چطور تیم کاری خود را به بازدهی هزار درصد برسانید؟

کامنت : 0
نویسنده:

امیر رضا دهقان

چطور تیم کاری خود را به بازدهی هزار درصد برسانید؟

من یک فرمول ساده و ثابت شده برای متحول کردن کسب و کار شما دارم.
این فرمول می تواند در کمتر از دو هفته درآمد شما را 10 برابر کند!
من به شدت بر این باور هستم که نمی توانید در بازار برنده باشید مگر این که در محیط کاریتان برنده شوید .
پس وارد این بلاگ شوید تا یاد بگیرید چطور یک تیم کاری متحول شده داشته باشید.

سلام می کنم به شما کارآفرین جنگنده. به بلاگ من خوش آمدید. اگر وارد این بلاگ شدید، یعنی می خواهید کسب و کار خود را متحول کنید. یعنی شما هنوز در تلاش هستید تا سودِ کسب و کار خود را به آن عددی برسانید که آرزو داشتید. و من به شما تبریک می گویم، چرا که در انتهای این بلاگ قطعاً می توانید به این خواسته خود برسید. البته به شرطی که آنچه یاد می گیرید را فوراً عملی کنید.  من یک فرمول ساده و ثابت شده برای متحول کردن کسب و کار شما دارم. این فرمول می تواند در کمتر از دو هفته درآمد شما را 10 برابر کند!

فرمول دو مرحله ای من برای شما این است :

1- تحول بازدهی تیم کاری شما

2- دسترسی به سیستمِ کسب و کار اثبات شده

من در این بلاگ مرحله اول را کاملاً به شما آموزش می دهم؛ و راجع به مرحله دوم هم نگران نباشید، آن را در انتهای بلاگ به شما می دهم.

 

تحول بازدهی کاری تیم شما :

ابزار ساده قلبی به منظور بهبود بخشی بازدهی در محیط کار

من به شدت بر این باور هستم که نمی توانید در بازار برنده باشید مگر  این که در محیط کاریتان برنده شوید . در صورتی که فرهنگ برد را در خود نداشته باشید بسیار دشوار است که در جهان وحشی خارج بتوانید رقابت کنید .

 

ابزار قلبی ساده به منظور بهبودبخشی بازدهی در محیط کار

فرهنگ محیط کار مثبت و سالم، کلید رسیدن به موفقیت به عنوان یک سازمان است اما چگونه می توانید فضایی را ایجاد کنید که گروه های تصادفی همکاران را تبدیل به یک تیم از متحدان کند که با یکدیگر به عنوان یک خانواده برخورد کرده و به هم دیگر انگیزه می بخشند تا همیشه در محل کار حضور یافته وبیشترین تلاششان را بکنند.

 

جواب، قطعاً ارتباطات است.

با این وجود ترغیب یک همکار به منظور برقراری ارتباط به صورت مثبت، پذیرا وصادقانه همیشه آسان نیست . بیشتر ارتباطات شبیه یک بازی  پینگ پونگ هستند که در آن  ، افراد به ندرت آماده  می شوند تا ضربه محکمی برای گرفتن امتیاز بعدی شان به  توپ وارد کنند.

بنابراین چگونه می توان این روند را متوقف کرد و باعث شد افراد به یکدیگر گوش فرا دهند به جای این که فقط به دنبال گرفتن امتیاز باشند؟

 ساده است : با صحبت کردن از صمیم قلب!

صحبت از صمیم قلب، فرآیند ارتباطاتی قدرتمندی است که می تواند محیط ایمنی را برای سطح عمیقی از ارتباطات بدون ترس از سرزنش ، قضاوت، نصحیتهای ناخواسته ، دخالت یا اجبار، می تواند جو فوق العاده ای را ایجاد نماید. اگر محیطی آرام ایجاد کنیم که افراد مجبور نیستند با عجله کارهای مختلف را تحویل دهند، آنگاه می توانیم انتظار داشته باشیم که افراد احساسات خود را بروز دهند. که این شدیداً به نفع محیط کاری است.

هنگامی که صحبت هایی از صمیم قلب را در محیط کاری خود  وارد می کنید ...

 

1- افراد در قبال  احساسات یکدیگر آگاهانه برخورد می کنند

متاسفانه کارمندان اکثراً آنقدر بر روی آن چه که  انجام می دهند و آنچه برایشان اتفاق می افتد متمرکز هستندکه لحظه ای را در باره نحوه اثر گذاری سخنان و کارهایشان بر روی دیگران صرف نمی کنند.

 

صحبت های که از صمیم قلب هستند، اشتراک گذاری احساسات به صورت پذیرا را ترغیب می کنند و به اعضای تیم ، بینش عمیق تری درباره آن چه در زندگی همکارانشان اتفاق می افتد می دهد. هم چنین همکاران می فهمند که سخنان و اعمالشان چگونه بر یکدیگر تاثیر می گذارد.

 

 این پدیده می تواند باعث یکدلی بیشتر، ارتباطات آگاهانه بیشتر و سطح عمیق تری از احترام متقابل در محیط کاری شود. که این اتفاق به خودی خود موجب افزایش بازدهی کاری کارمندان می گردد.

 

2- افراد چیزی را به  دل نمی گیرند

هنگامی که محیطی  از ارتباطات پذیرا و صادقانه را ایجاد کنید، احتمال کمتری وجود دارد که اشخاص ، معانی تلویحی منفی را از کلمات و کارهای دیگران برداشت کنند. در صورتی که کسی روز پرتنشی داشته وکاری را انجام می دهد که بدون فکر و صبر بوده است، سایر همکاران می توانند درک کنند که این کار یا سخنان از صمیم قلب نبوده است و این باعث می شود که کسی رنجیده خاطر نشود.

 

3- کسی از طرح ایده های خودش نمی ترسد.

اغلب ،کارمندان در باره مشکلاتی که در یک پروژه می بینند ساکت می مانند؛ به دلیل اینکه نمی خواهند آرامش را به هم بزنند و یا به عنوان فردی ایرادگیر از تصمیمات مدیریت به چشم بیایند . اغلب به این معناست که افرادی که به سطوج پایین بیشترین نزدیکی را داشته و می توانند مشکلات را پیش  بینی کنند ، صحبت نمی کنند . با ترغیب ارتباطاتِ صادق وپذیرا باعث می شوید که کارمندان هنگام صحبت درباره آنچه که واقعا فکر می کنند، احساس امنیت کنند؛ به جای آن که چیزی را بگویند که مدیرشان دوست دارد بشنود.

این اتفاقات در نهایت باعث می شود که سازمان زمان کمتری را برای ایده های نامناسب تلف کند و هم چنین باعث می شود سازمان با قدرت بیشتری به سمت بازار هجوم ببرد.

 

4-همکاری، جای رقابت را می گیرد.

هنگامی که  اشخاص ، سفره دل خود را برای دیگران باز می کنند در سطح عمیقی ارتباط برقرار می کنند. این نوع تجربه به شما انگیزه لازم را برای علاقه داشتن به دیگران و داشتن بهترین آرزو ها می دهد. تیمی که  اعضای آن این گونه درباره همدیگر احساس کنند می توانند به هر چیزی که تصمیم بگیرند، برسند. ان ها درک می کنند که پیروزی برای سازمان، پیروزی برای همه است ومی تواند منجر به خلق موقعیت های بهتر برای تمامی کسانی که مشارکت دارند شود و به این گونه به یکدیگر الهام می بخشند تا اهداف بزرگتری داشته و نتایج بهتری کسب کنند. تک تک اعضای تیم درک می کنند که پیروزی برای سازمان، پیروزی برای همه است ومی تواند منجر به خلق موقعیت های بهتر برای تمامی کسانی که مشارکت دارند شود و به این گونه به یکدیگر الهام می بخشند تا اهداف بزرگتری داشته و نتایج بهتری به دست بیاورند.

 

5-ترک کار به شدت کاهش می یابد.  

اشخاصی که در محیط کاری  ای که دوست دارند ، کار می کنند؛ بااشخاصی که به آن ها احترام می گذارند و شرکتی که از کار کردن  در آن لذت می برند، می دانند که شانس خوبی داشته اند. آن ها برای ترک شغل فوق العاده خود و رفتن به سراغ موقعیت های دیگر مردّد هستند. این به شما اجازه می دهد تا تیمی را رشد دهید که سابقه بالای آن ها با یکدیگر می تواند این اطمینان را بدهد که همانند یک ماشین دقیق کار می کنند و نیاز سرمایه گذاری زمان ، پول و منابع  در آموزش کارمندان جدید را کاهش می دهند.

 

چگونه می توان از صمیم قلب سخن گفت؟

صحبتهایی که از صمیم قلب نشات می گیرند را می توان در هر گروهی با سایز 2-10 نفر  انجام داد. اشخاص را به دور هم و به دور یک میز بنشانید. یک قلب مصنوعی درست کنید ( یا از اشیاءِ دیگر استفاده کنید ) و بین اعضا دست به دست کنید. یادتان باشد که تنها شخصی که قلب را در اختیار دارد می تواند صحبت کند . اما این جلسه قوانینی دارد که نمی توانید از آن ها تخطّی کنید:

  • نمی توانید چیزی که شخص دیگر می گوید را مورد قضاوت یا انتقاد قرار دهید .
  • بعد از این که حرفتان را زدید، قلب را به نفر بعدی پاس می دهید.
  • فقط درباره احساسی که دارید صحبت می کنید .
  • اطلاعاتی که محرمانه هستند را به اشتراک نمی گذارید.
  • قلب را بینِ افراد دایره دست به دست کنید – اطمینان حاصل کنید که مشارکت کنندگان از چندین موقعیت برای به اشتراک گذاری حرف دل خود برخوردار هستند. در صورتی که زمان زیادی دارید ، صحبت از صمیم قلب خیلی زود تمام می شود و هنگامی که  قلب یک دور کامل زد طبیعتاً حرفی برای گفتن باقی نمی ماند.  
  • حداقل یکبار کل گروه  باید از این چرخه عبور کنند – که هر کس حداقل یک نوبت داشته باشد – یا چارچوب زمانی را مقرر کنید(حدود 30-15 دقیقه؛ در صورتی که مسائلی از نظر احساسی حساسیت بیشتری دارند این زمان می تواند بیشتر شود ) واین چرخه در گروه ادامه یابد تا هنگامی که زمان به پایان برسد یا دیگر کسی حرفی برای گفتن نداشته باشد
  • می توانید به جای قلب مصنوعی از هر شیئی برای دست به دست شدن در گروه استفاده کنید – یک توپ ، یک گلوله کاغذی ،کتاب یا هر چیز  دیگری که توسط سایر شرکت کنندگان دیده شود – چیزهای زیادی را دیده ام که  این نقش را ایفا کنند مثل یک عروسک(کارمندان بیمارستان)، یک توپ فوتبال( تیم فوتبال جوانان)، دستکش بوکس(تیم ملی بوکس)  تا چوب قایقرانی (در یک سفر سازمانی برای قایق رانی روی رودخانه )

 

چه نتایجی را باید انتظار داشته باشید؟

پس  از آنکه صحبت قلبی را انجام دادید می توانید نتایج زیر را انتظار داشته باشید:

  • مهارت های گوش کردن بهبودیافته .
  • توانایی ابراز احساسات به صورت سازنده افزایش یافته.
  • مهارت های حلّ تضاد افزایش یافته.
  • مهارت کنار آمدن و هم زیستی بیشتر شده.
  • احترام و درک متقابل بین اعضای گروه ایجاد شده.
  • اعضای گروه بیشتر احساس یک دلی و اتحاد می کنند.

ساختار صحبت قلبی می تواند فضایی بدون قضاوت و امن را ایجاد کند که ابراز احساساتِ سازنده(به جای مخرب) از افراد پشتیبانی می کند . در صورتیکه شخص احساسات خود را بروز ندهد مانعی در راه همکوشی، کار تیمی، خلاقیت ، نوآوری و بلوغ محسوب می شود که برای موفقیت هرکسب و کار یا بازدهی آن کاملاً حیاتی هستند.

مرحله پایانی تا متحول شدن کسب و کار شما

خوب به شما صمیمانه تبریک می گویم. چرا که اولین مرحله برای 10 برابر کردن درآمد خود را با موفقیت پشت سر گذاشتید، و اکنون تنها یک مرحله با بزرگترین دست آورد کاری زندگی تان فاصله دارید. اکنون باید با استفاده از یک سیستم ثابت شده، همین حالا تغییرات اساسی را روی کسب و کار خود اعمال کرده تا همین امروز به درآمدی که همیشه خواهانش بودید، دست پیدا کنید.

 اگر پایین این صفحه دکمه ای می بینید، این یعنی که شانس با شما یار است چرا که به موقع رسیدید و اکنون می توانید به صورت 100 % رایگان به سیستم من دسترسی مادام العمر پیدا کنید. فقط اگر برای متحول کردن کسب و کار و درآمد خود جدی هستید، و می خواهید کسب و کار خود را به همان چیزی که آرزویش را داشتید تبدیل کنید، همین حالا روی دکمه زیر کلیک کنید و تا فرصت از دست نرفته به این سیستم ثابت شده متوحول کننده کسب و کار دسترسی 100 % رایگان پیدا کنید. 

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com