چکار کنیم لایک بیشتری داشته باشیم

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

چکار کنیم لایک بیشتری داشته باشیم

بازاریابان برای توسعه کسب و کارشون باید فالورهای وفاداری داشته باشن.

ساده ترین راه برای حفظ و توسعه مشتریان وفادار استفاده از رسانه های اجتماعی می باشد.

هنوز هم لایک گرفتن هزینه بر می باشد و مردم با تقلب لایک خریداری می­کنند. البته فقط زمانی اینکارهارو انجام میدی که ندونی چطوری باید به صورت واقعی لایک بگیری.

میخوام بهتون یاد بدم چطور بدون صرف هزینه های تبلیغاتی یا صرف هزینه برای ایجاد ترافیک  لایک های زیادی بگیری.

 

1. پست هاتون بیشتر به اشتراک گذاشته بشن

برای اینکه لایک زیادی بگیرید باید ترافیک ایجاد کنید. هرقدر یک بازاریاب بتونه فالورهاش و به شیر کردن پستاش تشویق کنه میتونه ترافیک بیشتری ایجاد کنه.

اگر تمام پست­های پیجتون فقط بازاریابی محض و تبلیغ باشن مطمئن باشید هیچکس اونها رو شیر نمیکنه.

پست ها باید موضوعی داشته باشن که فالور رو به تعامل با افراد دیگر و به اشتراک گذاشتن با آنها تشویق کنند.

به علاوه باید به فالورها یادآوری کنیم که اونها رو با بقیه به اشتراک بگذارند. میتونید اینکارو رو با درخواست ساده از اونها برای به اشتراک گذاری پست با دیگران انجام بدید.

مثلا اگه صاحب یک فست فود باشی میتونی با پست کردن غذاهات به شیوه ای خنده دار و سرگرم کننده خلاق ترشون کنی. دراینصورت این نوع خلاقیت باعث میشه نه تنها بقیه افراد پست هات رو به اشتراک بزارن بلکه کامنت های زیادی هم خواهی داشت.

میخوای مهارتت رو تو اینستاگرام بالا ببری؟ بوتکمپ رایگان ما رو تجربه کن تا بتونی به محتواهای ما دسترسی پیدا کنی

 

2. پست گذاشتن

اگه میخوای پیجت همیشه فعال باشه باید در طول روز به صورت مداوم پست بزاری.

نه تنها پست گذاشتن با محدوده های زمانی برنامه ریزی شده شانس دیده شدن و فعالیت فالورها رو بالا می بره بلکه عادت می کنند هر روز پست های شما رو نگاه کنند.

اگر به صورت مداوم هر روز پست بزاری و پیجت فعال باشه احتمال اینکه فالورات جذب شدن و توجه بیشتری داشته باشن میره بالا و لایک های بیشتری میگیری.

 

3. پست های شخصی بزار

خیلی خوبه که پست هات برنامه ریزی شده باشن ولی بهتره که پست های شخصی رو هم بین پست هات بزاری. این کار باعث فعالیت فالورهات میشه.

خیلی مهمه که پاسخ کامنت های فالورهات داده بشه اگه خودت نمیتونی اینکار رو انجام بدی میتونی یک نفر رو استخدام کنی. اینطوری تعداد انت هات بیشتر میشه و فعالیت پیج بالاتر میره.

فکر کن وقتی واسه یه پیج دیگه کامنت میزاری و جواب کامنتت داده میشه. احساس بهتری بهت دست نمیده؟!

فالورها دوس دارن بهشون اهمیت بدی و توجه کنی. اگه متوجه بشن که بهشون اهمیت میدی کامنت های بیشتری میزارن و بیشتر لایکت میکنن. همین کارت باعث میشه لایک های پیجت بالا بره و نیاز نداشته بای پولی برای لایک صرف کنی.

 

4. تبلیغ دو جانبه

اینفلوئنسرهای زیادی وجود داره که محصولات دیگران رو تبلیغ میکنن و در ازاش ازتون میخوان اونارو هم تبلیغ کنید و به پیجشون لینک بدید.

بهتون توصیه میکنم با پیج های دیگر که مشابه زمینه کاری شما هستند در مورد تبلیغ دوجانبه مذاکره کنید.

تبلیغ دوجانبه میتونه  شروع خوبی برای روابط کاری پر منفعت دوجانبه به حساب بیاد.

 

5. زمانبندی

بهترین قسمت بازاریابی شناسایی عادات رفتاری فالورهات است. باید بفهمی چه موقع فعالیت­شون تو اینستا بالا میره.

میتونی تبلیغاتت رو در زمان های خاصی بزاری و اینطوری مخاطبان متناسب با تبلیغت اون رو تماشا میکنن.

زمان هایی که میدونی احتمال کامنت گذاشتن بالا میره رو در نظر بگیر و مشتری هات رو بر اساس سن و نیازشون بخش بندی کن.

به عنوان مثال قشر مسن جامعه، کمتر از جوان ها ساعت 11 شب کامنت میزارن.

بر اساس زمان پست هات رو بهینه سازی کن تا مقدار لایک، به اشتراک گذاری، کامنت و فالورات رو افزایش بدی.

 

اگر به نکته هایی که بالا واستون توضیح دادم توجه کنید قطعا میتونی لایک های هر پست رو بیشتر کنی و فعالیت پیجت رو بالا ببری.

اینجوری میتونی به طور موثرتر فالورهات رو مورد هدف قرار بدی، ترافیک ایجاد کنی و فروش بیشتری داشته باشی.  میتونی تو دوره های رایگان ما شرکت کنی ،فقط مهلت رایگانش محدوده

پس اگه مصمم برای مدیریت یک کسب و کار دیجیتالی هستی روی لینک زیر کلیک کن .

 

 

 

 

 

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com