حقایقی درباره خودکار کردن حساب اینستاگرام شما

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

حقایقی درباره خودکار کردن حساب  اینستاگرام شما

سقوط کردن تو دام اتوماسیون خیلی اسونه. خب بیاین از اینجا شروع کنیم که، در زمان رشد یک کسب و کار جدید مسایل زیادی مطرح و انتشار اون بیزینس در رسانه های اجتماعی ممکنه به عنوان یک اولویت به نظر برسد.
در واقع، چیزی که مهمه اینه که تو رسانه های اجتماعی به عنوان یه ادم واقعی حضور داشته باشیم نه اینکه این موضوع یه روند خودکار داشته باشه
مردم می خوان بدونن که یک فرد واقعی در پشت همه قضایا وجود داره نه یه ربات. چون این موضوع باعث ایجاد اعتماد و ارتباط با مخاطبین تون میشه.
بخاطر همینه که، بسیاری از شرکت های فعال تو رسانه های اجتماعی چندان طرفدار استفاده از ربات نیستن.
اگر حساب کاربری اینستا دارین و دارین تلاش میکنین تا کسب و کار تون پیشرفت کنه، نباید از رباتا استفاده کنین و حساب کاربریتون خودکار کنین. چون که
رسانه های اجتماعی از وجود رباتها خوششون نمیاد.

برای هر کسی که میخواهد حساب تجاری خود را در اینستا و سایر پلتفرمهای اجتماعی داشته باشد، مهمه که خودش به ارائه خدماتش بپردازه .من می دونم که ممکنه این موضوع خسته کننده باشه، اما   این کار می تونه خیلی چیزا رو بهتون یاد بده
یکی از چیزایی که من موقع خوندن شرایط اینستاگرام متوجهش شدم اینه که این رسانه اجتماعی زیاد از رباتا خوشش نمیاد.
چون اینستا هم مث هر رسانه اجتماعی دیگه ای می خواد پر از ادمای واقعی فعال باشه. پس هیچوقت از رباتها به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده نکنین.
استفاده از رباتها می تونه یه راه سریع و آسان برای محدود یا بلاک شدن تو اینستا باشه. پس ارزش ریسک کردنو نداره.
خیلی اسون میشه فهمید که یه نفر داره از ربات استفاده می کنه. مثلا یکی از اسون ترین راه ها چک کردن محتواشه.   
بسیاری از شرکت ها در بخش نظرات خود از ربات ها استفاده می کنن که موجب خشم و ناامیدی مشتری می شه.
مشکل رباتا اینه که اونا مفهوم حرفای مخاطبو درک نمیکنن. و یه پاسخ از پیش تعیین شده بهش میدن.آنها نمی تونن چیزیو که یه شخص واقعی می تونه ارائه بدن و و این باعث می شه که مشتریان عصبانی تر بشن.
هنگامی که مشتریان با ربات هایی که نمیتونن چارچوب یک وضعیت خاص را درک کنن روبرو میشن، احساس می کنن که این شرکت به اندازه کافی بهشون اهمین نمیده و میرن سراغ یه شرکت دیگه.
پس باید اطمینان حاصل کنین که مشتریان شما پاسخ مناسب ی رو دریافت می کنن و موقع برقراری ارتباط با شرکت شما در رسانه های اجتماعی تجربه مثبتی کسب می کنن.
مردم نمی خوان با افرادی که از ربات ها استفاده می کنند کار کنن

البته استفاده از ربات ها کمی هم سخته و مردم واقعا نمی خوان با افرادی که از آنها استفاده می کنند کار کنن.
استفاده از رباتها نشانهی این ه که صاحب کسب و کار نمی خواد تلاش اضافی برای کارش بکنه و جلب اعتماد مشتری براش مهم نیست. خودتون بزارین جای مشتریا. فک کنین که پیج یه شرکت رو چک کنین و ببینین از ربات استفاده می کنه. خب چه فکری پیش خودتون می کنین.
در حال حاضر در مورد چگونگی پیدا کردن و مقابله با کاراکترای فیکی که از ربات استفاده می کنن، بحث های زیادی انجام شده.

شما با فالوورهای فیکتون که هیچ تلاشی براشون نکردین به اخر راه می رسین

رباتها رباتها را جذب می کنند
شاید احمقانه به نظر بیاد اما، اگه یه صاحب کسب و کار از یه دسته از رباتها   در حوزه تبلیغات استفاده کنه ، اونا فقط به یک دسته از حساب های غیر فعال و ربات دسترسی پیدا می کنن.
این به این دلیله که رباتها به اندازه کافی هوشمند نیستند تا بین ادمای واقعی و رباتهای دیگه تفاوت قایل بشن. اونا فقط میبینن که حسابهای کاربری دیگه ای مثل خودشون وجود دارن و تلاش میکنن باهاشون ارتباط برقرار کنن.

این باعث میشه که شما تعداد زیادی فالوور فیک و ربات داشته باشین
خب نکته مهمی که در مورد رباتا وجود داره اینه که اونا –چیزی ازتون نمیخرن چون ربات هستن.
پس تقریبا کار شما تموم شدس.


 
ربات ها با ربات ها ارتباط برقرار می کنن چون فرق بین ربات و ادمای واقعی رو متوجه نمیشن.
در واقع اونا هیچی نمی فهمن و مثلا اگه یه کمپانی یا یه ادم دنبالشون کنه اونا نمی دونن که باید اون فرد یا کمپانی رو دنبال کنن.


نام تجاری شما اعتبار خودشو از دست می ده
یکی از مهمترین چیزا برای یک کارآفرین معتبر بودن در نظر مشتریانشه.
مردم دوست دارن از شرکت هایی خرید کنن که معتبر باشن. با استفاده از رباتها، کارآفرینان اساسا به مشتریان خود می گن که ارزشی براشون ندارن. علاوه بر این رباتا هیچ احساسی ندارن و باعث میشن مشتریا ازینکه باهاشون صحبت کردن پشیمون بشن.

من خودم قبلا شده که با رباتهای بعضی شرکتای خاص حرف زدم و دیدم که اونا فقط یه جواب از پیش تعیین شده به سوالاتم میدادن.
من میدونم که تنها نیستم و خیلیا از استفاده از رباتا تو بخش نظرات شکایت کردن.  
اما اگه یه ادم به کامنتا جواب بده، مردم احساس می کنن که واقعا شنیده میشن.و احساس می کنن که شرکت داره تلاش میکنه تا باهاشون ارتباط برقرار کنه.


چرا شما نباید حساب Instagram خود را به صورت خودکار در بیارین

در حالی که من همیشه دوس داشتم واقعا بدونم استفاده از ربات چه ارزشی داره ولی هیچوقت نتونستم ارزششونو درک کنم.
مسلما شاید بشه با این رباتها پست های خاصی رو به صورت خودکار و کاملا درست گذاشت اما وقتی بخوایم با اونا جواب نظرات رو بدیم عملکردشون ناامیدکنندس.
پس باید لااقل، چند روز یا چند وقت تو رسانه های اجتماعی خود تون به طور فعال با مشتریانتون ارتباط برقرار کنید و به هرکدوم از  نگرانیهاشون پاسخ بدین.
اگر خیلی سرتون شلوغه،   یک مدیر رسانه های اجتماعی استخدام کنید که بتونه با برندتون همکاری کنه. با دوری از رباتها و ایجاد تعاملات آنلاین،  اعتماد مشتریان تون رو بالا ببرین و شهرت نام تجاریتون رو حفظ کنید.

 

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com