با کیفیت هستیم. از همین راه، ما بهترین شیوه برای انجام این کار را یاد گرفته ایم. و در حال حاضر قصد داریم این روش ها را با شما به اشتراک گذاریم ...

15 راه برای تولید محتوای بسیار جذاب

تولیدِ  محتوا، باید به درستی و به بهترین نحو انجام شود.

محتوای بد و بی کیفیت می تواند آسیب و خسارت زیادی را به بار آورد.

محتوا باید توجه مخاطب را به خود جلب کند، مخاطب را درگیر خود کند و برای او ارزشمند باشد.

خوشبختانه، راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. در اینجا 15 راه برای ایجاد و ارائه محتوای بسیار جذاب برای بینندگان، مشتریانتان و هر کسی که به دنبال جلب نظر او هستید، ارائه می شود.

بیایید به سرعت با هم این کار را شروع کنیم...

1. پاسخ به 3 سوال اساسی

مردم هر روز در فضای مجازی با اطلاعات زیادی روبرو می شوند. آنها راه خلاصی از این وضعیت ندارند مگر اینکه به طور کامل از این فضا جدا شوند. و این جدا شدن کامل از اینترنت برای اکثر مردم گزینه مناسبی به حساب نمی­آید.

به منظور موفقیت در این فضا و جلب توجه مخاطبان در میان این حجمِ زیاد از اطلاعات، باید بتوانید محتوایی مناسب برای نیاز مخاطبان ایجاد کنید. برای انجام این کار باید سه سوال مهم پاسخ داده شود:

  • چرا باید به این محتوا توجه کنم ؟ مردم تا زمانیکه دلیل خوبی برای دیدن محتوای شما داشته باشند از آن خسته نخواهند شد، بنابراین باید اهمیت محتوایی که در اختیارشان می گذارید را به آنها بگویید.
  • چه چیزهایی را باید بدانم؟ مردم بدنبال محتوای بی کیفیت نیستند. آنها بدنبال اطلاعات دقیقی هستند که دقیقا همان چیزی را که باید بدانند، به آنها می گوید. نه کمتر نه بیشتر.
  • چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟ مردم می خواهند بدانند چگونه می­توانند این اطلاعات را بدست آورند و چگونه می توانند از آن برای ایجاد تغییر در زندگی خودشان استفاده کنند.

 پاسخ دادن به این سه سوال را درست در ابتدای محتوایتان، در سمت راست و در قسمت مقدمه شروع کنید. این کار توجه مردم را جلب می­کند و آنها را درگیر محتوا می­کند؛ زیرا آنها حس می­کنند مطالب ارزشمندی در محتوای شما وجود دارد.

2. با ثبات باشید

با ثبات بودن برای شما اعتبار زیادی ایجاد می­کند!

در این جهان پر از هرج و مرج، مردم در هر جایی بدنبال ثبات هستند. آنها می خواهند از چیزهایی استفاده کنند که آینده­ای قابل پیش بینی را برایشان ایجاد کند.

به همین دلیل است که هر محتوایی که منتشر می­شود باید به طور مداوم و با ثبات باشد. این یعنی یک هدف با ثبات، روش ارسال کالای با ثبات، و زمان بندی با ثبات داشته باشید.

این آخرین مورد بسیار مهم است. بسیار با اهمیت است که محتوایِ جدید را به صورت منظم منتشر کنید. این کمک می کند تا مخاطبانی برای خود پیدا کنید. مثلا وقتی مردم انتظار دارند که یک وبلاگ هر یکشنبه محتوای جدید برایشان بگذارد، روی آن حساب می کنند. و آن را دنبال خواهند کرد.

این ثبات همچنین به موتورهای جستجوگر هم کمک می کند. محتوا در این جستجوگرها بطور منظم تر منتشر می شود و به آسانی توسط موتورهای جستجو قابل دریافت می­شود.

اما در نهایت، بهترین دلیل برای این کار این است که با این ثبات در کارتان می­توانید اعتماد ایجاد کنید. مردم به شخصی که این محتوا را ایجاد می­کند، اعتماد می­کنند و همین موضوع برای شما یک نام تجاری ایجاد می کند. این کار یک گروه از افرادی که مخاطب محتوای شما هستند را ایجاد می کند. همچنین میان شما و مخاطبتان رابطه برقرار می کند.

و هیچ چیز مهمتر از ایجاد رابطه با مشتری نیست.

3.   کمال گرایی ممنوع

کامل و بدون نقص بودن برای ایجاد یک محتوای عالی چندان ضرورتی ندارد. مهم این است که چه محتوایی را منتشر کنید. آن را در دسترس اکثر مردم قرار دهید – همین حالا!

بله، محتوای شما باید با کیفیت بالایی باشد. اما لازم نیست که کامل و بدون عیب باشد. لازم نیست صادق هدایت یا شکسپیر آن را نوشته باشند. کافیست محتوا تعادل داشته باشد - همین تعادل کافی است که مردم احساس کنند که محتوای شما با ارزش است، اما نیاز نیست زمانِ زیادی صرف نوشتن یک صفحه محتوا کنید. هرگز نباید چنین کاری بکنید!

خودت را به انجام این کارها عادت بده. نوشتن را شروع کن، تولید محتوا را شروع کن و در کار خودت با ثبات باش!

 اگر محتوای شما مخاطب نداشته باشد دیگر کیفیتِ کار اصلاً اهمیتی ندارد.

4.    محتوای شما باید حالت محاوره ای داشته باشد

محتوا باید به شیوه محاوره ای نوشته شود.

اگر محتوا خشک و رسمی باشد، مردم به آن جذب نمی­شوند. درک محتوایی که اینگونه نوشته شود بسیار سخت است. این کار توجه مردم را کاهش می دهد.

هیچ کس نمی خواهد یک مقاله کسل کننده بخواند.

در عوض، محتوا را به زبان عامه مردم ارائه کنید. مانند صحبت کردن با یک دوست. مردم بیشتر به اطلاعاتی که توسط یک دوست ارسال شده جذب می­شوند تا اطلاعاتی که توسط یک فرد خشک و رسمی ارائه شده باشد.

کاملاً لازم است که محتوا بتواند توجه مردم را جلب کند!

شروع این نوشتن محتوا باید با کلماتی باشد که در ادامه توضیح می­دهم. محتوا باید با عنوان شروع شود. چیزی را باید بگویی که نظر مردم را جلب می کند و آنها را به فکر کردن وادار می کند. با آنها بحث کنید یا از آنها سوالاتی بپرسید. به سمت هدفت حرکت کن.

مردم به مطالب تکراری و قدیمی نگاه نمی کنند. آنها برای اینکار وقت ندارند. چون قبلاً آن را دیده اند. امّا اگر مردم به اندازه کافی کنجکاو شوند، به اندازه کافی شوکه شوند ، به اندازه کافی جذب شوند، آنگاه تا پایان آن محتوا را دنبال خواهند کرد. آنها با آن مطلب همراهی خواهند کرد. چون آن را  مفید می دانند ..

5.   منحصر به فرد باشید

اگر محتوایِ شما، مثل همه محتواهای موجود باشد، موفقیتی حاصل نخواهد شد.

بسیار مهم است که محتوای شما تفاوت زیادی با نمونه های مشابه قدیمی تر آن داشته باشد.

در یک ساحل، تمام شن و ماسه ها مثل هم هستند. این رنگ، اندازه و شکل منحصر به فرد هر دانه شن و ماسه است که آن را از بقیه متمایز می­کند.

منحصر به فرد باشید. یک دیدگاه منحصر به فرد در مورد موضوع، و یک لحن  و سبک منحصر به فرد از موضوع را داشته باشید.

این منحصر به فرد بودن محتوا با گذشت زمان افزایش می یابد، اما از همین امروز این کار را شروع کنید. فهرستی از افراد شناخته شده را تهیه کنید که محتوای شما را می­خوانند و تحسین می­کنند. این کار موجب ایجاد یک نام تجاری منحصر به فرد می­شود که مردم آن را دوست دارند و به آن وفادار خواهند بود.

 6.     محتواهای با کیفیت را بشناسید

محتوایی ایجاد کنید که مردم واقعا دنبال آن هستند.

از کجا بدانیم که مردم بدنبال چه چیزهایی هستند؟  فقط محتویاتی که با کیفیت هستند و دنبال کننده دارند را بشناسید.

این چیزی است که مردم واقعا می خواهند. همچنین به آنچه که در رسانه های اجتماعی مانند تلگرام، توییتر و اینستاگرم در صدر بازدیدها هستند نگاهی بیندازید.

مردم واقعا محتواهای با کیفیت را دنبال می­کنند. از آن استفاده کنید! تا شما هم بتوانید محتواهای با کیفیت ایجاد کنید.

اما آن محتوا را عیناً کپی نکنید. کلید کار این است که محتوایی را پیدا کنید و سپس آن را منحصر به فرد کنید. آن را مال خود کنید. شیوه و سبک نوشتن محتواهای با کیفیتی را نگاه کنید و محتوای اصلی خودتان را طبق همان شیوه بنویسد. این کار باعث جذاب و قابل توجه بودن محتوای شما می­شود.

7.    از شیوه تبلیغ نویسی استفاده کنید

برای نوشتن یک محتوای خوب لازم است یک تبلیغ نویس خوب باشید.

تبلیغ نویسی اساس تولید محتوای عالی و فروش اینترنتی هر محصولی است.

محتوا باید جذاب و جالب باشد. این محتوای جذاب با استفاده از اصول تبلیغ نویسی به دست می آید.

اما به یاد داشته باشید، این بحث به کامل و بدون عیب بودن محتوا ارتباطی ندارد.

این مورد در ارتباط با جلب توجه مردم به یک عنوان و تیترِ خوب است. تبلیغ نویسی عملاً نقل یک داستان برای مردم است؛ داستانی که با آن ارتباط برقرار می کنند . باید در محتوای خود مردم را به طوری منطقی و در عین حال جذاب با خود همراه می کند.

8. مردم را به عمل تشویق کنید

با وجود اینکه محتوا برای ارائه اطلاعات به مردم طراحی شده است، اما باید افراد را به نشان دادن واکنش وادارد.

 نشان دادن واکنش از جانب مردم در مورد بخش های مختلف محتوا مهم است. آیا منظور من این است که در این مرحله از مردم درخواست خرید یک دوره 3 میلیون تومانی کنید؟ خیر!

در ابتدا با کارهای کوچک شروع کنید. مثلا مردم را وادار به انجام تعهدات کوچک کنید.

مثلا به سادگی فرم ثبت نام در خبرنامه خود را در انتهای مقاله قرار دهید.

وقتی مردم تعهدات کوچک را به عهده می گیرند، هر یک از این کارها سریعتر پیش می­رود. یک تعهد منجر به تعهدات بعدی می شود، که همینطور تعهدات بیشتری  در آینده را بدنبال دارد. هر تعهدی می تواند کمی بیشتر از تعهد قبلی باشد. همانطور که این تعهدات کوچک را بر عهده می گیرند، اعتماد میان شما و آنها ایجاد می­شود.

و این باعث می شود آنها برای خرید بزرگتر از شما آماده شوند.

9. بهترین چیزها را آموزش دهید

مردم دوست دارند همه چیز را به صورت رایگان دریافت کنند.

کلید این کار این است که چیزهایی را که بسیار ارزشمند است به آنها بدهید تا پیش خودشان بگویند، "اگر این چیزی است که من به صورت رایگان دریافت می کنم، در صورت پرداخت پول حتماً محتوایِ شگفت انگیزی می­توانم بدست آورم ."

البته تمام محتوا رایگان است. فقط مطمئن شوید که محتوای رایگان شما بهتر از محتوای پولی ارائه شده توسط سایر افراد است. این واقعا مخاطبان را تحت تأثیر قرار می دهد و آنها را به سمت شما برمی گرداند. این کار وفاداری و اعتماد مردم را به شما ایجاد می­کند.

فقط در این راه حریص نباشید.

در نهایت، همه ما می خواهیم پول کسب کنیم. اما اگر برای هر چیز کوچکی از مردم پول طلب کنید هرگز پیشرفت نخواهید کرد. ابتدا با محتوای رایگان اعتماد و وفاداری مردم را بدست آورید تا آنها خودشان در آینده برای دریافت محتوای بیشتر پول پرداخت کنند.

10.   از محتوای ترکیبی استفاده کنید

همه چیز را عوض کن.

تولید محتوای مشابه خسته کننده خواهد بود. و وقتی مردم خسته شوند، سایت شما را ترک می کنند.

انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که می تواند ایجاد شود و به اشتراک گذاشته شود.

محتواهای نوشته شده می تواند به شکلهای مختلفی باشد، مانند:

  • پست های وبلاگ
  • گزارشات و نامه ها
  • ایمیل ها
  • خبرنامه ها
  • کتابهای الکترونیکی کوچک

محتوای صوتی یک راه عالی برای به دست آوردن مخاطب و علاقه مند کردن وی به موضوع است. این کار می تواند تولید کتاب های صوتی و یا پادکست ها باشد.

پادکست ها در حال حاضر بسیار رایج هستند. نمونه هایی از محتوا که می توانند از طریق پادکست ارسال شوند عبارتند از:

  • داستان­ها
  • مصاحبه ها
  • تفسیرها
  • خبرنامه ها

محتوای ویدئویی در سایت کاراستارتر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این محتوا می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • وبینار
  • نمایش محصولات
  •  مصاحبه با کارکنان و مشتریان
  • ارائه ها، کارگاه ها و سمینارها
  •  فیلم های رو در رو با دوربین در مورد موضوعات مختلف
  • پرسش و پاسخ های لایوِ من

 

کلید موفقیت در این زمینه این است که تجربه کنید و ببینید چه چیزی بهترین کار است، چه چیزی به نیاز مخاطبان پاسخ می دهد.

فقط تنوع داشته باشید. به این ترتیب، مخاطبان از روش های مختلفی که برای آموزش به آنها استفاده کرده اید، لذت خواهند برد. این کار باعث می شود که آنها بیشتر جذب شوند و در آینده به سمت شما برگردند.

11. محتوایی ساده و خوب برای به اشتراک گذاشتن در شبکه هایِ اجتماعی ایجاد کنید

محتوا را ساده کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید!

محتوا باید ساده باشد تا بتوان آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت؛ چون این رسانه ها مکان هایی هستند که مردم زمان زیادی را  در آنجا صرف می کنند. مهم این است که از آنها این پرسش کلیدی را بپرسید «آیا کسی می خواهد این محتوا را با تمام دوستانش به اشتراک بگذارد؟»

محتوای به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی می تواند به صورت زیر باشد:

  • نقل قول در توییتر
  • معرفی فیلم یا بررسی محصول
  • پادکست ها
  • مصاحبه ها
  • مشاوره ها
  • مطالعات موردی و کِیس استادی
  • لیست برترین ها ( مثل top 10)
  • آمارها
  • تصاویر
  • نمایش های اسلایدی و به دنبال هم

برای اشتراک گذاری، محتوا باید جذاب و ساده باشد. این کار را می توان توسط موارد زیر انجام داد:

  • دکمه هایی تعبیه کنید که به اشتراک گذایری محتوای شما را ساده می کند
  • آن را از نظر بصری جذاب کنید، تا چشم نواز باشد
  • اطمینان حاصل کنید محتوا با ارزش و عملی است
  •  اعتقادات مردم را تأیید کنید و موازی با فرهنگ مردم محتوا بنویسید
  • در ازایِ به اشتراک گذاشتن محتوایتان توسط مردم، جایزه تعیین کنید
  • بستری فراهم کنید تا افراد بتوانند تا با به اشتراک گذاری محتوای شما اعتبار اجتماعی خود را بالا ببرند.
  • محتوای خود را جذاب و یا شوک بر انگیز تولید کنید
  • افراد را به نحوی درگیر کنید (به آنها این احساس را بدهید که آنها بخشی از آن محتوا هستند)

هرچه محتوا جذابتر باشد، افراد بیشتری نام تجاری و اشخاص ایجاد کننده آن محتوا را می شناسند. و این یک وفاداری را ایجاد خواهد کرد که بیشتر از پولی که در این راه خرج می کنید ارزش دارد.

12. پرزنت و ارائه را جدی بگیرید

محتوایی که بیان می­کنید باید خوب به نظر بیاید به گونه ای که حتی مردم تابحال به آن توجه نکرده باشند.

به یاد داشته باشید که مردم با محتوای زیادی روبرو هستند. همه نوع محتوا وجود دارد. برای آنکه در این میان محتوای شما به چشم بیاید، لازم است که محتوا را به صورت حرفه ای ارائه کنید. چرا؟

مهم است که محتوا با اعتبار و قابل اعتماد باشد. منبع و مرجعی که محتوا از آن آورده شده باید برای مردم قابل اعتماد باشد.

برای تولید محتوای حرفه ای، اطلاعات را با روش های جذاب و آسان برای خواندن ارائه کنید. از تصاویر، جلوه های بصری و نمودار استفاده کنید. نباید در استفاده از این ابزار ها افراط کنید. این ابزارها با مخاطب ارتباط برقرار می کنند و به آنها کمک می­کنند تا محتوا را بهتر متوجه شوند - این به خاطر  نحوه کارکرد ذهن انسان است. با این کار، شما از روانشناسی ذهن به سودِ خودتان بهره می جویید.

این ابزارها همچنین به بهبود عوامل بعدی کمک می کنند ...

13. محتوای خود را بَصَری کنید.

محتوای نوشته شده باید به آسانی قابل درک  باشد.

بیایید با هم این شرایط را درک کنیم. مردم پر مشغله هستند، و هر زمان که محتوایی را می بینند، به جای آنکه همه چیز را بخوانند، فقط نگاهی به مطالب مهم می اندازند.

تولید محتوایی که به راحتی قابل فهم باشد به کمک استفاده از سرفصل ها و مطالب علامتدار امکان پذیر است. به همین خاطر اطمینان حاصل کنید که کل مطلب به سادگی از طریق عناوین و سرفصل ها قابل درک باشد.

بنابراین، اگر خواننده به اندازه کافی محتوا را جذاب و جالب ببیند، دوباره باز می­گردد و واقعاً مطلب را می خواند.

اشکال و نمودارهایی که در بالا به آن اشاره شد به بصری سازی و جذابیت محتوا کمک می کنند. محتوا واقعا باید خوب بنظر بیاید. باید چشمگیر و خیره کننده باشد. گاهی کلمات را بصورت بُلد شده  ایتالیک ( کَج ) به کار ببرید و گاهی زیر آن ها خط بکشید؛ و اگر فضای کاری شما اجاز می دهد، از رندگ های مختلف بهره بجویید.

همه این ها جذابیت بصری صفحه را افزایش می دهد و مردم را به خواندن آن محتوا جذب می کند.

14. از فریلنسر ها کمک بگیرید.

هیچ کس نباید به تنهایی، تمام بخش های تولید محتوا را انجام دهد!

متخصص هایی وجود دارند که به آن ها فریلنسر می گویند و این افراد  می توانند بسیاری از کارها را برای شما انجام بدهند. انجام دهند.

نویسندگان و طراحانی را می توانید با قیمت های مناسبی از سایت هایی مانند پونیشا و کاریتو به کار گیرید. این افراد می توانند تمام کارهای تولید محتوا را انجام دهند.

15. الگویی از سایر افراد موفق برای خود بسازید

از دیگران یاد بگیرید!

نیازی به انجام کارهای تکراری نیست. برای گرفتن الهام و ایده، فیلم های افراد دیگر را تماشا کنید. متن هایشان را بخوانید و به فایل های صوتی شان گوش کنید. مطمئن باشید نکات جالبی دستگیرتان می شود.

برای مثال، یک پُست در وبلاگ خود با الهام از یک مقاله خوب بنویسید. اما نظرات شخصی و تخصصی خود را به آن بیفزایید تا آن را منحصر به فرد و مالِ خود کنید.

از کار دیگران جهت گرفتن ایده، الهام و راهنمایی استفاده کنید.

کار تولید محتوا در موفقیت هر کسب و کار و بازاریاب اینترنتی بسیار مهم است.

بدون تولید محتوای جذاب، ارتباط برقرار کردن با مشتری سخت است. یا عملاً غیر ممکن است!

اما نوشتن محتوایی که اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد کار ساده ای است.

راه اصلی این است که از این 15 راه برای تولید محتوای بسیار جذاب استفاده کنید. برای دوره مجدد، 15 راه را دوباره اینجا می آوریم:

1-     پاسخ به سوالات اساسی

2-     با ثبات باشید

3-     کمال گرا نباشید

4-     محتوای شما باید حالت محاوره ای داشته باشد

5-     منحصر بفرد باشید

6-      محتوای با کیفیت را بشناسید

7-     از ایده های تبلیغ نویسی استفاده کنید

8-     مردم را به عمل تشویق کنید

9-     بهترین چیزها را آموزش دهید

10- از محتوای ترکیبی استفاده کنید

11- محتوایی ساده و خوب برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید

12- ارائه را جدی بگیرید

13- محتوایتان را بصری کنید

14- از فریلنسر ها برای نوشتن و طراحی در محتوایتان استفاده کنید

15- الگویی از سایر افراد موفق برای خود بسازید

انجام دادن این کارها برای تولید محتوا، مخاطبانی برایتان جذب می کند. مطمئن می­شوید که مردم به نام تجاری شما اعتماد پیدا می­کنند. و این کمک خواهد کرد روابط شگفت انگیز با این افراد برقرار کنید.

خوب، اگر شما یک وبسایت مطرح و یک کسب و کار آنلاین درآمد زا دارید، و در بخش تولید محتوا به اندازه کافی خوب عمل نکردید، به شما تبریک می گویم چرا که با خواندن این بلاگ احتمالاً مشکلات شما حل می شود. ولی اگر شما کسب و کار آنلاین ندارید، و می خواهید با سرمایه اندک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید، یادگیریِ تولید محتوا به تنهایی زندگی مالی شما را متحول نخواهد کرد؛ چرا که تولیدِ محتوا تنها یک درس از یکی از قدم های سیستم ساده ی من می باشد؛ و برای این که بتوانید یک کسب و کار آنلاین را از صفر راه اندازی کنید، باید کلّ این سیستم را داشته باشید. اما لازم نیست نگران باشید، چرا که شانس به شما رو کرده و می توانید به سادگی با یک کلیک روی دکمه زیر، همین حالا به صورت رایگان این سیستم را در اختیار داشته باشید.

منتظر چی هستی؟ همین حالا سیستم قدم به قدم رو بگیر.

نظرات
1399/4/2 | id:129654
PiXEL :

خوب و مفید بود.
از زحماتتون سپاسگزارم

پاسخ دادن
ارسال نظر
رایگان
سایر مطالب
گردش پول

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com