چگونه یک محصول دیجیتال ایجاد کنیم: با همان الگویی که من در ایجاد بیش از 20 محصول با درامد میلیونی استفاده کرده ام

کامنت : 1
نویسنده:

امیر رضا دهقان

چگونه یک محصول دیجیتال ایجاد کنیم: با همان الگویی که من در ایجاد بیش از 20 محصول با درامد میلیونی استفاده کرده ام

این یک راز نیست ...

اپیدمی دیجیتال  جایگاه خاصی در قلب من دارد.

 

من دوستش دارم و همیشه دلم برایش تنگ می شود.

چرا؟ زیرا فرصت های بی شماری با محصولات دیجیتال در حال حاضر وجود دارد!!!!

این اصلا یک راز نیست ...

اپیدمی دیجیتال  جایگاه خاصی در قلب من دارد.

 

من دوستش دارم و همیشه دلم برایش تنگ می شود.

چرا؟ زیرا فرصت های بی شماری با محصولات دیجیتال در حال حاضر وجود دارد!!!!

با کمی کار و الگویی که در این پست به اشتراک خواهم گذاشت، می توانیم اطلاعات را از همه انواع آن بدست آوریم. و هر کس قادر خواهد بود که محصولی دیجیتال ایجاد کند.

تنها فکر کردن در مورد ایجاد یک محصول دیجیتتال ممکن است به نظر رعب آور باشد. ممکن است چنین به نظر برسد که شماباید یک نویسنده قوی باشید و یا ویدئو های فوق العاده ای درست کنید. این موضوع نمی تواند صحیح باشد!

ایجاد یک محصول دیجیتال بسیار آسان تر از آنچیزی استکه اغلب مردم فکر می کنند.

ما آن را اپیدمی دیجیتال  نام گذاری می کنیم.

این به مدت بیش از یک دهه بستری برای درآمد 11 رقمی من بوده است.

 

اپیدمی دیجیتال  راجع به فروش اطلاعات است.

اپیدمی دیجیتال  به معنای دریافت یک اشتیاق و تبدیل ان به محصول اطلاعاتی است که به سایرین نفع برساند. این اشتیاق می تواند برای صاحب محصول و یا گروهی از مردم در بازار باشد.

کلید ان ایجاد مزمون در حوالی آن اشتیاق، جمع و جور کردن ، و در نهایت فروش آن است. مردم به این دلیل به این اطلاعات نیاز دارند که به آنها در حل مشکلاتشان کمک می کند. این اطلاعات به آنها کمک می کند تا زندگی بهتری برای خود بسازند.

اما اپیدمی دیجیتال  چیزی فراتر از نوشتن ساده یک کتاب است. این مسئله در سه قالب متفاوت ارائه می شود. بهترین آن بسته به ایجاد کننده و پیامی که می خواهند انتقال دهند، دارد.

 

 

#1 به صورت کتبی

این حالت ساده ترین حالت تولید اطلاعات دیجیتال است. تولید آن ساده و کاملا با ارزش است. ابزارهای نوشتاری مانند کتاب های الکترونیکی، وبلاگ، گزارش، خبرنامه، و گزارش های کاری هستند.

بهترین بخش آن اینست که الزامی ندارد افرادی که خواهان ایجاد محصولات دیجیتال هستند، نویسنده خوبی باشند. حقیقت دارد! روش دیگری برای ایجاد آنها وجود دارند مانند رونویسی یا برون سپاری.

 

#2 به صورت صوتی

این نوع از محصولات اطلاعاتی دیجیتال هر ساله محبوب تر می شوند. این محصولات شامل دوره های صوتی، موسیقی، مراقبت درمانی، و پادکست هستند.

مردم می توانند وقتی که مشغول انجام کار دیگری مانند رانندگی یا سرکار هستند، به این فایل های صوتی گوش دهند. همین موضوع این نوع محصولات را جذاب می کند.

امکان این وجود دارد که میکروفون مخصوص پادکست را با قیمت کمتر از 30 هزار تومان خریداری کنید. و برای مثال، Audacity یک نرم افزار صوتی رایگان فوق العاده است. با وجود این هزینه های به صرفه، محصولات صوتی از این به بعد ممکن است به صورت رایگان ایجاد شوند.

 

#3 به صورت فایل تصویری

با وجود اینکه ایجاد فایل های تصویری به نظر دشوار می آید، در حقیقت چنین نیست! مواردی مانند ارائه ها و دورههای آموزشی ویدئویی از ارزش بسیار بالایی برخوردارند. و همه آنچه که موردنیاز است یک رایانه و یک میکروفون خوب است.

حتی به دوربین هم نیازی نیست!

ایجاد یک ویدئو نیاز به وجود تصاویر و گویندگی بر روی آن دارد. همین و بس! دقیقا مثل یکارائه پاورپوینت ضبط شده است. البته، یک دوربین می تواند در صورت فرآهم بودن زمان، منابع و استعداد آن برای متحرک کردن تصاویر بکار آید.

برای آنهایی که در کسب و کار خودشان متخصص نیستند چه؟ مشکلی نیست! حتی تازه واردها نیز می توانند یک محصول ویدئویی تولید کنند. با متخصصان مذاکره کرده و به آنها اجازه تهیه محتوا را می دهید.

 

 مزایای اپیدمی دیجیتال

 

نه تنها اپیدمی دیجیتال اسان است – مزایایی بسیاری در دنیای کسب و کار آنلاین به بار دارد. در حقیقت، این مزایا اپیدمی دیجیتال  را در دسترس و آسان می کنند! برویم و نگاهی به آن بیندازیم:

 

 

مزایا و مالکیت 100%

این محصول به طور %100 به شخص ایجاد کننده آن متعلق است. این بدین معناست که نویسنده از  100% مزایای آن بهره مند می گردد. هیچ نفع گیرنده دیگر، مجوز و تعهد قانونی نسبت به شخص دیگری وجود ندارد.

مقیاس پذیری

هنگامی که محصول ایجاد شده، به دفعات امکان فروش آن وجود دارد. خواه 10 مشتری برای آن باشد و خواه 10 هزار مشتری، هیچ هزینه، زمان و تلاش مجددی در برنخواهد داشت.

پویایی

یک محصول دیجیتالی با فرآیند های چاپ محدود نمی شود. با تغییر اطلاعات، این محصول نیز به طور همزمان به روز می شود. اطلاعات به صورت رایج است و همیشه به روز خواهند شد.

توزیع آسان

توزیع ساده تر از این امکان ندارد! هیچ محصول فیزیکی برای انبار شدن وجود ندارد. یک مرتبه که دریچه ای برای فروش راه اندازی شود، هر کس در هر کجا می تواند محصولات را از رایانه شخصی اش سفارش دهد.

مستقل بودن از محل

مهم نیست که فروشنده و مشتری کجا باشند. با توجه به دیجیتال بودن این محصول، می توان آن را به اقصی نقاط دنیا فروخت.

با بخاطر سپردن این مزایا، اهمیت دارد که نحوه شروع آن را بیاموزید. و شاید تعجب برانگیز باشد که نقطه شروع با ایجاد یک محصول دیجیتال آغاز نمی شود.

این مسئله ای است که موجب شکست می شود!

دو مرحله اساسی وجود دارند که قبل از ایجاد محصول واقعی باید رعایت شوند ...

 

مرحله 1: انتخاب بازار سودآور

 

پیش از ایجاد یک محصول دیجیتال، شما نیاز دارید تا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. این مرحله با انتخاب بازار سود آور آغاز می شود.

این بازار خود ممکن است زیرمجموعه ای از یک دسته بندی باشد. بنابراین، با ابتدا دسته بندی را انتخاب کنید – منطقا یک دسته بندی سوداور باشد. سودآور ترین دسته بندی ها شامل موارد زیر هستند:

  • سلامت و آمادگی جسمانی
  • کاهش وزن
  • اقتصاد
  • الکترونیک
  • دوستیابی و روابط

پس از گفتن اینها، مهم ترین کار هدایت تحقیق مربوط به بازار است. به معنای دیگر، سوال بپرسید!

تعدای سوال خیلی اساسی در مورد گزینه های بالا وجود دارند از جمله موارد زیر:

  • آیا سازگار با محیط دیجیتال است؟
  • آیا شخص یا اشخاص دیگری در ایجاد در این زمینه مشغول هستند؟
  • ابعاد مخاطبان آن چقدر است؟
  • آیا مردم برای یافتن اطلاعات در این باره جستجوی اینترنتی می کنند؟
  • آیا قادر به ایجاد و فروش چندین محصول به این مخاطبان هستید؟

نمونه های ان مانند یک مجموعه از دوره های اقتصادی و یا یک مجموعه از ویدئو های تناسب اندام است. هیچ محدودیتی در آنچه که ایجاد می شود وجود ندارد.

 

 

 

 

مرحله 2: بارش فکری در مورد محصول

 

در نهایت، کلید محصول موفق، چه به صورت دیجیتال و چه به صورت فیزیکی، اینست که مشکل گشا باشد. برای تعیین مشکلات بالقوه ای که نیاز به حل شد دارند، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

این تحقیق شامل 3 سوال بسیار مهم است:

  1. بزرگ ترین چالش مشتریان بالقوه چیست؟
  2. چه شرایطی باعث می شود که مردم درون اطلاعات شما به جستجو بپردازند؟
  3. چه تغییراتی را مردم خواهان مشاهده هستند؟

 

 

پاسخ به این پرسش ها فرصت هایی که درون هر دسته بندی قرار دارند را مشخص می کند. این یک هدف غائی است. پس از این، اگر این محصول مشکلی را حل کند، محصولی خواهد بود که مشتریان خواهان آن هستند.

و یافتن پاسخ این سه سوال دشوار نیست.

در اینجا سه نکته تحقیقاتی برای کمک به انجام آن وجود دارد:

نکته شماره 1: محصولات موفق نمونه

نیازی به چرخیدن مجدد نیست. بسیاری انتشاراتی دیجیتال موفق دیگر خارج از اینجا وجود دارند – منفعت بردن از موفقیت آنها آسان است.

آنها قبلا تعیین کرده اند که مردم چه می خواهند. چه چالش هایی را حل می کنند؟

آنها از قبل محصولی را که به سمت خواسته آنها نزدیک است ایجاد کرده اند. چه مزایایی برای انتقال به دیگران بر عهده آنان است؟

آنها از قبل مصالح فروش را به همراه محصول تهیه کرده اند.  قیمت آن چند است؟ چه ترفیعی را پیشنهاد می کنند؟

از نتیجه آنچه که باقی افراد انجام داده اند درس بگیرید! نمونه های آنها را مطالعه کنید، اما هرگز آن را کپی نکنید. آنچه را که بقیه انجام داده اند در نظر بگیرید و با می تغییرات آن را منحصر به فرد کنید.

نکته شماره 2: از فروم ها استفاده کنید

فروم ها وسایل ارتباط مجازی هستند که بر یک مورد یا دسته بندی خاص متمرکز است. فروم ها مکانی خاص برای یافتن خواسته های مردم است. مردمدر آنجا سوال می پرسن و در مورد مشکلاتشان صحبت می کنند، و به دنبال راه حل آن هستند.

این فروم ها را پیدا کنید و در آنها عضو شوید.

جای بهتری برای فهمیدن خواسته های مشتریان بالقوه وجود ندارد. فقط "نام دسته بندی مورد نظر" را به همراه کلمه "فروم" در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید و سپس بهترین مورد را از میان آنها انتخاب کنید. هم چنین گروه های موجود در فیس بوک گزینه خوبی هستند.

و بخاطر داشته باشید که برای فروش به آنجا سر نزنید، بلکه برای آن بروید که عضوی از آن جامعه باشید. الباقی خود به خود حل می شود.

نکته شماره 3: چه ارتباط با مشتریان بالقوه از طریق وسایل ارتباط جمعی، فروم ها ، یا ایمیل باشد یا خیر، جویا شدن خواسته های مردم آسان است. مردم دوست دارند تا به دیگران در مورد خواسته هایشان صحبت کنند! آنها دوست دارند که در مورد مشکلاتشان صحبت کنند.

هنگامی کهه مردم شروع به صحبت می کنند – به آنها گوش دهید. همیشه چیزی برای یادگرفتن از مشتری ها وجود دارد.

یکمرتبه که این مسئله تعریف شد، مزیت های محصولات می تواند مطرح شود. این کاار ساده ای است. صفحه فروش را قبل از ایجاد خود محصول بسازید.

یکبار که صفحه فروش ساخته شد، می تواند به سمت محصول برنده آن را مهندسی معکوس کرد. این مسئله مزیت ها را به محصولی که مردم دوست خواهند داشت تبدیل می کند.

یکبار که این کار انجام شدف زمان ان رسیده که محصول واقعی ایجاد شود ...

مرحله 3: ایجاد محصول واقعی

سه گزینه برای ایجاد محصولات دیجیتال وجود دارد

دومرتبه، سهنوع از محصولات دیجیتال به شرح زیر هستند:

  • ·        نوشتاری
  • ·        صوتی
  • ·        تصویری

و سه روش برای ایجاد این محصولات وجود دارد.

 خودت انجامش بده

 

ما همگی خودت انجامش بده را می شناسیم – خودت انجامش بده

این راهی دشوار و زمان بر برای ایجاد محصول دیجیتال است. اما هزینه آن کمتر است. و این به شکل فجیعی برای ایجاد یک محصول ارزشمند است. هنگام ایجاد یک محصول دیجیتال خودت انجامش بده، هر کدام از اواع محصولات را می توان ایجاد کرد. ابزارهایی وجود دارند که به آن کمک خواهند کرد و البته ارزشند چندانی ندارند.

محصولات نوشتاری

یک محصول نوشتاری انتخاب بزرگی برای هر کس است که می تواند به خوبی بنویسد. این هم چنین ساده ترین نوع از محصول است که می توان ایجاد کرد. همه آنچه که مورد نیاز است یک رایانه به همراه برنامه Microsoft Wordاست که بتواند فایل PDF ایجاد کند. همین و بس!

به همراه این ابزار های ساده، که اکثر ما آنها را داریم، هر کسی می تواند ابزارهای زیر را ایجاد کند:

  • کتاب الکترونیکی
  • گزارش
  • دوره های نوشته شده
  • هر چیز دیگری که می تواند به همراه مهاجرت بیاید!

محصولات شنیداری

ایجاد یک محصول شنیداری به صورت خودت انجامش بده نیز ساده است. ابزارهای زیادی وجود دارند که Audacity نام دارند. این ابزارها شامل تمام آنچیزی هستند که بک نفر برای ایجاد یک فایل شنیداری خوب نیاز دارد.

با داشتن ابزارهای صحبت کردن و شنیداری اولیه خوب و واضح، یک فایل شنیداری را می توان برای ایجاد موارد زیر تولید کرد:

  • دوره های شنیداری
  • مراقبت درمانی
  • موسیقی
  • پادکست
  • و حتی بیشتر از این!

محصولات تصویری

محصولات تصویری خودت انجامش بده به احتمال زیاد رعب آور ترین نوع محصول هستند. اما نباید این چنین باشد. حتی نیازی به وجود یک دورین فیلمبرداری نیست! اگرچه اگر یکی داشته باشید، قطعا بکار خواهد آمد.

وسایل دوربین دار شامل مواردی هستند مانند دوربین گوشی هوشمند و وب کم. بعد از آن تمام چیزی که نیاز دارید نور مناسب است.

اما بدون دوربین، می توان مزمون خیلی خوبی در ویدئو تولید کرد. در اینترنت نرم افزارهای جالب تصویربرداری از صفحه وجود دارند از جمله Camtasia و Screenflow و یا نرم افزار رایگان Screencast-O-Matic. با این ابزار ها ایجاد موارد زیر بسیار ساده است:

  • دوره های تصویری
  • ارائه
  • اسلاید
  • و حتی بیشتر از این!

نکات مربوط به متن

هنگام ایجاد یک محصول دیجیتال خودت انجامش بده، به یاد داشتن چند نکته مهم در مورد متن اهمیت دارد. اولین نکنه اینست که متن باید دارای ارزش برای شنوندگان آن باشد. آنها نیاز به چیزی جدید دارند وگرنه این محصول شما بدرد نمی خورد.

متن شما هم چنین باید دارای ساختار منسجمی باشد که شامل سیستم و تکنیکها برای درک آسان مردم و امکان اجرای مزمون آن متن باشد. این به مردم اطمینان خواهد داد که چیز زیادی بدست خواهند آورد. و البته امکان بازدید مجدد از محصول شما را توسط آنها محیا می کند.

سرانجام، محصول باید دارای پاداش و جایزه باشد. این پاداش و جایزه محصول را جذاب تر می کند. آنها محصول را ارزشمند می کنند. و مردم را شگفت زده می کنند. در حقیقت، برخی از مردم محصولی را فقط به دلیل جوایز آن خریداری می کنند. پس جوایز بهتر یعنی محصول بهر!

خوشبختانه، اگر خودت انجامش بده دلهره آور باشد، گزینه های جایگزین دیگری نیز وجود خواهند داشت...

بیرون سپاری

 

بیرون سپاری به معنای پرداخت به شخصی دیگر برای ایجاد یک محصول است. این گزینه زمان و تلاش کمتری را نیاز دارد، اما هزینه زیادتری در به بار می آورد. کلید ان یافتن یک متخصص است که نحوه ایجاد یک محصول را بلد باشد.

هنگام جستجو برای شخصی دیگر برای ایجاد یک محصول، بهترین کار استخدام یک نیروی کارمزدی است. این نیروها در زمینه کاری خود بسیار با تجربه هستند. بهعلاوه، پیدا کردن آنها ساده تر است.

تعدادی صفحه برای ارتباط با این چنین نیروها وجود دارد که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پونیشا
  • ورک فا
  • اما نحوه قرار داد بست با این مدل نیرو ها نیز اهمیت دارد. استخدام شخصی که دارای صلاحیت باشد و بتواند کار را به خوبی اتمام کند مهم است. در اینجا تعدادی نکته برای نحوه کار کردن با این نوع افراد وجود دارند:
  • پیش از قرار داد بودجه ای برای آن تخصیص دهید. و اطمینان حاصل کنید که این بودجه به طور منصفانه تقسیم شده باشد.
  • توضیحات پروژه را با جزئیات کامل بنویسید. این نیرو نمی تواند در صورت نداشتن اطلاعات کافی از جزئیات، پروپوزال را تصویب کند. این جزئیات شامل تعداد کلمات، مهلت انجام کار، و سایر اطلاعات مرتبط هستند.
  • با نیروی استخدام شده در تماس باشید. مکالمه ای را از چیزهایی که می دانید شروع کنید.
  • یک طرحواره ایجاد کرده و نمونه های محصول مشابه را به عنوان مرجع معرفی کنید. این مساله درک بیشتری را از محصول مورد نظر بدست می دهد.
  • همیشه گزارش را سریع مرور کنید و واکنش نشان دهید (هیچ وقت تا لحظه آخر صبر نکنید). در این صورت است که نیرو سریع متوجه شده و قدرشناسی می کند.

حال، از دو گزینه اول برای ایجادمحصول دیجیتال،  اولی زمان زیاد و هزینه کمتری را در بر دارد.  اما دومی زمان کمتری را می طلبد، در حالیکه نیاز به هزینه بیشتری دارد.

راه سوم به هر دو زمان و پول کمتری نیاز دارد، و البته قوی تر از باقی است.

بگذارید نگاهی به آن بیندازیم...

استفاده از نفوذ تخصص شخص دیگر

 

این یک راه مخفی و به شکل باور نکردنی قدرتمند برای ایجاد یک محصول اطلاعاتی دیجیتال است!

