دو تکنیک افزایش تقاضا برای محصولات

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

دو تکنیک افزایش تقاضا برای محصولات

تکنیک های بازاریابی متعددی برای فروش بازاریابان وجود دارد.

اگر میخواهید به یک بازاریاب حرفه ای تبدیل شوید باید تکنیک های موثر بازاریابی و به گارگیری از آنها را یاد بگیرید.پس  تا انتهای بلاگ همراهم باشید چون در آخر میخوام چیزی بهتون بدم که سیستم

کسب و کار دیجیتالیتون قطعا متحول میشه !

 

بازاریابی محدود چیست؟

آیا تا به حال جمله "فروش ویژه برای مدت محدود" را دیده اید؟

استراتژی این نوع بازاریابی محدودیت واقعی محصول یا وانمود کردن به کمبود محصول برای فروش است.

مردم در مواقعی که تعداد محدودی از یک محصول وجود دارد تمایل به خرید پیدا میکنن. در زیر دلایل این موضوع را توضیح میدهم:

1. انحصار

خیلی از مردم دوست دارن صاحب چیزهای کمیاب باشن.

مردم دوس دارن چیزهایی داشته باشن که افراد کمی میتونن اونارو داشته باشن، حالا از یه حلقه الماس گرفته تا نسخه محدود از یک محصول. این امر باعث میشه خاص بشن، ولی در اصل هیچ ارزشی به محصول اضافه نشده است.

 

2. خرید فوری

محصولاتی هستند که مشتری همیشه آنها را خریداری میکنند و علاقه خاصی به آنها نشان می دهند. اگر تعداد این محصول کم شود یا به مدت محدود فروش برود در نتیجه مشتری به خرید بیشتر ترغیب می شود.

 

3. ترس از دست دادن

به این فکر کن محصولی که دوس داشتی تو فروش ویژه بخری تمام شده و نتونستی اون رو بخری. اینجوری مجبور میشی اون و به قیمت گرون تر بخری یا منتظر شی دوباره فروش ویژه بزارن.

حالا متوجه شدی بازاریابی محدود چیه و چرا مردم بهش جلب میشن. میخوام دو تکنیک بازاریابی محدود رو واستون توضیح بدم.

میخوای درباره تجارت اینترنتی چیزای بیشتری یاد بگیری؟ دوره های رایگان تجارت اینترنتی میلیونر ما رو دنبال کن.

 

1. زمان محدود

این مدل تنها زمان محدودی برای فروش دارد و در زمان تعیین شده به اتمام میرسد.

 

تاریخ انقضا

برای این نوع بازاریابی حتما باید یک زمان برای فروش ویژه تعیین کنید که هم میتواند ساعت و  هم روز باشد.

از یک تایمر شمارش معکوس برای نشان دادن زمان بسته شدن فروش ویژه استفاده کنید.

اگر فروشتون در روز خاصی بسته میشه مطمئن شید که مشتری هاییتان از این زمان باخبر هستند .

تولید محدود

این محصولات در دوره زمانی محدود فروخته میشوند و دیگر از آنها تولید نمی شود.

 

2. عرضه محدود

محصولاتی هستند که تعداد فروش خاصی دارند. حتی اگر در نهایت دوباره خرید و فروش شود میزان محصول محدود هست.

اگه میزان محصولت کم باشه باید به مشتری هات اطلاع بدی، دراینصورت میتونی فروش بیشتری داشته باشی.

فروش داغ

با فروش ویژه میتونی از شر محصولاتی که فروش خوبی ندارن خلاص شی. اینکار رو تا زمانی انجام بده که محصولت تمام بشه.

به طور کلی فروش داغ باعث میشه از محصولاتی که فروش خوبی ندان خلاص شی و همچنین با فروش ویژه بتونی طرفدارای بیشتر برای فروش آنها پیدا کنی.

اگر محصول محدود داری یا میخوای فروشت رو تقویت کنی مطمئن شو که بازاریابی کمیابی رو به خوبی یاد گرفتی و از اون استفاده کن.

نه تنها فروشت رو تقویت میکنی بلکه از شر محصولات کم فروشت خلاص میشی و محصولات محدودت رو با قیمت خوبی به فروش میرسونی.

چطوری برای محصولاتت تقاضا ایجاد میکنی؟

متاسفانه هر محصولی به تنهایی نمیتونه تقاضا ایجاد کنه و کارآفرین مجبور میشه خودش اینکار رو انجام بده.

این دو تکنیک بازاریابی محدود فقط دو گزینه هستن که در اختیار شما قرار گرفته اند تا بتونید تقاضای محصولات رو بالا ببری.

همین امروز یکی رو انتخاب کن و اجراش کن.

 

 

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com