5 نکته بلاگ نویسی متحول کننده کسب و کار برای اپیدمرهای دیجیتالی

کامنت : 0
نویسنده:

5 نکته بلاگ نویسی متحول کننده کسب و کار برای اپیدمرهای دیجیتالی

ساختن بلاگ، یک روش فوق العاده برای گسترش کسب و کار اپیدمی دیجیتال شما می باشد. اگر این کار را درست انجام دهید، بلاگ می تواند ابزاری برای برندینگ، ارائه محتوا و حتی فراهم کردن مخاطب باشد.

اما متاسفانه، اکثر اپیدمرهای دیجیتالی از بلاگ استفاده مناسبی نمی کنند ( البته اگر استفاده کنند). در حقیقت خیلی از اپیدمرهای دیجیتال بلاگ را اتلاف وقت خود می دانند.

ولی این یک باور فوق العاده اشتباه است. 

در این مقاله شما 5 راه ساده ولی بسیار قدرتمند را می آموزید که تضمین می کند بلاگ شما برای کسب و کارتان مفید و سودمند واقع شود.  

نکته اول بلاگ نویسی: به صورت مداوم پست بگذارید

پست گذاشتن به صورت مداوم، مهم ترین نکته ای است که برای داشتن یک بلاگ موفق نیاز دارید؛ که باعث می شود لیست مشترکین شما ایجاد شده و به درآمد برسید. البته این بدان معنا نیست که هرروز باید پست بگذارید؛ ولی باید مرتباً پست های جدیدی در بلاگ خود قرار دهید تا بازدید کنند گان ترغیب شوند که مدام به سایت شما بازگردند.

دقیقاً در همین نقطه است که خیلی از افراد از دور خارج می شوند. به این خاطر که آنها به اندازه کافی، محتوا در بلاگ خود ندارند. قبل از از هر چیز، باید به گذاشتن پست های مداوم در بلاگ خود عادت کنید.  

   

نکته دوم بلاگ نویسی: محتوای اشتراکی

یکی از ساده ترین راه ها برای محتوا گذاشتن روی بلاگ، این است که محتوا را از سایت های دیگر بردارید. در واقع به این فرآیند محتوای اشتراکی می گویند.

قطعاً منظور من این نیست که نوشته را از بلاگی دیگر عیناً کپی و پیست کنید؛ بلکه این کار دقیقاً زمانی اتفاق می افتد که شما محتوا را از یک سایت گرفته و آن را به سایت خودتان مرتبط می کنید. اتفاقاً شما نظر و فکر خود را به آن محتوا اضافه می کنید و سپس می توانید آن را به صفحه ( یا ویدئو یا فایل صوتی و ...) دیگر لینک کنید.

محتوای اشتراکی راهی فوق العاده است که باعث می شود شما همواره محتوای کافی در اختیار داشته باشید؛ بدون این که خودتان مجبور به نوشتن تک تک پست ها باشید. این کار به هیچ عنوان اعتبار بلاگ شما را پایین نمی آورد. در عوض، اگر بلاگ شما در ساین خود اعتبار کافی پیدا کند، این کار همان چیزی است که برند شما را تقویت می کند.

 

نکته سوم بلاگ نویسی: از محتوای ترکیبی استفاده کنید

خیلی خوب می شود اگر در بلاگ خود، محتوای نوشتاری، صوتی و ویدئویی را با یکدیگر ترکیب شوند. این کار به شما اجازه می دهد که محتوا را با شیوه های متنوعی ارائه دهید که نتیجتاً ارزش بلاگ شما را افزایش می دهد.

می توانید با میکروفون داخلی کامپیوتر خود و یک نرم افزار رایگان مثل Audacity، محتوای صوتی تولید کنید. و می توانید با یک نرم افزار "تصویر برداری از صفحه کامپیوتر"  

مثل Screen Flow  یا  Camtasia محتوای ویدئویی کاملاً مرغوب و حرفه ای تهیه کنید.

 

نکته چهارم بلاگ نویسی: فرستادن به سمت ایمیل

بلاگ شما می تواند منبع فوق العاده ای برای فراهم آوردن بازدید کننده باشد. با این وجود ایمیل از بلاگ در برقراری رابطه قوی با مخاطبان و فروش محصول، قوی تر است.

به هین علت است که باید از مخاطبان بلاگ خود بخواهید که به عضویت لیست ایمیل شما درآیند. ساده ترین شیوه برای این کار، قرار دادن یک بنر تبلیغاتی در بلاگ تان می باشد؛ و در این بنر باید در ازای دریافت ایمیل مخاطب، به او یک هدیه رایگان تقدیم کنید. شما می توانید نمونه این کار را همین جا، در سایت کاراستارتر مشاهده کنید. اگر به سمت راست صفحه نگاه کنید؛ متوجه می شوید که افراد می توانند برای دریافت یکی از دوره های آموزشی و یا هدایای ما به صورت رایگان، عضو شوند.

در واقع قدرت حقیقی بلاگ زمانی خود را نشان می دهد که شما آن را به لیست ایمیل خود متصل می کنید.

 

نکته پنجم بلاگ نویسی: اجتماعی باشید

یکی از بهترین بخش های بلاگ، این است که شما می توانید در آن با مخاطبان  خود تعامل کنید.

این موضوع را هرگز فراموش نکنید که باید مخاطبان خود را تشویق کنید که زیر پست های شما نظر بگذارند. ساده ترین راه آن است که در انتهای هر پست، از آن ها یک سوال بپرسید.

وقتی مخاطبان شما نظر خود را زیر پست قرار دادند، حتماً باید در بخش نظرات به آن ها ملحق شوید و یک گفت و گو را آغاز کنید.

یادتان باشد که پای صفحات اجتماعی ( مثل اینستاگرام، توئیتر، آپارات، تلگرام ) خود را هم وسط بکشید؛ و مخاطبان را تشویق کنید که در آن شبکه ها نیز با شما تعامل و گفت و گو کنند.

خوب، اکنون شما 5 راه ساده و درعین حال قدرتمند در اختیار دارید که می توانید با استفاده از آن ها بلاگ خود را به ابزاری فوق العاده مفید برای کسب و کار اپیدمی دیجیتال خود تبدیل کنید. اگر به صورت مداوم پست بگذارید و این نکات را همیشه به یاد داشته باشید، به راحتی می توانید برند خود را بسازید، بازدید کننده فراهم کنید و برای مشتریان خود محتوای عالی فراهم کنید.

آیا"  متد های متحول کننده کسب و کار " دیگری روی بلاگ خود استفاده کرده اید ؟لطفاً آن ها را از طریق بخش نظرات با جامعه کاراستارتر در میان بگذارید. هم چنین به ما بگویید که قصد دارید کدام یک از این نکات را روی بلاگ خود راه اندازی کنید. هم چنین یادتان نرود که این پست را لایک کنید و به اشتراک بگذارید ..

 

درباره نویسنده : بابک جعفری/ کارشناس تولید محتوا/کاراستارتر/

بابک جعفری مسیر متفاوتی را برای موفقیت در دنیای آنلاین طی کرد. او در اتاق خواب خود یک کسب و کار فریلنسر نویسندگی راه اندازی کرد. و برای 5 سال بعد از آن، او در پشت پرده طراحی تعدادی از موفق ترین دوره های آموزشی در تاریخ بازاریابی اینترنتی قرار گرفت. بابک جعفری به عنوان کارشناس فعلی تولید محتوا در کاراستارتر، تجربیات ارزنده بسیاری در زمینه تحقیقات بازار، توسعه محصول، طراحی قیف فروش و استراتژی های تبلیغاتی )پروموشنال) ، عرضه کرده است.

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com