ابزارهای لازم برای ساخت محصول اطلاعاتی

کامنت : 0
نویسنده:

امیر رضا دهقان

ابزارهای لازم برای ساخت محصول اطلاعاتی

بیش از میلیاردها تومان برای دیجیتال اپیدمیک در 13 سال گذشته سرمایه گذاری کرده ام همچنین در چند ماه اخیر بیش از 400 میلیون با نرخ تبدیل 300% سرمایه گذاری شده که کل این اسرار را در این وبینار فاش می کنم

علاوه بر این...

یک کارگاه لایو در 2 هفته آینده برگزار می کنیم

100% رایگان

فقط لینک زیر را کلیک کنید، جای رایگانتان را نگهدارید، تقویم خود را علامت بزنید، لایو حتما حضور داشته باشید

ادامه مطلب

صفحه لندینگ چیست؟

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

صفحه لندینگ چیست؟

صفحه لندینگ یکی از مهم ترین بخش های قیف ایمیل مارکتینگ می باشد.

به همین دلیل میخوام همه چیز درمورد صفحه های لندینگ رو برای شما توضیح بدم.

مشتری برای دریافت خبرنامه ها و تخفیف و یا هر اطلاعات دیگری وارد این صفحه می شود.

چرا مشتری ها وارد صفحه لندینگ می شوند؟ برای اینکه جواب این سوال رو بفهمی باید با روند ایمیل مارکتینگ آشنا بشی.

مشتری ها محتوایی رو دریافت میکنند که فرصت ثبت نام برای دریافت خبرنامه برای آنها ایجاد می شود. اگر مشتری اطلاعات شخصی اش را وارد کند در اینصورت وارد صفحه لندینگ شده است.

مشتری در ازای دریافت گیفت یا تخفیف رو لینک مورد نظر کلیک می کند و  وارد صفحه لندینگ می شود. بعد از وارد کردن ایمیل و اطلاعات شخصی گیفت و یا تخفیف خو را در یافت می کند.

ادامه مطلب

رشد چشمگیر مشتریان شما،با استفاده از اینفلوئنس مارکتینگ

کامنت : 3
نویسنده:

امیررضا دهقان

رشد چشمگیر مشتریان شما،با استفاده از اینفلوئنس  مارکتینگ

برای اینکه یک بازاریاب حرفه ای بشی باید از ابزارهای بازاریابی موثر استفاده کنی. خیلی از مردم از اینفلوئنس مارکتینگ اطلاعی ندارند و یا ممکن است آن را نادیده بگیرند.

استفاده از اینفلوئنس مارکتینگ باعث می شود بازاریابان به سطح بالاتری برسند.

با رشد و گسترش رسانه های اجتماعی فرصت اینفلوئنسرها برای فروش محصولات و خدمات بیشتر شده است. خیلیا اینستاگرام دارند و بیشتر اوقات رو توی اینستاگرام می گذرونن.

برای توسعه بازاریابی محصولاتت باید اینفلوئنسر پیدا کنی اما میخوام توضیح بدم چرا به اینفلوئنسر نیاز دارید.

ادامه مطلب

نکات ساده و سریع برای تبدیل شدن به یک سفیر مد

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

نکات ساده و سریع برای تبدیل شدن به یک سفیر مد

زمینه مد و زیبایی هرروز در حال گسترش است و جای تعجبی نداره! مردم همیشه دنبال بهترینان.
می دونم یه سری از تاثیر گذاران مد رو دنبال می کنم تا نکاتی ازشون به دست بیارم.
درحالی که ممکنه سخت به نظر بیاد اما در واقع اونقدر سخت نیست. پس بیاین یه نگاهی بهش بندازیم تا ببینیم چطور می شه سفیر مد و فشن شد.


ادامه مطلب

دو تکنیک افزایش تقاضا برای محصولات

کامنت : 9
نویسنده:

امیررضا دهقان

دو تکنیک افزایش تقاضا برای محصولات

تکنیک های بازاریابی متعددی برای فروش بازاریابان وجود دارد.

اگر میخواهید به یک بازاریاب حرفه ای تبدیل شوید باید تکنیک های موثر بازاریابی و به گارگیری از آنها را یاد بگیرید.پس  تا انتهای بلاگ همراهم باشید چون در آخر میخوام چیزی بهتون بدم که سیستم

کسب و کار دیجیتالیتون قطعا متحول میشه !

ادامه مطلب

نکات کاربردی وبینار

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

نکات کاربردی وبینار

اگر در مورد استراتژی های بازاریابی اینترنتی سرچ کنید از فوایدی که وبینار داره واقعا شگفت زده می شوید.

وبینارها ابزرهای بازاریابی و تبلیغاتی هستند که بازاریابان اینترنتی استفاده زیادی از آنها دارند.

مهم نیست چه محصول یا خدماتی دارید، تبلیغات گسترده به اطلاع رسانی و پیش فروش و افزایش فروش کمک میکند.

متاسفانه خیلی از بازاریابان از وبینار استفاده نمی کنند.

بعضی بازاریابان نمی دونن به چه ابزارهایی نیاز دارند و بعضی ها هم اصلا نمی دونند وبینار چی هست.

بنابراین میخوام درمورد وبینار، فوایدش، انواعش و ابزارهایی که هر بازاریاب موفق برای ایجاد اولین وبینارش نیاز داره صحبت کنم.

وبینار چیست؟

یک سمینار رو در نظر بگیر که یک گوینده و چند شنونده وجود دارد و با هم صحبت می کنند. وبینار هم به همین شیوه است  با این تفاوت که شما به شخصه حضور ندارید و از طریق وب مشاهده می کنید.

دقیقا مثل یک سمینار، بیننده ها برای سمینار ثبت نام می کنند و زمان و مکان آنلاین به آنها اعلام می شود. برای وبینار محدودیت بیننده وجود دارد.

 

برای درک بهتر وبینار بعضی از مزایای اون رو توضیح میدم:

ادامه مطلب

می خواین پیشرفت کنین؟ یه آژانس بازاریابی اینفلوئنسر بسازین

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

می خواین پیشرفت کنین؟ یه آژانس بازاریابی اینفلوئنسر بسازین

بازاریابی اینفلوئنسر زمینه پرسودی در سال های اخیر بوده، نه فقط برای اینفلوئنسرها.
الان آژانس های مختلفی وجود دارن که می تونن کسب و کار درست رو از بین اینفلوئنسرهای درست انتخاب کنن و به بازاریابی کمپین های اونا کمک کنن.
آژانس ها هرچند از هیچ جایی نمیان.
مثل هر کسب و کار دیگه ای، یک آژانس بازاریابی اینفلوئنسر سطحی  تخصص و فهم درباره بازاریابی اینفلوئنسر رو به طور کلی می خواد.
چون آژانس هایی هستن که همین خدمات رو می دن، باید آژانسی رو درست کنین که خدمات بیشتری رو ارائه می ده. 
پس بزارین بررسی کنیم که چنین آژانسی چی لازم داره و چطور می تونین تو چنین رقابتی پیروز بشین.

ادامه مطلب

رمز گشایی برای رسیدن به ذهن ثروت ساز

کامنت : 1
نویسنده:

امیررضا دهقان

رمز گشایی برای رسیدن به ذهن ثروت ساز

ثروت از ذهن شروع میشه!

اگر ذهنیتت درست نباشه و همینطور اعتقاداتت و طرز تفکرت منفی باشه هیچوقت به ثروت نمیرسی.

برای رسیدن به موفقیت ذهنیت قدیمیت رو دور بریز و تفکرات منفی رو از خودت دور کن. همه این چیزا بین تو و زندگی که میخوای بهش برسی قرار گرفتن.

بر اساس تجربه های شخصیم و دیدن زندگی دیگران فهمیدم که ذهنیت هم  میتونه موفقیتت رو تقویت کنه و هم میتونه اون رو تضعیف کنه. ذهنیت غلط میتونه زندگی یک نفر رو تباه کنه و بالعکس ذهنیت مثبت میتونه زندگی یک نفر رو پر از نفوذ و ثروت کنه.

میخوام چیزایی رو باهات به اشتراک بزارم که تو رو ثروتمند میکنه و تو رو از ذهنیت منفی رها میکنه.

بزرگترین چیزی که سر راهت قرار گرفته خود تو هستی.

خودت رو توی زندان ذهنیتت حبس کردی و پتانسیل­هات رو محدود کردی.

ادامه مطلب

نحوه پیدا کردن اینفلوئنسرها برای الهام گرفتن از کارشان

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

نحوه پیدا کردن اینفلوئنسرها برای الهام گرفتن از کارشان

تبدیل شدن به یه اینفلوئنسر در یک قسمت مهم بازار ممکنه کار سختی باشه - به ویژه اگر کسی تا به حال این کارو انجام نداده مطمئنا براش سخت تره. خوشبختانه، طرح های زیادی برای تبدیل شدن به یه اینفلوئنسر وجود داره که اینفلوئنسرای تازه پا میتونن ازشون استفاده کنن و به اینفلوئنسرای ماهری تبدیل بشن.

خب بیاین یکم به این طرحا بپردازیم تا ببینیم یه اینفلوئنسر به چه چیزایی نیاز داره
خب البته مهم نیست که یه اینفلوئنسر چقدر خوب باشه چون همیشه، این احتمال وجود دارد که اینفلوئنسرای دیگری در این قسمت بازار وجود داشته باشن که در حال حاضر بسیار خوب عمل می کنن.
برای موفق شدن، یک اینفلوئنسر بالقوه می تونه به نحوه عملکرد اینفلوئنسرای موفق دیگه نگاهی بندازه و ازونا برای رشد قلمرو نفوذ خودش ایده بگیره. .
بنابراین…
سوالی که پیش میاد اینه که چجوری اینفلوئنسرای دیگه رو پیدا کنیم؟

ادامه مطلب

5 نکته مهم در ایمیل مارکتینگ

کامنت : 0
نویسنده:

امیررضا دهقان

5 نکته مهم در ایمیل مارکتینگ

خیلی مواقع پیش میاد که مخاطب ها ایمیلت رو باز میکنن ولی بر روی لینک فروشی که در ایمیل قرار میدی کلیک نمیکنن. این مسئله در ایمیل مارکتینگ خیلی شایع و مشکل ساز است. این مسئله باعث نا امیدی بازاریابان میشه.

خطاهای زیادی وجود دارد که باعث کم شدن شانستان برای فروش و کلیک کردن بر روی لینک فروش می شود.

حتی این امکان وجود دارد که بازاریابان پرفروش این خطاها رو مرتکب بشن .

 

دوره های رایگان  دیجیتال بوتکمپ ما بهتون کمک میکنن این خطاها رو مرتکب نشید.

در زیر 5 نکته اساسی ایمیل مارکتینگ راجع به این خطاها رو توضیح میدم:

ادامه مطلب

رایگان