روابطی که به نفعت نیست رو بریز سطل آشغال!

کامنت : 0
نویسنده:

امیر رضا دهقان

روابطی که به نفعت نیست رو بریز سطل آشغال!

تمام خواسته های ما در زندگی به نوعی با روابطمان در ارتباط هستند. هر هدفی که دارید در یک سطحی به روابط شما گره خورده. اگر می خواهید وزن کم کنید، روابط شما در رسیدن به این هدف تاثیر مستقیم دارند. اگر می خواهید به صورت منظم ورزش کنید، روابط تاثیر دارند. و مهم تر از همه موضوع بحث خودمان است، یعنی اگر می خواهید درآمد خود را 10 برابر کنید، بازهم روابط تاثیر شگفت آوری داد. پس همین حالا وارد این بلاگ شو تا یاد بگیری چطوری با اصلاح روابط به بزرگترین اهدافت برسی.

تمام خواسته های ما در زندگی به نوعی با روابطمان در ارتباط هستند. هر هدفی که دارید در یک سطحی به روابط شما گره خورده. اگر می خواهید وزن کم کنید، روابط شما در رسیدن به این هدف تاثیر مستقیم دارند. اگر می خواهید به صورت منظم ورزش کنید، روابط تاثیر دارند. و مهم تر از همه موضوع بحث خودمان است، یعنی اگر می خواهید درآمد خود را 10 برابر کنید، بازهم روابط تاثیر شگفت آوری داد.

اگر تو همین الآن نزد من بیایی، و به من بگویی که یک فرمول ساده و جمع جور برای تحول درآمدت به تو بدهم، می دانی چه می گویم؟ اول روابط ات را درست کن. دوم از یک سیستم ثابت شده درآمد زایی استفاده کن. و من در این بلاگ دقیقاً به تو یاد می دهم که چطور روابط را به یک اهرم قدرتمند برای رسیدن به موفقیت مالی تبدیل کنی. راجع به سیستم هم نگران نباش، در صورتی که بتوانی با دقت و هیجان مضاعف آموزش های مرا در این بلاگ یاد بگیری، سیستم درآمد زایی خودم را به تو می دهم. ولی فقط و فقط به این شرط که در این بلاگ یاد بگیری چطور روابط خودت را به پلی بر ای رسیدن به رویاهات تبدیل کنی.

 

چطور روابط را به پُلی برای رسیدن به درآمد ایده آل تبدیل کنیم؟

 درحالی که آموختن چگونگی ساختن روابط موفق نیز مهم است؛ به همان اندازه انتخاب عاقلانه در تعیین ارتباطات اهمیت و ارزش دارد. به نظر من اگر کسی می خواهد درآمد خود را ده برابر کند، ابتدا باید روابط بی خود و بی سود را دور بریزد.

 

لنگر را بیاندازید

رسیدن به اهداف و سطوح بالاتر موفقیت نیازمند انرژی است – گاهی انرژی زیادی را می طلبد. افراد منفی خون آشام های روان و ذهن شما هستند. آن ها انرژی ما را می گیرند، همان انرژی که برای رشد و رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، ارتباط با این افراد مانع موفقیت شماست.

تا وقتی به این نقطه در خودشناسی برسیم که دیگر به افراد اجازه ندهیم بر ما تاثیر منفی بگذارند، دوری از افراد با هر هزینه ی ممکن بهترین کار است. آن ها ما را با ذهن منفی نگر خود به عقب می برند.

 برای اینکه بفهمیم کدام رابطه به نفع ماست و کدام نیست ابتدا باید لیست افرادی که وقتتان را با آن ها می گذرانید را تهیه کنید. سپس جلوی اسم هر شخص منفی نگر علامت منفی و جلوی اسم افراد مثبت اندیش علامت مثبت بگذارید.

سپس سعی کنید وقت کمتری را با افراد منفی لیست بگذرانید! اگر فکر می کنید که این کار ممکن نیست، مثلا اگر در محیط کار تمام افراد اطراف شما منفی نگر هستند، تمام تلاش خود را بکنید که این میزان از وقت خود که با آن ها می گذرانید به حداقل برسد.

 


 بهترین سرمایه ی خود را بشناسید

روش دیگری که روابط می توانند بر انرژی شما تاثیر بگذارند این است که بخاطر تعدد روابطی که درآن هستیم احساس دست پاچگی می کنیم.

