فروش در برابر داشتن برند خود

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

فروش در برابر داشتن برند خود

این موضوع واقعا جالبه و من خیلی در مورد تفاوت بین این دو موضوع فکر کردم تا اینکه تونستم مقاله ای رو در مورد اون بنویسم. من می خوام بگم که تفاوت بین این دو مقوله به استراتژی شما برمیگرده و بنابراین  من تفاوت بین فروش و برندسازی را به شما نشون میدم.
چون درک این واقعیت کلید موفقیت منه.

بزرگترین و تنها تفاوت بین من و افراد دیگه که کار اینترنتی انجام میدن، تلاش برای دادن مشاوره ی رایگان به شماست. من نیازی به سرکیسه کردن شما ندارم و نمی خوام از این طریق برای خودم درآمدزایی کنم. چون کسب و کار میلیونی خودم رو دارم و تازه این شروع راه منه. ."کاراستارتر" واقعا یه برند مشهوره و برای من محرکی برای تبدیل شدن به چیزی که الان هستم بود.
مدت طولانی هست که من در حال ساختن این برند هستم، چون فکر می کنم که همه چیز به برند ما بر می گرده. خیلی از شما فقط برای فروش سریع از اینترنت استفاده می کنید پس مطمئن باشید که به سرعت هم فراموش میشید. من  تموم اطلاعاتم رو مجانی در اختیار مخاطبینم میزارم و اعتماد اونا رو جلب می کنم . اونوقت هر  سه سال یه بار، یه کتاب می نویسم و ​​ازشون می خوام اگه دوست داشتن اونو بخرن.

فرق بین نام تجاری و فروش ،سادس. آیا شما در حال تلاش برای تغییر یه تجربه هستید یا می خواین یه چیز جدید رو تجربه کنین؟ کسانی که دنبال دومی هستن همیشه برنده ان.
در پایان روز تنها یه چیز هست که معنی کامل «برند» را نشون میده. این همون چیزیه که شما در لحظه ای که با محصول، سرویس یا کسب و کارتان ارتباط برقرار می کنین احساس می کنین. وقتی که من از "پپسی" و "کوکا کولا" و "چیتوز" حرف میزنم یه حس خاصی در شما به وجود میاد.. این احساس می تونه خوب یا بد یا چیزی بین این دوتا باشه. اما  تنها چیزی که من به اون اهمیت میدم، و دلیل اینکه تا حد زیادی روی برندم تمرکز کردم، اینه که می خوام وقتی اسم منو می شنوید، احساس مثبتی داشته باشین. من میخوام شما در مورد کاری که انجام دادم تفکر و احساس مثبتی داشته باشین. و اگه مجبور بشید احساستون رو به زبون بیارید، امیدوارم بگید "دهقان ، مردیه که همیشه بیشتر از اینکه سوال کنه به ما کمک می کنه" یا یه چیزی تو همین مایه ها. بهترین شرکتای دنیا اونایی هستن که به جای تمرکز روی فروششون، روی  برندشون تمرکز می کنن.. مثلا، اپل هیچ وقت سعی نمی کنه که شما رو وادار کنه یه گوشی ایفون ازش بخرید. در عوض تجربه "آیفون" را به تصویر می کشه. اونا روی نام تجاری خودشون تمرکز می کنن و به شما نشون میدن که چطور زندگیتون با یه بار تجربه ایفون متحول میشه. منم همین کار رو انجام میدم.