بیرون از اینجا مجموعه کاملی از دسته بندی ها و تخصص ها وجود دارند. آنها از قبل تمام آنچه باید بدانند را از بر هستند. و البته از اشتراک گذاشتن اطلاعات شان خشنود می شوند. کلید اصلی استفاده از این دانش است.

متخصصان حوزه مربوط بهخود را پیدا کنید و با آنها مصاحبه کنید. این همه کاری است که باید انجام دهید.

یک مجموعه از سوالات را تههی کنید و در مصاحبه ارائه کنید. این کار ساده ای است. به سادگی مصاحبه را برای محصولات شنیداری ضبط کنید. برای محصول نوشتاری آن رارونویسی کنید.  و یا تصویر صفحه را ضبط کنید تا محصول ویدئویی ایجاد کنید.

برای مثال، اگر محصول دوره اموزشی تناسب اندام باشد، یک مربی را پیدا کنید و با او مصاحبه کنید،از پیش یا او دستمزد را محاسب کنید و از مصاحبه اش در ساخت یک محصول دیجیتالی کمک بگیرید.

این واقعا همه کاری است که باید انجام دهید!

اما راه دیگری برای ایجاد محصول دیجیتال وجود دارد. راهی که برای شما طراحی شده است!

برای شما طراحی شده است

 

ایجاد یک محصول دیجیتال اطلاعاتی آزادی 100 درصدی برای مالک آن و هم چنین تکرار سوداوری 100 درصدی را به بار می آورد. این هم چنین هم چنین این محصول به اندازه توزیع میان 10 نفر همانقدر آسان است که توزیع آن برای 10 هزار نفر آسان می باشد. محدودیت های اقلیمی، نیاز به انبار داری و به روز رسانی محصول در کار نیست.

به همین دلیل است که چرا سرعت بخشیدن در ایجاد محصول دیجیتال به عنوا یک معدن طلا شناخته می شود.

افراد زیادی خارج از اینجا وجود دارند – از جمله دوست خوبم جیمی کیم – که تیم و سال ها تجربه اش را برای ایجاد سریع یک محصول دیجیتال در زمینه های زیادی وقف می کند.

این حالت پیچیده تری از بیرون سپاری است. به جای اینکه یک نفر به تنهای تایر را ایجاد کند، یک نفر قاب آن، نفر دیگر دنده و دیگری ترمز ها را تولید می کند، و بنابراین یک کار خوب به طور کلی موتوری خوب را نتیجه می دهد.

این روش کل روند ایجاد محصول دیجیتال را ساده سازی می کند. این همه سوال ها را پاسخ می دهد. و صحیح و خطا های محصول سودآور را از میان بر می دارد.

سه نکته کلیدی برای انتخاب بهترین گزینه وجود دارد:

  1. شخصی را با تجربه اثبات شده در تولید محصول دیجیتال انتخاب کنید
  2. تیم تولید کننده محصول مهم تر از آن است. ممکن است یک نفر به تنهایی نیازمند زمان 6 ماهه برای ساخت یک محصول باشد و این در حالی است که یک تیم می تواند این کار را در عرض چند هفته به اتمام برساند.
  3. به یاد داشته باشید که درامد تنها در یک محصول نهفته نیست. خدماتی که منجر به ترقی و پاداش می شود بهترین نتیجه را به بار خواهد آورد.

محصولات دیجیتال را به کار اندازید

ایجاد یک محصول دیجیتال برای فروش یکی از سریع و ساده ترین راه ها برای رسیدن به درآمد منفعل است.

کل فرآیند ایجاد یک محصول دیجیتال شامل 3 مرحله اصلی است ...

  1. 1.       انتخاب مسیر
  2. 2.      بارش فکری در محصول
  3. 3.     ایجاد محصول واقعی

مهم نیست که محصول به صورت نوشتاری، شنیداری یا تصویری باشد. یک مرتبه که محصول تولید شده و در بازار قرار بگیرد، بازار را در دست خواهد گرفت.

با داشتن آموزش لازم و ابزارهای موجود در کاراستارتر ، این مسئله دیگر یک مشکل محسوب نمی شود!