اولین چیزی که باید به آن دست یابید این است که بدانید شما «مجبور هستید». به خاطر داشته باشید، شما چند اجبار ندارید. فقط چند انتخاب دارید. ما انتخاب می کنیم که کجا وقت و انرژی خود را سرمایه گذاری کنیم و این شامل تشخیص این می شود که کدام روابط را باید نگه داریم.

این اجبار نشان می دهد که انگیزه ی ما برای نگه داشتن یک رابطه مبتنی بر ترس است. اما برای رسیدن به موفقیت های بیشتر، ما تصمیماتی می گیریم که بر اساس لذت و هیجان و همچنین اهداف و مقاصد ماست.

ما همگی یک سیستم راهنمای درونی داریم که به ما می گوید چه زمانی تصمیماتمان به صلاح ماست: حس لذت. وقتی زمان کافی صرف لذت خود نکنیم، نشانه ی واضحی است که تصمیمات غلطی داشته ایم.

لیست روابط خود را دوباره نگاه کنید، این بار با تغییر ضابطه ی انتخاب. افرادی را بیابید که باعث لذت شما در زندگی می شوند، و همچنین کسانی که به شما کمک مالی می کنند. کدام روابط با این ضوابط سازگارند؟ دوست دارید بیشتر با کدام افراد وقت بگذرانید؟ ارتباط با کدام افراد برای شما مهم است؟ این ها روابطی هستند که باید تقویت شوند.

من به دانش پذیرانم آموزش می دهم که 20 نفر مهم زندگی خود را پیدا کنند و همچنین 20 نفر اضافی که در آینده جایگزین این لیست می شود. لیستی از خودتان تهیه کنید و با استفاده از فاکتور لذت در روابط شخصی و خط موفقیت خود این افراد را مشخص کنید.

وقتی روابط کلیدی مشخص شدند، اسم ها را در یک جدول بگذارید و هر کدام را اولویت بندی کنید. در ستون دوم، اطلاعات تماس را بنویسید تا هر زمان بتوانید با این افراد تماس بگیرید. در ستون سوم، به این سوالات پاسخ دهید: « در 90 روز آینده چه نتایجی از روابط با این افراد خواهم گرفت؟» آیا آن ها می خواهند شما را استخدام کنند؟ یا در سمینار شما شرکت کنند؟ کتاب شما را بخرند؟  با شما مکاتبه کنند؟ از این نمودار برای برنامه ریزی 90 روزه در ساخت و گسترش روابط کلیدی خود استفاده کنید.

 

 

شما خودتان انتخاب می کنید

 در کسب و کار ، ممکن است احساس کنید که نیاز به رابطه با افرادی دارید که به طور عادی آن ها را انتخاب می کنید.

به خاطر داشته باشید که نه تنها روابطی را انتخاب می کنید که به شما کمک می کنند بلکه این روابط باید پایدار باشد و هموار با افراد در ارتباط بمانید.

 

آماده ای درآمدت رو 10 برابر کنی؟

گوش کن. یه تبریک مشتی پیش من داری. به این خاطر که موفق شدی بلاگ منو تا انتها بخونی. باورت بشه یا نه با اطلاعاتی که در این بلاگ کسب کردی، زندگیت از فردا روند متفاوتی می گیره. البته به شرط این که آموزشی که گرفتی رو عملی کنی. اما این برای ایجاد تحول مالی و درآمدی کافی نیست. برای این کار به یک سیستم تست شده نیاز داری . سیستمی که به تو یک مسیر تضمین شده نشون بده که در انتهای این مسیر به هرچیزی که می خوای برسی.

فقط به این خاطر که برای تغییر زندگیت مصمم بودی و بلاگ منو تا انتها اومدی، می خوام بهت یک هدیه ارزشمند بدم. امروز و فقط برای امروز این فرصت رو داری که به صورت 100% رایگان به سیستمی دسترسی پیدا کنی که زندگی من و 250.000 دانش پذیرم رو متحول کرده. پس اگه می خوای به مسیر تحول مالی قدم برداری، همین حالا روی دکمه زیر کلیک کن و زندگی ات رو تغییر بده. البته برای دسترسی رایگان فرصت زیادی نداری چون ظرفیت سیستم محدوده. پس اگه واقعاً برای تغییر زندگیت مصممی، همین حالا روی دکمه زیر کلیک کن و به صورت 100% رایگان به سیستم تضمین شده من دسترسی پیدا کن. 

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com