5 نکته برای فروشندگان

کامنت : 2
نویسنده:

امیررضا دهقان

5 نکته برای فروشندگان

حدس می زنم می خوام یه سری افراد حرفمو نفهمن مخصوصا اونایی که نمی تونن توی چند پلتفرم معروف محتوای صوتی، ویدئویی و متنی تولید کنن:
 iTunes, Google Play, Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, Pinterest
بدون اینا نمی شه خوب فروخت و موفق بود.

اینجا 5 نکته برای تقویت فروشن تو سال 2017 نوشتم.

پس تا انتهای بلاگ همراهم باشین تا آخرش بهتون راهکار لازم برای ایجاد کسب و کار دیجیتالی

بگم.

1-بازاریابی در لحظه ای که هستیم!

باید مطالبی بنویسین که توجهات رو به خودش جلب کنه.
مهم ترین توصیه من اینه که باید در لحظه ای که زندگی میکنیم بازاریابی کرد. باید مهندسی معکوس انجام داد تا توجه مشتری جلب بشه و تمام وقت و انرژی و منابع رو برای تولید محتوا برای سلیقه های خاص بزارین.
همه چی دو طرفه ست. هیچ کس تو این دنیا دیگه بیلبوردارو نمی خونه. خیلیا هم موقع تبلیغات تلویزیونی فیس بوک رو چک می کنن. مردم 5 ساعت در روزشونو با گوشی می گذرونن
باید محتوایی تولید کنین که توجهات رو جلب کنه.
این رمز شماره یک موفقیته!

2- اتوماسیون جواب نمی دهد
باید با طرف مقابل ارتباط برقرار کنین
خیلی از افرادی که این متنو می خونن تو فروش موفق نیستن چون سخت کار نمی کنن. اونا اتوماسیون رو دوست دارن.  ابزاری و ربات ها و نرم افزارهایی را دوست دارند که فکر می کنن مشکلشونو حل می کنه. اما واقعیت اینه که باید ارتباط برقرار کرد چون این یک مسئله انسانیه. باید خودتونو جای مشتری بزارین. هیچ نرم افزاری به شما اینو یاد نمی ده.

3- از ابزار مناسب برای شغل خود استفاده کنید
باید از هر پلتفرم به شیوه خودش استفاده کنید.
اگر شما بهترین چکس رو دارین مسئله بهترین میخه اما اگر میخ خوبی نداشته باشین می بازین.
منظور از این حرف محتواست. هیچ وقت وقتی ابزار مناسب رو انتخاب نکنین، نمی تونین فرصت ها رو دست بگیرین. مخاطب کجاست و چکار می کند؟ آیا اسنپ چت ابزار درستی برای این مسئله است؟ آیا ایمیل بهترین راه برای دستیابی به مخاطب است؟ آیا تعامل حضوری بهترین راه حل برای برند شماست؟
این ها چیزهایی هستند که باید بفهمید. باید بدونین چه چیزی رو می خواین به دست بیارین و برای نتایج چه چیزی باید مهندسی معکوس انجام بدین. چه وقت موقع استفاده از فیلترمکانی برای پیدا کردن مشتریه، و چه زمان موقع مناسب برای استفاده از فیس بوک و اینستاگرامه؟
شما همه این ابزارهارو دارین اما ممکنه محتوای مناسب نداشته باشین. باید با هر پلتفرم به شیوه خودش کار کنین، و نحوه بازاریابی و فروش رو روی هر کدوم یاد بگیرین.
مثلا از پینترست استفاده کنیم.
چرا مردم به جای اینستاگرام میرن پینترست؟
چون برنامه ای دارن و اونجا قصد خرید بیشتری نشون می دن. این رفتار کاملا متفاوتیه که نیازمند استراتژی های مختلف و یک سری ابزارهای های خاصه. اگر اینو بفهمین می برین.
4- محتوای بیشتر تولید کنید. نیازی به فروش تو هر زمینه ای که خلاقیت دارین نیست.
هزینه ورود به این کار 100 بار کمتر می شود.
در سال 2017، هیچ بهانه ای برای تولید نکردن محتوا برای محصول و خدمات و برند شرکت شما وجود ندارد.
به دلیل گوشی ها و اینترنت و رسان ههای اجتماعی، هر کسی می تونه تولید و توزیع کنه. 15 سال پیش، اگر می خواستین تبلیغات انجام بدین تا برندتونو مشهور کنین، باید صدها هزار دلار سرمایه گذاری می کردین. امروزه می تونین با استفاده از گوشی هوشمند و با ضبط کلیپ 2 دقیقه ای و تبلیغ روی فیس بوک، برندتونو بسازین. هزینه های ورود به انی کار 100 برابر کم شده.
در عوض تلاش برای فروش، باید محتوای جالب و مردم پسند تولید کنین تا به یک رابطه بلند مدت برسین. محتوایی که تولید می کنین حتی نیاز نداره خیلی به محصول مرتبط باشه. می تونین از مقالات محبوبتون استفاده کنین، یا می تونین در باره آب و هوا صحبت کنین یااخبار یا خودتون. تا وقتی که دنبال ارزش برای مشتری هستین، می تونین ارتباط و شهرت ایجاد کنین.
کلید موضوع همینه. نیاز به فروش نیست.
5- عادت کنین – شکایت نکنین
فقط می تونین نظاره گر باشین و واکنش نشون بدین.
بازار بازاره!
واقعیت این امر اینه که شما در مرکز توجه بازار نیستین. نمی تونین تصمیم بگیرین که افراد 13 تا 25 ساله با موهاشون چیکار کنن یا چه لباسی بپوشن و چه موبایلی انتخاب کنن و با کی دوست بشن. فقط می تونین نظاره گر باشین و واکنش نشون بدین.
هر آدم 14 ساله ای تو امریکا 8 ساعتشو پای اسنپ چت یا اینستاگرام می گذرونه. شما باید این واقعیتو قبول کنین.
اگر باهوش باشین، و بفهمین روی بازار کنترلی ندارین، اون وقت به این فکر می کنین که چه پتانسیلی پشت این واقعیت ها خوابیده. من هیچ جوره نمی تونم این واقعیتو تغییر بدم که آدما دوست دارن سلفی بگیرن. حالا، می خوام از خودم بپرسم، چه کسب و کاری رو می شه مربوط به این فرصت ایجاد کرد؟ این همون جاییه که اسنپ چت به وجود اومده. واقعیت همینه و چیزی نیست که بتونین متوقفش کنین.
ممنون که خوندین اگر لذت بردین از این مطلب، توی اینستاگرام کامنت بزارین.

حالا که این بلاگ تا انتها خوندی پس مصممی که ذهن و زندگیتو یه تکون اساسی بدی ، پس این 7 مورد تو زنگیت استفاده کن و از من اون سیستم 7 مرحله ای بگیر تا بتونی کسب و کار دیجیتالیت استارت بزنی ، فرصت از دست نده و اون سیستم ،مهلت رایگانش کوتاه. این سیستم  قدم به قدم تو روراهنماییت میکنه و تو رو به  موفقیت میرسونه پس پاشو شروع کن از همین حالا... غر هم نزن. من کمکت میکنم

 

نظرات
1397/10/26 | id:122219
اميد تقى نژاد :

سلام ميشه منو همسرم باهم شركت كنيم

پاسخ دادن
1397/10/26 | id:122217
hosein izadi :

ببخشيد كه مزاحمتون شدم ، شما كسب و كار اينترنتي هم به ما ميدهيد ؟

پاسخ دادن
ارسال نظر
رایگان
سایر مطالب
گردش پول

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com