 تبلیغات اونا در مورد به اشتراک گذاری تجربه هاشون، و سادگی و سهولت استفاده از محصولات شون هست.. مثلا درباره اینکه چقدر خوبه که از مک استفاده کنید. همه ی تبلیغات انها درباره نام تجاری شون هست..
برای من هم همینطور است من تلاش نمی کنم تا کتاب490000 تومانیمو به شما بفروشم. من نمی خوام شما رو وادار کنم تا به کلاس هام بیایین و به حرفام گوش کنید. من سعی می کنم تا با شما ارتباط برقرار کنم و نام تجاری خودم رو بسازم. بنابراین دفعه بعد که با خودتان در مورد من فکر میکنید  به خودتون میگید ایا صحبتهای من به شما کمک می کند تا در 25 سال اینده برند خودتون رو داشته باشین؟ هر کسی می تونه  در 15 دقیقه به شهرت برسد و در اینستاگرام  فالووران    15K خودش رو داشته باشه و به یک فروش عالی دست پیدا کنه. بنابراین تعداد کمی از شما می تونید در ذهن خودتون داشتن یک برند و رابطه ای عمیق با فالورهاتون رو برای سال های بعد تصور کنید.
فرقی نمی کنه که شما یه شرکت کوچیک یا یه شرکت بزرگ باشین، هنگامی که به کسب و کار مربوط باشه باید به یه رابطه بلند مدت فکر کنید، نه یک معامله جزئی.

داشتن یه برند تجاری تنها دلیلیه که باعث میشه بسیاری از افراد 22 و 29 ساله بخوان با من کار کنن. این به این دلیله که من به اونا اهمیت میدم و دوست دارم حس اعتماد خاصی بینمون بوجود بیاد. همه تلاشهایی که انجام میدم، به ساخت یه برند تجاری قوی بر میگرده. این امر شامل اشتراک گذاشتن داستانها و مستندات موجود در مورد موفقیت هام هم خواهد بود. من یه کسب و کار واقعی ساختم. مشتریان واقعی خودم رو دارم  پس بهتره  بدونید که به پول شما نیازی ندارم و هر تلاشی که می کنم برای موفقیت شماست. . من خوب می دونم که اگه به مخاطبانم اهمیت بدم و برای کسب و کارشون تلاش کنم، وقتی که موفق بشن، داستان های خودشون رو در طول شام و یا در یه کنفرانس تعریف میکنن و همین موضوع تصویر مثبتی از من به دیگران نشون میده  و همین چیزای کوچیک روی نام تجاری من تاثیر بسیار زیادی میزاره. و مطمئنا تاثیر اون از اینکه بخوام چیزی رو به کسی بفروشم که معلوم نیست دوباره برای خرید برگرده یا نه خیلی بیشتره.
بنابراین دلیل اینکه من اینجا هستم تنها یه چیزه و اون ساخت برند شماست.. اگه بهترین مطالب رو در اینترنت به اشتراک بذارم، اگه مطالبم رو بهتر از بقیه توزیع کنم، اگه بیشتر به جوانان اهمیت بدم، اگه از  تاکتیک ها و اخلاق کاری برای موفق شدنشون استفاده کنم، اونا هم  موفق میشن و موفقیت اونا موفقیت منم هست. چون بعد از اون شروع به اشتراک گذاشتن داستان هاشون و ذکر نام من خواهند کرد.
نام تجاری یه معامله نیست. نام تجاری چیزیه که همیشه باقی میمونه. – !
و بهتره بدونید که اگه شما تونستید برند خودتون رو بسازید، هر هفته بهتر از هر فروشنده ای فروش خواهید کرد.

اگر برای موفقیت خودِت جدی هستی، و می خواهی زندگی مالیِ خودت را متحول کنی، این فرصت شگفت انگیز را از دست نده. چرا که من امروز این فرصت را برای تو فراهم کرده ام که به سیستم اثبات شده کسب درآمدِ من دسترسی 100% رایگان و  مادام العمر پیدا کنی.

 اگر می خواهی فوراً زندگی خودت و اوضاع مالی خودت را متحول کنی، باید همین حالا روی دکمه زیر کلیک کنی چرا که دسترسی 100% رایگان دارای ظرفیت به شدت محدود است و این آخرین فرصتی است که برای دسترسی 100% رایگان و مادام العمر در اختیار داری. پس تا فرصت از دست نرفته روی دکمه زیر کلیک کن و به سیستم اثبات شده کسب درآمد 100% رایگانِ دسترسی پیدا کن!

 

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان