7 راه طلایی برای پررونق کردن کسب‌وکار

کامنت : 0
نویسنده:

امیر رضا دهقان

7 راه طلایی برای پررونق کردن کسب‌وکار

پیشرفت کردن و توسعه دادن کسب و کار، کار آسونی نیست، باید براش سخت تلاش کنی، بی‌خوابی بکشی و خلاصه همه‌ی وقت و انرژیت رو باید بذاری. اما این بلاگ می‌خواد به تو اینو بگه که تو از پسش برمیای و می‌تونی به راحتی کسب و کار دیجیتالیت رو توسعه بدی، تو توو این راه باید چندتا نکته بدونی و یه سیستمی که در هر مرحله راهنماییت کنه تا راه درست رو پیش بری، اول نکات رو بخون، نگران سیستم هم نباش، من در آخر اونو تمام و کمال در اختیار تو می‌ذارم.

 

1. جذب مشتری بیشتر

یکی از راه‌های توسعه بخشیدن به کسب و کار، افزایش تعداد مشتریان واقعیه. اینطوری چشم‌انداز بهتری از آینده کسب و کار خودتون خواهید داشت. برای مثال اگر 5تا از 10تا چشم‌اندازی که درنظر گرفتید، به نتیجه رسید و تعداد خریداران از 10 تا 15 نفر بیشتر شد، بنابراین می‌تونید بگید که 50 درصد سود کرده‌اید.

2. تعیین چشم‌انداز براساس نیاز خریداران

برای توسعه‌ی کسب‌وکار می‌تونید چشم‌اندازهای خودتون رو افزایش بدید، اما این چشم‌اندازها باید در راستای نیاز خریداران باشند تا به کسب‌وکار شما جذب بشن. این‌طوری درصد فروشتون روز‌به‌روز افزایش پیدا می‌کنه. اگر بتونید نرخ فروشتون رو از 10 درصد به 15 درصد افزایش بدید، این‌طوری سودی که به دست میارید، دوبرابر میشه.

پس تو این راه باید مهارت‌های فروشتون رو بالا ببرید و از روش‌های خلاقانه در چشم‌اندازهای خودتون استفاده کنید تا این چشم‌اندازها و روش‌ها به مرور به پول تبدیل بشه.

3. چالش‌های خودتون رو شناسایی کنید

نقاط ضعف و چالش‌های پروسه‌ی فروش را شناسایی کنید و آن‌ها را یکی یکی از بین ببرید. با برطرف کردن تدریجی این مشکلات، نرخ فروش بالا رفته و درنتیجه در سود سالانه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انگیزه برای رسیدن به نرخ فروش بالا ممکن است با مشکلاتی همراه باشد که شما را از حرکت بازدارد، اما باید بدانید که داشتن انگیزه برای توسعه‌ی کسب‌وکار بسیار حیاتی است.

بهتر است توانایی حل مسئله و مشکل را در خود و تیم فروش خود بالا ببرید، زیرا تنها عامل تعیین کننده برای بهبود کسب و کار همین است!

4. نرخ فروش را بالا ببرید

کسب‌وکار خود را با بالا بردن تعداد فروش‌های شخصی، توسعه دهید. با افزایش حداقل 10 درصد در آمار فروش، سود شما نیز به همین اندازه افزایش می‌یابد. میزان فروش شما در افزایش سود سالانه تاثیر زیادی دارد، بنابراین باید همراه به دنبال راهی برای جذب مشتریان خود و دائمی کردن آن‌ها باشید.

5. حاشیه سود خود را افزایش دهید

حاشیه سود نسبتی است که به وسیله‌ آن می‌توان سودآوری هر ریال از فروش را محاسبه کرد. با پیگیری منظم و هوشمندانه راه‌هایی برای افزایش قیمت یا کاهش هزینه محصول، بدون کاهش کیفت، می‌توان سود را در هر فروش افزایش داد.

با افزایش هر یک هزار تومان در قیمت محصول، می‌توانید این افزایش قیمت پله‌ای را حفظ کرده و درنتیجه سود خود را افزایش دهید.

6. هوشمندانه صرفه‌‌جویی کنید.

هزینه‌های جانبی جذب هر مشتری را کاهش دهید، بدین ترتیب می‌توانید در مخارج کسب‌وکار خود صرفه‌جویی کنید. از دیگر راه‌های صرفه‌جویی، پیدا کردن راه‌های خلاقانه برای جذب مشتری است تا با کم‌ترین هزینه، تبلیغاتی پربازده داشته باشید و مشتریان خود را افزایش دهید. این کا رسود سالانه را به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

7. ارتباط با مشتری را حفظ کنید

همواره به دنبال راهی صحیح برای حفظ ارتباط با مشتریان خود باشید تا مشتریان فعلی خود را حفظ و بتوانید مشتریان جدید خود را جذب کنید. همچنین ارتباط با مشتری باید به یکی از چشم‌اندازان مهم شما تبدیل شود. ایجاد یک سیستم ثابت برای برقراری ارتباطی صحیح با مشتریان، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در افزایش فروش و توسعه کسب‌وکار شما دارد.

کلام شما ابزاری ضروری در توسعه کسب‌وکار است که به هیچ‌ عنوان نباید آن را نادیده گرفت.

حالا که تا پایان این بلاگ اومدید و نکاتی که من گفتم رو با دقت خوندید، بهتون افتخار می‌کنم، این نشون میده چقدر برای توسعه‌ی کسب‌وکار خودتون اهمیت قائلید و می‌خواید هرچه زودتر اونو بزرگ کنید. برای همین می‌خوام راز موفقیت خودمو با شما هم درمیون بذارم، راستشو بخواید استفاده از این نکات برای توسعه‌ی کسب‌وکار بسیار ضروریه اما کافی نیست.. پیدا کردن چشم‌اندازها، شناسایی چالش‌ها، نحوه‌ی ارتباط با مشتری و... همه این ها نیازمند استفاده از سیستمی است که راه درست را به شما نشان دهد. اما سیسیتم چیه ؟

مجموعه‌ای که بتونه خط فکری درستی بهت بده و روزبه‌روز باعث افزایش سودآوری تو بشه.. این یه سیستم اثبات شده‌ست که امروز می‌خوام اونو به صورت رایگان در اختیار تو بذارم!

البته ظرفیت این سیستم به شدت محدوده و شاید چند ساعت، چند دقیقه یا چند ثانیه دیگه این پیشنهاد از بین بره. پس اگر برای موفقیت خودت جدی هستی، تا فرصت از دست نرفته همین حالا روی دکمه زیر کلیک کن و به صورت 100درصد رایگان به این سیستم اثبات شده دسترسی پیدا کن.

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com