شگردهای بازاریابی و فروش در تعطیلات

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

شگردهای بازاریابی و فروش در تعطیلات

در زمان تعطیلات و مناسبت ها مردم تمایل بیشتری به پول خرج کردن و خرید دارند.

به همین دلیل است که صاحبان کسب و کارها در زمان تعطیلات رسمی و مناسبت ها از شیوه های مختلفی استفاده میکنند تا فروش موثرتری داشته باشند.

بهتون توصیه میکنم برای این دوران شگردهای بازاریابی اینستاگرام را دنبال کنید.

چرا باید به دنبال شگردهای بازاریابی در اینستاگرام باشیم؟

اینستاگرام بستری ایجاد میکند که به راحتی با افرادی که قصد خرید محصول شما را دارند ارتباط برقرار کنید.

من همیشه از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده میکنم چون میدونم نتایجی که دنبالش هستم رو بدست میارم.

به علاوه اینستاگرام کاربران متعددی دارد که باعث میشه شانست برای پیدا کردن مشتریان بیشتر بالا بره و بتونی فروش بیشتری داشته باشی.

تاریخ های مهم

وقتی حرف از تعطیلات به میان می­آید خیلی ها تعطیلات عید و سال جدید رو به خاطر میارن در حالیکه فرصت های بیشتری وجود داره مثل عید فطر، مبعث پیامبر، نیمه شعبان، شب یلدا، و ....

تمام این تاریخ ها میتونن فرصت مناسبی برای فروش باشن. مطمئن شید که استراتژی های بازاریابی تعطیلات رو در روزهای مختلف سال و در مناسبت های مختلف استفاده میکنید.

 

آفرهای فروش رو از قبل برنامه ریزی کنید

قبل از اینکه زمان آفر شروع بشه باید برنامه مناسب و درستی برای این ایام داشته باشید. و برای مناسبت های مختلف آفرهای متفاوتی برنامه ریزی کنید.

 

اطلاع رسانی کنید

قبل از اینکه فروش ویژه رو شروع کنید حتما اطلاع رسانی های لازم رو انجام بدید و فالورهاتون رو مطلع کنید. مگر اینکه هدفتون مخفی نگه داشتن فروش ویژتون باشه.

همیشه به مشتری ها و فالورهام از قبل درمورد فروش ویژه اطلاع رسانی میکنم و درباره آفرها، محصولاتی که آف میخورن به اونا اطلاع میدم.

به خاطر داشته باشید اطلاع رسانی باعث فراگیر شدن بین افراد مختلفی میشه. هیچوقت لحظه آخر به مشتری هات خبر فروش ویژه رو نده.

 

هشتک#

هر تعطیلاتی هشتک خاص خودش رو داره. وقتی میخوای پست بزاری حتما هشتک های مورد نیاز هم در کپشن قرار بده.

با اضافه کردن هشتک به پست هات میتونی شانس دیده شدن اونها رو بالا ببری و همینطور مردم راحت تر با سرچ کردن میتونن محصولات مورد نیازشون رو پیدا کنن.

 

مناسبت های زیادی در راهه، از همین الان واسشون برنامه ریزی کن. با استراتژی هدفمند برای تعطیلات میتونی مشتریانی چشمگیر بدست بیاری و فروشت رو بالا ببری.

من تو سیستم 7 مرحله ای ، قدم به قدم راهکار های کسب و کار دیجیتالی گذاشتم . این بلاگ ج کوچکی از

اون سیستم ، اگه این بلاگ به دردت خورد پس 100% اون سیستم زندگیتو متحول میکنه . اگه مصممی واسه گرفتنش روی لینک زیر کلیک کن .

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com