کنترل ذهن افراد برای رسیدن به هدفتان.

کامنت : 0
نویسنده:

امیر رضا دهقان

کنترل ذهن افراد برای رسیدن به هدفتان.

سلام می کنم به تو کار استارتری عزیز. شاید این تیتر کمی پلیدانه به نظر بیاد. ولی اصلاً این طور نیست. همه ما برای رسیدن به اهدافمون به حمایت و یاری دیگران احتیاج داریم. ولی این کار واقعاً چالش بر انگیزی است. و من در این بلاگ به شما تکنیک فوق العاده ای رو معرفی می کنم که بهتون اجازه می ده به شکلی سالم و سازنده، دیگران رو با خودتون همراه سازید تا به شما در رسیدن به آرزوهایتان یاری رسانند. 

 تکنیک جادویی کنترل ذهن

اگر چه بعضی از افراد برخواسته های اشتباه خود پافشاری می کنند و به دیگران فشار می آورند تا اهدافشان را بپذیرند, ولی افراد موفق می دانند که چنین ترفند هایی روابط طولانی مدت را ازبین می برد و خراب می کند ، در عوض، آنها مهارت های نام نویسی را برای کسب همکاری و حمایت دیگران به کار می برند.

 

 مراحل تکنیک جادوییِ نام نویسی

نام نویسی موفق از چهار مرحله تشکیل شده است.

مرحله 1: دیدگاه افراد  دیگر را دنبال کنید . هدف شما این است که وضعیت ایده آل دیگران را که شبیه  به شما است شنا سایی کنید . یعنی به نوعی باید موقعیت ایده آل طرف مقابل راشناسایی کنید.

از این سوال بسیار موثر برای تشویق استفاده کنید: " اگر بعد از گذشت سه سال به این موقعیت برسید ، چه چیزی باید اتفاق افتاده باشد که احساس خوبی داشته باشید؟" هنگام پرسیدن این سوال از اطرافیان خود، با توضیح در مورد  آنچه که شما برای رسیدن به آن تلاش می کنید، جای خالی را پر کنید . علاوه بر این، شما می توانید فاصله زمانی خود را برای وضعیتی مناسب تغییر دهید

به عنوان مثال، اگر سعی می کنید همسر خود را در تعطیلات تابستانی در یک مکان خاص نام نویسی کنید، ممکن است بپرسید «اگر در انتهای تابستان به این موقعیت برسی ، چه اتفاقی برای تو می افتد؟ آیا تعطیلات باور نکردنی داشتی؟ »اگر با مدیران ارشد خود درمورد ابتکار جدیدی که می خواستید در کسب و کار خود انجام دهید، صحبت می کردید، ممکن است بپرسید که باید چه اتفاقی بیافتد تا پس از سه سال به آن پیشرفتی که در نظر دارید برسید.

 

مرحله 2: جایگاهی  که در حال حاضردارید را شناسایی کنید. دیگران یا افکار مشترک آنها در مورد جایگاهی که در حال حاضردارید با وضعیت ایده آل آنها در ارتباط  است . سوال کنید که  "وضعیت فعلی یا موقعیت فعلی چیست؟" ما در حال حاضر در رابطه با این دیدگاه کجا هستیم؟ یعنی موقعیت فعلی را به خوبی شناسایی کنید و تخمین بزنید که چقدر با ایده آل فاصله دارید.  

 

مرحله 3: شناسایی موانع. سوال سوم این است: "موانع در راه رسیدن به موفقیت در دیدگاه شما چیست؟" از طرف مقابل بپرسید که به نظر او چه موانعی در رسیدن به جایگاه ایده آل وجود دارد. "

 

 

قوت، ضعف، فرصت و تهدید.

نقاط قوت شما، کسب و کارتان و هر چیزی که می توانید به آن تکیه کنید.

  

ضعف هایی که باید در داخل شرکت مان ، در خودمان، خانواده مان، بودجه ما، در هر چیز دیگری که ما با آن برخورد می کنیم، در نظر بگیریم.

فرصت هایی که باید مورد بررسی و دستیابی قرار گیرند.

تهدیدات، خطرات و ضعف در بازار، درون شرکت مان و درون خودمان که می تواند مانع موفقیت ما شود.

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید انجام دهید این است که از مسیر برنامه ریزی راهبردی استفاده کنید. ابتدا به جای شناسایی نقاط قوت، موانع را شناسایی کنید. هدف بدبینی  و منفی بافی نیست . در عوض، یافتن راهبردی برای غلبه بر موانع است.

برای استفاده از مسیرهای  برنامه ریزی راهبردی ، هر گونه اعتراضی ، هر مانعی، هر مشکلی و هر چیزی که ممکن است اشتباه باشد، را در نظر بگیرید . سپس از خودتان بپرسید: «سه راهبرد برای هر یک از این موانع، اعتراض ها یا مشکلات چیست؟ پس زمانی که آنها نشان داده می شود می توانیم با آنها مقابله کنیم؟

 

مرحله 4: طرح خود را برای رسیدن به وضعیتی ایده آل ایده بیان کنید. آنها را به نمایش بگذارید که چگونه پروژه، طرح، هدف تان و یا آنچه که شما برای حمایت از آنها می خواهید، واقعا در حرکت از حالت فعلی به حالت ایده آل به شما کمک می کند.

 

تصویر بزرگی را در ذهن نگه دارید

هر کسی که ، اهداف و دیدگاه  موفقی شبیه با افکار شمار دارد را ملاقات نمایید. هنگامی که شما نیاز به حمایت از افراد و سازمان های دیگر برای رسیدن به اهداف خود دارید، لازم است که از خواسته ها و آرزوهای اعضای تیم خود اطلاع داشته باشید و حساس باشید. با استفاده از این فرایند چهار مرحله ای، توانایی شما برای نام نویسی  دیگران در دستیابی به اهداف خود را بهبود می بخشد، و برای رسیدن به سطوح بالاتر موفقیت بیشتر می شود.

 

قدم نهایی برای رسیدن به بزرگترین اهدافتان در کوتاه ترین زمان

خوب، اگر تنها مشکل شما این بود که نمی توانستید افراد را برای رسیدن به هدفتان متقاعد کنید، با این تکنیک مشکل شما برای همیشه حل شد! من خودم از همین تکنیک برای تهییج کارمندان و شرکایم استفاده می کنم. اما اگر شما خواهان این هستید که زندگی مالی خود را متحول کنید و همین امروز از صفر شروع کنید، دانستن این تکنیک کافی نیست. شما به یک سیستم قدم به قدم احتیاج دارید. پس همین حالا روی دکمه زیر کلیک کنید و قدم نهایی برای رسیدن به بزرگترین اهداف خود را بردارید.

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com