من در مورد ایجاد یک محصول دیجیتال صحبت می کنم، یافتن خدمات صحیح و موفقیت در هر هفته.

اینیک آموزش 100درصد رایگان است که در رشد کسب و کار همه کارآفریان در سراسر جهان کمک می کند.

کاراستارتر در تلاش است تا خانه ای در حال تحول مثبت برای کارافرینان باشد، و البته موفقیت هفتگی بخش بزرگی از آن است. اما دیگر هر چه از در مورد اپیدمی دیجیتال شنیدید بس است! الآن شما به نقطه ای رسیده اید که باید یک واقعیت عینی را دستان خود لمس کنید و دیگر شنیدن در مورد دنیای اپیدمی دیجیتال ، برایتان کافی نخواهد بود. خوشبختانه , وبینار زنده و صد در صد رایگان این هفته ی ما ، همان پل ورودی شما به دنیای کسب و کارهای اپیدمی دیجیتال خواهد بود و امکان لمس شگفتیهای آن را برای شما فراهم خواهد کرد. از این به بعد با تمام حواس شما کار داریم ، دستان شما قرار است در این وبینار ، این شگفتیها را به وضوح لمس کند.

این سفری است که با کلیک کردن روی لینک پایین ، آن را شروع میکنید و تا همیشه در حال لذت بردن از آن خواهید بود! هر چقدر هم به خواندن این مطلب ادامه دهید ، تا زمانی که آستین بالا نزنید و خودتان وارد گود نشوید ، هیچگاه به طور تمام و کمال نمیتوانید مزایای یک کسب و کار اپیدمی دیجیتال را لمس یا باور کنید. شما چیزی را از دست نخواهید داد ، این وبینار صد در صد رایگان بوده و شرکت در آن ، نیاز به هیچگونه کارت اعتباری یا پول نقدی ندارد. این وبینار کوتاه ترین مسیر شما برای ساختن چنین کسب و کاری را به صورت رایگان به شما نشان میدهد ؛ تا با فقط یک ساعت زمان در روز ، از مزایای درآمد دهها میلیون تومانی در ماه ، بهره مند شوید.

در واقع هر آنچه که اینجا از اپیدمی دیجیتال خواندید ، با کلیک کردن روی لینک ، برای شما به صورت عینی به نمایش در میآید و سپس خودتان میتوانید درست پا در جای پای سیستم بگذارید و همان مسیر مشخص را طی کنید تا به نتایج خیره کننده ی آن دست پیدا کنید.

به من اطمینان کنید و حالا که این فرصت به صورت رایگان در اختیار شماست ، خودتان را از آن محروم نکنید. شما فقط با شرکت کردن در این وبینار آنلاین زنده و رایگان ، میتوانید از مزایای سیستمی بهره مند شوید که امنیت مالی و قلبی شما را تا ابد بیمه خواهد کرد. نگران تجربه ، پیش نیاز ، هزینه و یا هر چیز دیگری نباشید و فقط به سیستم اطمینان کنید. چرا که این وبینار رایگان در همان دقایق نخست خیال شما را از بابت تمام این موارد راحت خواهد کرد. شما فقط روی لینک پایین کلیک کنید ، صندلی خودتان را در تاریخ و ساعتی که راحتید رزرو کنید و تقویمتان را علامت بزنید. لطفا این کار را همین الان انجام دهید ، چون ظرفیت سرورهای ما برای پشتیبانی از شرکت کنندگان آنلاین محدود است ؛ و تا همین جا هم حدود 50 صندلی خالی برای ما باقی مانده است.

پس به سرعت شانس رایگان خودتان را برای شرکت در وبینار آنلاین و زنده ی ما رزرو کنید و تقویمتان را علامت بزنید!

نظرات
1396/7/18 | id:91841
مانيا على پور :

با سلام، آيا حتماً بايد يه محصولى رو ايجاد كنيم وفروش ديجيتالى داشته باشيم يا مى توانيم از محصولات مثل پوشاك آماده فروش ديجيتالى راه بيندازيم؟؟

پاسخ دادن
ارسال نظر
سایر مطالب
گردش پول

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com