5 نکته مهم در ایمیل مارکتینگ

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

5 نکته مهم در ایمیل مارکتینگ

خیلی مواقع پیش میاد که مخاطب ها ایمیلت رو باز میکنن ولی بر روی لینک فروشی که در ایمیل قرار میدی کلیک نمیکنن. این مسئله در ایمیل مارکتینگ خیلی شایع و مشکل ساز است. این مسئله باعث نا امیدی بازاریابان میشه.

خطاهای زیادی وجود دارد که باعث کم شدن شانستان برای فروش و کلیک کردن بر روی لینک فروش می شود.

حتی این امکان وجود دارد که بازاریابان پرفروش این خطاها رو مرتکب بشن .

 

دوره های رایگان  دیجیتال بوتکمپ ما بهتون کمک میکنن این خطاها رو مرتکب نشید.

در زیر 5 نکته اساسی ایمیل مارکتینگ راجع به این خطاها رو توضیح میدم:

 

1. محصولت کیفیت لازم رو نداره

انتخاب محصول مناسب برای فروش مهم ترین تصمیم می باشد. محصول خوب قطعا منجر به فروش بهتر می شود و بالعکس.

اگر محصولی که انتخاب کردی کیفیت لازم رو نداره باید در سریعترین زمان ممکن اون رو جایگزین کنی.

اگر محصول توسط بازاریاب تولید شود دراینصورت با مشکلات بزرگتری رو به رو می شوید که باید برخی تغییرات و اصلاحات برای بهبود محصول ایجاد کنید.

قطعا میزان باز کردن لینک زمانی که محصول خوبی ارائه میدهد بالا می رود و فروش بیشتری خواهید داشت.

 

2. آفر شما جذاب نیست

بعضی اوقات مسئله اصلی محصول نیست.

بازاریاب محصول فوق العاده ای دارد و ممکن است بازاریابان دیگر این محصول را با موفقیت بفروش رسانده باشند. ولی بازهم نتیجه دلخواه بدست نمی آید. مشکل کجای کار است؟

بعضی از بازاریابان محصولات فوق العاده ای دارند اما آفرهای خوبی ارائه نمی دهند. وقتی یک فروشند از محصول راضی باشد اما قیمت قابل قبولی برای آن محصول ارائه نشده باشد درنتیجه ارزشی ندارد آن محصول را خریداری کند.

قیمت ارائه شده یکی دیگر از مسائلیست که بازاریابان هنگام آفرهای نامناسب با آن رو به رو می شوند. اگر نتوانند قیمت محصول را پایین تر بیاورند ممکن است بونس ها و گیفت هایی به همراه محصول ارائه دهند.

اگر بخوای محصولات پرفروش آنلاین داشته باشی باید آفرهای هیجان انگیزی ارائه بدی.

 

3. موضوع جذاب  باشد

مشتری ها به دنبال صداقت هستند به عبارت دیگر دوس ندارن بهشون دروغ بگی و کلکشون بزنی.

خیلی از بازاریابان اشتباه بزرگی رو مرتکب میشن و در مورد قیمت و کیفیت محصولاشون اغراق میکنن. به همین دلیل وقتی مشتری قیمت ها رو بررسی می کند بیخیال می شوند و روی لینک فروش کلیک نمی کنند.

 

 4. مشتری هات با محصولاتت همخوانی ندارند

اگر یک بازاریاب محصولات خوبی ارائه دهد و مشتری آن را نخواهد در نتیجه فروش خوبی نخواهد داشت.

فقط بخاطر اینکه یک محصول معروف است به این معنی نیست که همه اون و میخرن.

به علاوه خیلی مهم قبل از هر چیزی مشتری های هدفت رو تعیین کنی و براساس اونا پیش بری.

مخاطبات و محصولاتت باید همخوانی داشته باشند تا محصولاتت رو به فروش برسونی.

 

5. رعایت نکات بصری

ممکنه این مسئله خیلی جزئی بنظر بیاد اما اگه بهش توجه کنی خیلی تغییرات بزرگی رو ایجاد میکنه.

مردم از خوندن جملات سنگین و بزرگ بیزارن و به راحتی از خوندن ایمیلت چشم پوشی میکنن. آنها دوس دارن جملات کوتاه و پربار و ساده رو بخونن.

به عنوان یک بازاریاب تازه کار وقتی کارها خوب پیش نره واقعا نا امید کنندس.

برای اینکه مطمئن شی توجه مخاطب­هات رو جلب کردی و میزان کلیک خوردن ایمیلهات و فروشت رو بالا ببری مطئن شو که دوره بوت کمپ ما رو خوندی.

همین امروز ثبت نام کن.

 

 

 

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com