کنترل ذهن دیگران

کامنت : 1
نویسنده:

امیر رضا دهقان

عاشق این میشید... میخوام ۵ کلمه ی قانع کننده بهتون آموزش بدم که میتونه ذهنها رو کنترل کنه. (۵ کلمه ی قانع کننده برای کنترل ذهن)

اولین کلمه (۱) (تو) هست. چرا تو انقدر قدرتمنده؟ ما آدمها همیشه دنبال این هستیم که بدونیم فلان قضیه تهش برای ما چی داره؟ چه نفعی برامون داره؟ به ما چه مربوطه؟ بنابر این وقتی کسی بهمون میگه تو؛ اتوماتیک فکر میکنیم این چیزی هست که مال خود ماست و باید بهش توجه کنیم. فکر کنید تو خیابون دارید راه میرید که یهو یه نفر داد میزنه هی تو! سریع برمیگردید و میپرسید با منید؟ این قدرت این کلمه هست.

تو بازاریابی هم وقتی دارید فرد به فرد میفروشید باید (از تو بیشتر از من استفاده کنید) تا قانع کننده تر باشید

 

کلمه شماره (۲) (رایگان) هست. خیلی از آدما چیزای رایگان رو دوست دارن و وقتی کلمه ی رایگان رو میشنون تو دلشون میگن اوه! این مال منه. وقتی جلوی سوپر مارکت ها به شما سمپل رایگان از محصولات جدید رو میدن؛ معمولا همه میرن جلو میگیرن و امتحان میکنن چون ضرری براشون نداره. مردم چیزای رایگان رو دست دارن. اما از اونطرف از این کلمه باید به اندازه استفاده کنید. چون اگر ازش زیاد استفاده کنید؛ ارزش محصول و خدمتتون رو پایین میارید. اگر هوشمندانه استفاده ش کنید... مثل یک سمپل...  عالیه. جایی استفاده ش کنید که مخاطب بدونه بدون ریسک میتونه محصولتون رو تست کنه و اگر خوشش نیومد هم هیچ ضرری نکنه. دقیقا مثل همون سمپل مواد خوراکی که جلوی سوپر مارکت ها برای چشیدن میدن. اگر این کار رو نکنید مخاطب میدونه که برای امتحانش باید از جیب خرج کنه و اگر خوشش نیاد ضرر کرده.

پس کلمه ی دوم شد رایگان.

کلمه شماره (۳) (جدید) هست. درسته... جدید... همه ی ما میخوایم بدونیم جدیدا چه خبری شده. رفیقت رو بعد یه مدت میبینی بهش میگی تازگیا چه خبر؟ به همین دلیل هرروز همگی به اخبار گوش میدیم. تا بفهمیم تازگی ها چه خبر شده اطرافمون. جدید یعنی تازه و هیجان انگیز. یعنی خسته کننده و کهنه نیست.

وقتی راجع به محصول خودتون این کلمه رو به کار ببرید همه میخوان بدونن چه اتفاقی افتاده. یک خصوصیت جدید... یک ویدیوی جدید روی یوتیوب... باید تو پیامرسانی و بازاریابیتون از جدید استفاده کنید.

کلمه شماره (۴) که (حالا) هست.

حالا... هیچ چیزی بیشتر از تاخیر فروش رو نمیکشه. شما نمیخواید مشتریطون تعلل کنه. چطور این رو بهش بفهمونید؟ بفهمونید که نه فردا نه پس فردا؛ بلکه الان؟ باید بهش بگید حالا. توی صفحه سایتتون نوشتید اینجا رو کلیک کن. باید بنویسید همین حالا اینجا رو کلیک کن تا اون حس رو بهش منتقل کنید. حالا کجا میتونید از حالا استفاده کنید؟ توی متنهاتون... توی سایتتون... توی ایمیل هاتون یا پستهای اجتماعیتون.

فقط به تفاوتش نگاه کنید:

(وارد عمل شو)

و

(همین الان وارد عمل شو)

 

(بخر)

و

(همین حالا بخر)

 

تفاوت رو میبینید؟

کلمه شماره (۵) (راز) هست.

 

میخوام یه راز رو با شما در میون بذارم. ولی نمیتونم... چون یه راز هست.

مردم دلشون میخواد بدونن. میخوان بفهمن اون راز چیه؟ میترسن که از دستش بدن... خیلی خیلی کلمه ی قدرتمندیه. تو دی ان ای ما هست که بدونیم. چیزی رو بدونیم که دیگران نمیدونن.

این شد ۵ کلمه ی قانع کننده. چطور از این ۵ کلمه استفاده کنید تا در تمام مکالماتتون قانع کننده باشید؟ چطوری از اونها استفاده کنید تا روی مخاطب تاثیر بذارید؟ چطور با استفاده از این کلمه ها؛‌فروش های بیشتری رو به سرانجام برسونید؟ اگر میخواین این هنر رو یاد بگیرید و درش استاد بشید؛‌دعوتتون میکنم روی لینک پایین کلیک کنید تا همین الان به این کلاس جدید رایگان دسترسی پیدا کنید. وقتی توی این کلاس استادی رایگان شرکت کنید؛ من بهتون چندتا از قوی ترین رازهای قانع کننده رو یاد میدم. روی لینک کلیک کنید... دیدی چطور کار کرد؟ با چند تا جمله ی کوتاه من تمام اون کلمه ها رو استفاده کردم. اول تو رو خطاب کردم بعد جدید بعد رایگان بعد همین حالا... دیدید؟ پس بزنید بریم. روی لینک کلیک کنید تا توی کلاس ببینمتون.

نظرات
1399/4/11 | id:129677
خالد محلاتى :

عالى هستى استاد

پاسخ دادن
ارسال نظر
رایگان
سایر مطالب
گردش پول