صفحه لندینگ چیست؟

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

صفحه لندینگ چیست؟

صفحه لندینگ یکی از مهم ترین بخش های قیف ایمیل مارکتینگ می باشد.

به همین دلیل میخوام همه چیز درمورد صفحه های لندینگ رو برای شما توضیح بدم.

مشتری برای دریافت خبرنامه ها و تخفیف و یا هر اطلاعات دیگری وارد این صفحه می شود.

چرا مشتری ها وارد صفحه لندینگ می شوند؟ برای اینکه جواب این سوال رو بفهمی باید با روند ایمیل مارکتینگ آشنا بشی.

مشتری ها محتوایی رو دریافت میکنند که فرصت ثبت نام برای دریافت خبرنامه برای آنها ایجاد می شود. اگر مشتری اطلاعات شخصی اش را وارد کند در اینصورت وارد صفحه لندینگ شده است.

مشتری در ازای دریافت گیفت یا تخفیف رو لینک مورد نظر کلیک می کند و  وارد صفحه لندینگ می شود. بعد از وارد کردن ایمیل و اطلاعات شخصی گیفت و یا تخفیف خو را در یافت می کند.

 

چگونه مشتریان را ترغیب به ثبت نام کنیم؟

همانطور که توضیح دادم مشتری ها برای ثبت نام نیاز به انگیزه دارند که شامل تخفیف یا گیفت می باشد. این گیفت میتونه یه محصول دیجیتال باشه (کتاب دیجیتال) یا مطلبی رایگان.

این آیتمی که ارائه می دهید در حالت معمول رایگان نیست و در ازای پول ایمیل آنها را دریافت میکند تا محتوای رایگان را دراختیا آنها قرار دهید. دریافت ایمیل باعث می شود مشتری به یک لید تبدیل شود.

تخفیف میتونه برای فروش های آینده موثرتر باشه چون مشتری رو به خرید از بازاریاب عادت میده.

حتی یک خرید کوچک میتونه در آینده منجر به خرید های بزرگتر بشه. در نهایت مشتری ها محصولات گران قیمت رو بدون درنگ خریداری می کنند.

 

گیفت های رایگان شامل چه چیزهایی هستند؟

 

محصولات کاهش وزن رو در نظر بگیرید.  مثلا کتاب دیجیتال رایگان در مورد تکنیک های کاهش وزن. این محصول رایگان محتوایی ارزشمند تولید می کند که نیاز مشتری را برآورده می کند.

مشتری بعد از مطالعه کردن این کتاب  برای یادگیری بیشتر ترغیب می شود و پول بیشتری پرداخت می کند.

همین موضوع برای تخفیف هم صدق می کند.

 

ایجاد ترافیک در صفحه لندینگ

صفحه لندینگ ابزاری قدرتمند در بازاریابی است اما اگر مشتریان بالقوه وارد آن نشوند هیچ ارزشی ندارد.

برای دسترسی به ایمیل مشتری ها اول از همه باید نحوه بدست آوردن ترافیک در صفحه لندینگ را یاد بگیرید.

 

راه های مختلفی برای جلب توجه مشتریان و انتقال آنها به صفحه لندینگ وجود داره:

بلاگ ها

تا حالا توجه کرده اید که بلاگ ها کاملا رایگان هستند؟!

بلاگ ها برای جلب توجه مشتریان جدید استفاده می شوند.

یکی از تکنیک های معروف ایمیل مارکتینگ استفاده از بلاگ برای جلب مشتریان بالقوه می باشد. اگر وارد بلاگ بشوند از پیج هم دیدن می کنند.

 

تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات یکی دیگر از راه ای جلب توجه مشتریان است. درسته که این تکنیک قدیمی شده است اما واقعا مفید می باشد.

آگهی دهندگان تبلیغاتشان را برای گروه خاصی ارائه می دهند و دراینصورت احتمال کلیک روی لینک مورد نظر بالا می رود. بعد از کلیک برای وارد کردن اطلاعات شخصی و ایمیل وارد صفحه لندینگ می شوند..

 

گام بعدی شما

در هر مرحله ای از کسب و کار میتونی از تکنیک های بازاریابی پاسخگویی مستقیم استفاده کنی.

میتونی از دوره های رایگان ما برای اینکار استفاده کنی. دیجیتال بوت کمپ و کپی رایت بوت کمپ دو روش عالی برای تازه کار ها در بازاریابی دیجیتال هستند.

 

 

 

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان