نکات ساده و سریع برای تبدیل شدن به یک سفیر مد

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

نکات ساده و سریع برای تبدیل شدن به یک سفیر مد

زمینه مد و زیبایی هرروز در حال گسترش است و جای تعجبی نداره! مردم همیشه دنبال بهترینان.
می دونم یه سری از تاثیر گذاران مد رو دنبال می کنم تا نکاتی ازشون به دست بیارم.
درحالی که ممکنه سخت به نظر بیاد اما در واقع اونقدر سخت نیست. پس بیاین یه نگاهی بهش بندازیم تا ببینیم چطور می شه سفیر مد و فشن شد.


حیطه کار خودتونو انتخاب کنین

 

مد و زیبایی حیطه کاریه وسیعیه.
این مد جنبه های مختلفی داره که شامل نقطه نظرات مختلف، جنسیت، و چیزهای دیگه ست. به این خاطره که برای تبدیل شدن به سفیر مد، باید اون حیطه کاری رو انتخاب کنین.
فرض کنیم تو زمینه مد مردان فعال باشین! خب خوبه! می تونین لباسای مختلف مردونه رو تبلیغ کنین.
اگر می خواین یه مرحله جلوتر برین، مد های روزمره مردنه و آکسسوری ها رو در نظر بگیرین.
درحالی که یک سفیر مد و فشن می خواد توجه کافی دنبال کننده ها رو جلب کنه، باید حیطه و برند خاص خودش رو داشته باشه تا مردم درباره اون صحبت کنن.
اینطوریه که خیلی از تاثیرگذارا در زمینه مد رو حیطه یکسانی کار می کنن بدون اینکه لفظا چیزی بگن.

مخاطب خود را بسازید
وقتی یک حیطه رو انتخاب می کنین، وقتشه مخاطبتونو بسازین.
واضحه، یک تاثیرگذار تو شبکه های اجتماعی نمی تونه روی کسی که بین دنبال کننده هاش نیست، تاثیر بزاره.
راه های مختلقی هست که می شه مخاطب رو ساخت که شامل:






پست های ارگانیک

پست های ارگانیک به بازاریابا و تاثیرگذارای شبکه های اجتماعی امکان رشد و پیشرفت صفحه رو به آرومی در مدت زمان مشخص می ده.
درحالی که پست ها می تونه به رشد کمک کنه ( به خصوص اگر پستا زیاد دیده بشه) صفحه می تونه با تلاش و زمان گذاشتن توسعه پیدا کنه.
مطمئن باشین پستا ارگانیکه، و کامل. کامل بودن  وهمه جانبه بودن کلید رشد و حفظ مخاطبه.
یک سفیر مد و فشن هم نیاز به جلب توجه بخاطر کیفیت محتواش داره.
هر پست باید جالب باشه. مردم باید وقتی به یه عکس با پست می رسن باید توقف کنن.

همکاری

یکی از بهترین راه ها برای هدایت کردن ترافیک بدون صرف هزینه، همکاری است.
من شخصا عاشق این کارم.
همکاری به هر دو طرف امکان اشتراک گذاشتن مخاطبان رو می ده. همینطور می شه محتوای جدید رو ارائه داد.
خیلی از افراد محتوا رو برای همکاری درست می کنن تا روی شبکه های اجتماعی پست کنن. همه همکاری ها همینطوره.
این یه بازی برد-برده.
بزرگترین تاثیرگذارا محتوای رایگان تولید می کنن و افراد جدید فقط می خوان اسم بیرون بدن.

تبلیغات پولی

درحالی که همکاری و تبلیغات ارگانیک می تونه تو مرور زمان نتیجه بده، اما برای رشد سریع تر، یک سفیر مد و فشن باید همیشه تبلیغات پولی هم انجام بده.
تبلیغات پولی خیلی سریع به این فرآیند کمک می کنه تا شما یک سفیر مد و فشن بشین . اسمتون معروف بشه.
با انتخاب تبلیغات پولی درست، یک تاثیر گذار می تواند به همان افرادی برسد که در نظر دارد. این رشد در شبکه های اجتماعی، باورپذیری و جذب اسپانسر رو تقویت می کنه.
برای یک سفیر مد، لازمه که اگر می خواد تو حیطه خودش تاثیرگذار باشه، این کارو انجام بده

تاثیرگذارای دیگرو دنبال کنین (برای الهام گرفتن)

اگر به مد علاقه ای ندارین ( و اگر می خواین سفیر مد بشین باید علاقه داشته باشین) احتمالا باید چنتا از تاثیرگذارای این حیطه رو دنبال کنین، حتی اگه اونو نمی فهمین.
این کار خوبیه.
من می دونم شخصا خیلی از افراد رو حیطه کار خودم دنبال کردم. و این کار بخاطر این نیست که می خوام باهاش رقابت کنم یا ایده هاشونو بدزدم.
در عوض من برای الهام گرفتن از اونا این کارو می کنم.
تفاوت زیادی بین الهام گرفتن و دزدی وجود داره.
اگر به چیزی نگاه کنین و ازش خوشتون بیاد و بعد کاری شبیه به اون انجام بدین ایرادی نداره.
ولی اگه کاری رو دیدین و خوشتون اومد و دقیقا همون کارو انجام دادین این اشتباهه.
با تمام این ها، مطمئن باشین که تاثیرگذارای دیگه رو دنبال می کنین، و می بنین که اونا چیکار می کنن.
هرچند وقت یک بار پست می زارن؟ درباره چی پست می زارن؟ هرچند وقت یک بار تبلیغ می زارن؟
این راه خوبی برای به روز بودنه.
اگر تعدادی از اونارو دنبال کردی و دیدی پیش بینی کردن که فلان چیز مد بعدیه، پس ممکنه این اتفاق بیوفته.
من به هر کسی که حس می کنه آماده نیست تا شروع کنه، می گم همین امروز این کارو بکن.

برندهای کوچیک رو بسازین

راز پول در آوردن تاثیرگذارای بخش مد و فشن اینه که اونا برند می سازن.
اگر وارد صفحات اینستاگرام بعضی از تاثیرگذارترین ها تو دنیا بشین، احتمالا اطلاعاتی رو درباره نحوه خرید محصولی که نشون می دن پیدا می کنین.
این به اون خاطره که برندها توجه زیادی به این افراد دارن و براشون لوازم رایگان ارسال می کنن تا توی شبکه های اجتماعی تبلیغش کنن.
وقتی یه تاثیرگذار تو زمینه مد، رشد می کنه، بهش پول می دن تا برندها و محصولات مختلف رو تقویت کنه.
این راه خوبی برای وارد شدن به این عرصه ست، و یکی از آسون ترین راه ها برای ارتقا برندهای کوچک تره.

حالا احتمالا قرار نیست همون اول برای تبلیغات پول بگیرین چون دنبال کننده زیادی ندارین اما اگر هنوز اول کارین، می تونین برای خودتون شهرت دست و پا کنین.


هرچه تاثیر شما بیشتر شود، می تونین برندهای بزرگ تری رو جلب کنین. می تونین حتی از برندهای کوچیک اگه همچنان برای تبلیغات پول می دن.
حالا، مجبور نیستین رایگان برای برندها تبلیغ کنین، اما به عنوان یک نام کوچیک در این صنعت، ممکنه بهترین انتخاب شما باشه.
وقتی دنبال کننده های شما می دونین که شما محصولات خوبی رو تبلیغ می کنین، توجه بیشتری به اون حرف شما می کنن. و اون وقت شروع به خرید اون محصولات می کنن.
وقتی یه شرکت شروع به دیدن بازگشت سرمایه ش می کنه، بیشتر مشتاقه تا با شما برای تبلیغات مذاکره کنه.


همین امروز سفیر مد و فشن بشین!

 

تا زمانی که فهم خوبی از دنیای مد و فشن دارین، می تونین تو سریع ترین زمان سفیر مد و فشن بشین.
پیش از اون، باید بدونین که برندهای تاپ در دنیا برای پیشرفت خودشون پول خرج می کنن. و همینطور حاضرن به شما خدمات و محصول رایگان بدن
چقدر فوق العاده س؟

پس اگه فکر میکنی آماده ای ، از همین حالا شروع کن . قطعا من کنارتونم . میتونین تو دوره های رایگان ما شرکت کنین تا نقطه ضعف خودتون پیدا کنین و توسط اون سیستمی که من بهتون میدم کسب و کار و در نهایت زندگی خودتونو متحول کنید . روی لینک زیر کلیک کنید .

 

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان