7 گام برای تبدیل علایق شما به پول، کسب و کار دیجیتال اپیدمیک خود را راه اندازی کنید.

کامنت : 0
نویسنده:

امیر رضا دهقان

7 گام برای تبدیل علایق شما به پول، کسب و کار  دیجیتال اپیدمیک خود را راه اندازی کنید.

آیا دوست دارید یک کسب و کار آنلاین با کمترین هزینه ممکن راه اندازی کنید؟ آن هم بدون نیاز به محصول فیزیکی! کسب و کاری که به شما اجازه دهد از علایق خود پول سازی کنید. معلوم است که دوست دارید. چه کسی می تواند به چنین چیزی علاقه مند نباشد؟ در این مقاله، آنچه که باید برای راه اندازی یک کسب و کار  دیجیتال اپیدمیک بدانید را با شما در میان می گذارم.  

7 مرحله برای تبدیل علایق شما به پول، کسب و کار دیجیتال اپیدمیک خود را راه اندازی کنید.

آیا دوست دارید یک کسب و کار آنلاین با کمترین هزینه ممکن راه اندازی کنید؟ آن هم بدون نیاز به محصول فیزیکی ! کسب و کاری که به شما اجازه دهد از علایق خود پولسازی کنید. معلوم است که دوست دارید. چه کسی می تواند به چنین چیزی علاقه مند نباشد؟ در این مقاله، آنچه که باید برای راه اندازی یک کسب و کار دیجیتال اپیدمیک بدانید را با شما در میان می گذارم.  

این مدل کسب و کار ثابت شده به من کمک کرده سالیانه 10 میلیارد تولید کنم و زندگی رویایی خودم را بسازم.

و بهتر از همه این است که همه چیز در این مدل حول علایق من می چرخند؛ که این به من اجازه می دهد :

  • یک نویسنده پر فروش باشم.
  • در رویدادها و تلویزیون سخنرانی کنم ( من در یک مصاحبه تلویزیونی در شبکه خبر به عنوان منتقد و سخنران حضور داشتم )
  • با اسوه های خودم دیدار کنم؛ با نخبگان بازاریابی ایران مانند دکتر روستا

و یا با مدیران ارشد این سرزمین مانند دکتر غلام رضا فنایی (موسس بیمارستان عرفان) و  جناب آقای صدر هاشمی ( سومین ثروتمند ایران و موسس اولین بانک خصوصی در ایران – اقتصاد نوین- ) و مرتضی سلطانی موسس زر ماکارون و منوچهرسلطانی حسینی موسس شرکت صحت و خیلی از نام های بزرگ دیگر.( و البته تاکنون موفق به ملاقات و همکاری با این عزیزان شده ام )

هم چنین دیجیتال اپیدمیک به من این توانایی را داده که به دور دنیا سفر کنم، با خانواده ام زمان صرف کنم، و برای یک جامعه بی نظیر از کارآفرینان دیجیتال(( جامعه karstarter)) محصولاتی تولید کنم که از اعماق قلبم به آن باور دارم.

و خیلی مسائل دیگر .....

*انتظار نتایج یکسانی برای همه نمی رود.

دیجیتال اپیدمیک چیست؟

دیجیتال اپیدمیک در واقع در 2 زمان اتفاق می افتد یکی زمانی که شما اطلاعات را جمع آوری می کنید و آن هارا به صورت دیجیتالی به مشتریانی می فروشید که می خواهند مشکلی را در زندگی خود رفع کنند.دیگری زمانی که می توانید با علاقه ای که دارید یک محصول دست ساز فیزیکی، هنری و یا تزئینی تولید کنید و آن را به صورت دیجیتالی به دستان حریص بازار برسانید.

اینترنت فرآیند تولید و توزیع اطلاعات دیجیتالی را از همیشه ساده تر کرده است.

برای راه اندازی یک کسب و کار سنتی ، می بایست کوه عظیمی از پول را پیشاپیش هزینه کنید. باید برای محصولات خود زیر ساخت و انبار تهیه کنید. و تنها زمانی به پول می رسید که از محصولات خود هزاران هزاران به فروش برسانید.

 

ولی اینترنت قاعده بازی را به کل تغییر داده!

امروزه شما می توانید تنها با چندین هزار تومان محتوای کیفیت بالای نوشتاری، صوتی و یا تصویری بسازید. تمام چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر و نرم افزارهای رایگان و ارزان قیمت است.

بازاریابی هم از گذشته خیلی ساده تر است...

نیاز نیست میلیون ها تومان پول برای تبلیغات در مجلات و روزنامه ها هزینه کنید. به جای این کار می توانید با اندکی هزینه روی سرورهای آپلودر ویدیویی و گوگل تبلیغات هدفمند انجام دهید. اگر نمی خواهید هیچ هزینه ای کنید می توانید مخاطبان خود را با استفاده از شبکه های اجتماعی، بلاگ و فروم ها بدست آورید.

 

این ویژگی ها در تک تک کسب و کار های دیجیتال اپیدمیک دیده می شوند....

  • راه اندازی آن ها ارزان است
  • به راحتی بزرگ می شوند
  • نرخ رشد بسیار بالایی دارند

همانطور که در این اینفوگرافیک مشاهده کردید، دیجیتال اپیدمیک یک فرصت شگفت انگیز است.

همان گونه که کمی قبل تر اشاره کردم، دیجیتال اپیدمیک سالیانه 10 میلیارد به karstarter می آورد. و از آن جا که انتظار نمی رود نتایج برای همه یکسان باشد، احتمالاً می توانید درک کنید چرا می گویم که این یک کسب و کار فوق العاده است که باید در آن وارد شوید.

اما از همه بهتر این که......

  • نیاز نیست که یک نویسنده فوق العاده باشید
  • لازم نیست باهوش ترین انسان روی کره زمین باشید
  • حتی نیازی نیست راجع به اینترنت چیز زیادی بدانید
  • نیاز نیست در تولید محصول حرفه ای باشید
  • نیاز نیست حتی اگر محصولی ندارید نگران باشید
  • مهم ترین چیزی که باید در خود پرورش دهید اشتیاق و علاقه است.

وقتی من آغاز کردم، علاقه تنها چیزی بود که داشتم. من حتی به اندازه 10%  امروز شما، آموزش در اختیار نداشتم. ولی من یک علاقه واقعی درون خودم داشتم، من ادامه دادم و تسلیم نشدم، تا این که راه درست را پیدا کردم.

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، احتمالاً شما هم یک علاقه شخصی دارید.

در این مقاله شما دقیقاً همه چیزهایی را می آموزید که برای تبدیل شدن به یک اپیدمر دیجیتالی نیاز دارید. همانطور که در ادامه خواهید دید، دیجیتال اپیدمیک ساده است و شما می توانید با منابعی محدود کسب و کار خود را راه بیندازید.

 

شما برای آغاز کار به پول زیادی احتیاج ندارید، که این شرایط را برای شما ایده آل می کند.

این مقاله را مطالعه کنید و این مدل کسب و کار را بیاموزید. و مهم تر از همه، این که بروید و این کار را اجرا کنید.

 

7 مرحله برای موفقیت در دیجیتال اپیدمیک

برخی از افراد وقتی این را می شنوند هیجان زده می شوند و سریعاً دست به ساختن محصول می زنند. خواهشاً شما این کار را انجام ندهید.

با این که راه اندازی کسب و کار دیجیتال اپیدمیک ساده است شما احتیاج به استراتژی درست برای این کار دارید. وقتی استراتژی درست را پیدا کردید، کافیست وارد عمل شوید.

 

این ها مواردی هستند که نیاز ندارید:

  • لازم نیست نویسنده ای ماهر باشید.
  • نیازی نیست رابطه خوبی با کامپیوتر داشته باشید.
  • حتی لازم نیست در ساینی که انتخاب می کنید متخصص باشید.

 

بلی درست شنیدید، حتی اگرمتخصص نباشید بازهم می توانید یک کسب وکار دیجیتال اپیدمیک فوق العاده راه اندازی کنید.

اما چگونه؟ به واسطه تخصص دیگران

کمی جلوتر راجع به آن صحبت می کنیم.ولی حالا می رویم به سراغ 7 مرحله لازم برای راه اندازی یک کسب و کار دیجیتال اپیدمیک:

مرحله اول : ساین درست را انتخاب کنید

مرحله دوم :محصولی طراحی کنید که مشتریانتان می خواهند.

مرحله سوم : مضاربه پول

مرحله چهارم : ارسال

مرحله پنجم : پیام رسانی فروش

مرحله ششم : احتراق

مرحله هفتم : رشد

 

همین و بس!

اگر شما این مرحله ها را دنبال کنید، شانس بسیاری برای موفقیت دارید.

اجرا کردن در واقع کلید اصلی است. شما می توانید تمام استراتژی هایی که می خواهید را یاد بگیرید؛ولی اگر آنهارا دنبال نکنید، قطعاً به جایی نخواهید رسید.

این 7 مرحله را در ادامه یاد بگیرید و سپس متعهد شوید که آن هارا اجرا می کنید.

 

 

مرحله اول : ساین درست را انتخاب کنید

این مرحله بسیار اهمیت دارد، زیرا پایه کسب وکار شما برروی آن قرار داده می شود.

 

"ساین : در واقع شامل افرادی که شما هدف قرار داده اید و نیازهایی که از آن ها رفع می کنید،  می شود.

 

انتخاب ساین مناسب کلید موفقیت برای اپیدمرهای دیجیتالی است. اگر ساین غلطی را انتخاب کنید، بدون شک محکوم به فنا هستید؛ فرقی نمی کند محصول و بازاریابی شما چقدر خوب باشد، شما شکست خواهید خورد.

شما می توانید درساین های مختلف کسب و کار های دیجیتال اپیدمیک راه اندازی کنید.

کافیست نگاهی به لیست پرفروش ترین  های آمازون بیندازید؛ آنگاه می توانید در هر زمینه ای که فکرش را می کنید، کتاب های الکترونیکی موفقی پیدا کنید. از کسب وکار گرفته تا روابط عاطفی و حوزه سلامتی.

این نشان می دهد که در برخی از ساین ها، محصولات دیجیتالی شما شانس بیشتری برای موفقیت دارند. اگر کسب و کار دیجیتال اپیدمیک خودرا با یکی از این ساین ها آغاز کنید، شانس پیروزی بسیار بیشتری نسبت به سایر حوزه ها دارید.

به طورکلی، برای این که بفهمید که یک ساین مناسب است یا نه باید این 5 سوال را ازخودتان بپرسید.

1-    آیا این ساین به اینترنت می خورد؟

2-    آیا دراین ساین اپیدمرهای دیجیتالی دیگری فعالیت دارند؟

3-    مخاطبان آن چقدر بزرگ است؟

4-    آیا مردم درباره این ساین، به صورت آنلاین جست وجو می کنند؟

5-    آیا می توانید به این مخاطبان چندین محصول را بفروشید؟

در واقع تعداد زیادی ساین وجوددارند که دارای این 5 معیار می باشند.

این ها 5 تا مثال از ساین هایی هستند که با این 5 معیار مطابق بوده و ثابت کرده اند که در دنیای دیجیتال اپیدمیک جواب می دهند.

ساین پیشنهادی 1 : کاهش وزن

کاهش وزن، در واقع اصلی ترین ساین در دیجیتال اپیدمیک است.

بسیاری از مردم همیشه به دنبال نکاتی جدید درمورد کاهش وزن هستند، به خصوص به دنبال راه هایی می گردند که کمکشان کند با کمترین تغییرات به کاهش وزن برسند.

ساین پیشنهادی 2 : بدن سازی

همه افراد نمی خواهند وزن کم کنند، خیلی ها اتفاقاً برعکس به دنبال افزایش وزن و ماهیچه هستند.

وقتی افراد به حوزه بدن سازی ورود پیدا می کنند، دراین کار به یک خوره واقعی تبدیل می شوند. آن ها شدیداً به دنبال سیستم ها و روش های عضله سازی سریع هستند.

 

ساین پیشنهادی 3 : قرار های عاشقانه، به عبارتی دیگر شریک سابق خود را برگردانید

اگر درگذشته طرد شده باشید، خوب می دانید که این موضوع چقدر می تواند روی احساسات تاثیر بگذارد. اگر این شخص کسی باشد که هنوز دوست دارید با او باشید، احتمالاً از پیدا کردن راهی برای برگرداندن او نا امید شده اید.

به همین خاطر است که ساین " شریک سابق خود را برگردانید" تا این حد عالی است.

این یکی از صدها ساین خوب است که زیر مجموعه ساین " قرار های عاشقانه " می باشد.

 

ساین پیشنهادی 4 : سرمایه گذاری و  دارایی شخصی

برای تمامی انواع اطلاعات مالی، تقاضای عظیمی وجود دارد. ولی برای دیجیتال اپیدمیک ، کار هوشمندانه این است که روی موضوعاتی تمرکز کنید که روی اوضاع مالی شخصی مخاطب شما تاثیر می گذارد.

پس اگر از علاقه مندان به مباحث سرمایه گذاری، تجارت و سایر جنبه های شخصی مالی هستید، این برای شما یک ساین بی نظیر است.

 

ساین پیشنهادی 5 : دنیای الکترونیک و گجت ها

تعجبی ندارد که وبسایت های تکنولوژیکی مانند دیجی کالا از مشهور ترین های اینترنت هستند.

بسیاری از مردم عاشق تمام چیزهایی هستند که به تکنولوژی مرتبط است. درصد بالایی از مردم نه تنها ابزار وگجت های الکترونیکی خریداری می کنند بلکه می خواهند راجع به آنچه خریده اند کسب اطلاعات کنند.

بنابراین محصولات آموزشی و نرم افزاری در ارتباط با گوشی های هوشمند، تبلت  و کامپیوتر ها، بازیهای کامپیوتری واپلیکیشن ها همگی ساین های خیلی خوبی برای دیجیتال اپیدمیک هستند.

این ها تنها 5 مورد از ساین هایی بودند که ارتباط احساسی شدیدی با مخاطب برقرار می کنند.این تنها بخش کوچکی از ساین هایی است که شما می توانید با آن  ها کسب و کار دیجیتال اپیدمیک خود را راه اندازی کنید. اما خوشبختانه این موارد باعث می شوند میوه های خلاق ذهن شما شروع به رشد کردن کنند.

یادتان باشد، هنگام ارزیابی یک ساین، به این چک لیست نگاه کنید.

مرحله دوم : یک محصول اطلاعاتی طراحی کنید.

برای داشتن یک کسب و کار دیجیتال اپیدمیک به یک محصول اطلاعاتی نیاز دارید. همانطور که خواهید دید، طراحی این محصولات آنقدر ها هم سخت نیست.

به هر حال، باید هوشیار باشید که چه محصولی طراحی می کنید.

این یک اشتباهی است که خیلی از بازریابان مرتکب آن می شوند: خیلی از افراد پس از انتخاب ساین، مستقیماً به سراغ طراحی محصول می روند. این یک اشتباه بزرگ است؛ چرا که این گونه شما در نهایت به جای طراحی محصول که مشتری می خواهد، محصولی که خودتان دوست دارید را طراحی می کنید.

حدس می زنید چه اتفاقی می افتد وقتی محصولی طراحی می کنیدکه مشتری نمی خواهد؟ بدیهی است که محول شمارا نمی خرد، پس شما هم هیچ پولی عایدتان نمی شود.

.این چیزی است که هیچ کس نمی خواهد.

نمی توانم به شما بگویم که چند بار ایده هایی در سرم بوده که فکر می کردم فوق العاده اند، ولی پس از تحقیق و بررسی متوجه شدم که مشتریان هدف من به آن ها هیچ علاقه ای ندارند.

با این وجود برخی اوقات آنهارا اجرا می کردم، ولی به نظر شما نتیجه چه بود؟ شکست شکست شکست!

لطفاً این جمله را همراه من فریاد بزنید : شما باید تحقیق وبررسی کنید.

این بسیار مهم است که زمان بگذارید تا بفهمید مشتریان تان دقیقاً چه می خواهند، تا بتوانید محصولی طراحی کنید که واقعاً نیازهایشان را پوشش دهد.

حتی پیش از اینکه بخواهید به طراحی اولین محصول خود فکرکنید، باید به این سه پرسش پاسخ دهید

1-    بزرگترین چالش مشتریان شما چیست؟

2-    تحت چه شرایطی این مشتریان به دنبال اطلاعات در مورد ساین شما می گردند؟

3-    مشتریان شما دوست دارند چه چیزی در زندگی شان تغییرکند؟

پاسخ شما به این سه سوال تعیین کننده همه چیزاست،ازطراحی محصول تابازاریابی شما.

اینها برخی از شیوه هایی هستند که شما می توانید به این پرسش ها پاسخ دهید و بفهمید که مشتریان شما واقعاً چه می خواهند.

توصیه تحقیقاتی شماره 1 : محصولات موفق را مدل کنید.

تحقیق و بررسی آن قدر ها نباید سخت باشد...

همین حالا، محصولات موفق دیجیتالی زیادی در ساین شما وجود دارند. شخصی، زمان و پول خود را صرف کرده تا این محصولات را تهیه وتولید کند، خواسته مشتریان شما را بفهمد و فروش را انجام دهد.

شما باید این محصولات را پیدا کنیدوتا جایی که می توانید آنهارا یاد بگیرید.

وقتی به این محصولات نگاه می کنید به این سوالات پاسخ دهید

1-    چه مشکلاتی را پوشش می دهند؟

2-    قول چه چیزی را به مشتری می دهند؟

3-    قیمت محصول چقدر است؟

4-    آیا محصول، آپسل هم دارد؟

پیش از اینکه محصول خود را طراحی کنید، باید به این پرسش ها پاسخ دهید.اینکه ببینید سایر افراد موفق در ساین شما چه کرده اند، بهترین راه برای آغاز این جستجو است.

از آنجایی که هرگز نباید چیزی که دیگران انجام داده اند را عیناً کپی کنید، بازاریابان موفق استاد مدل کردن راهی هستند که جواب می دهد، و آنهامی توانند به بهترین نحو این راه را به سبک خودشان در آورند.

توصیه تحقیقاتی شماره 2: گردهمایی ها (فروم ها) را بررسی کنید

فروم ها در واقع گردهمایی هایی هستند که مردم از همه جای دنیا دور هم جمع شده و در باره یک موضوع بحث و گفتگو می کنند. تمام ساین هایی که پیش تر راجع به آنها صحبت کردم، دارای گردهمایی های مخصوص به خود هستند و تقریباً این گردهمایی ها درهر ساینی که فکرش را بکنید وجود دارند.

در این انجمن ها کشف می کنید که مشتریان شما با یکدیگرراجع به چه چیزهایی بحث می کنند؟

مشاهده خواهید کرد که :

  • چه مشکلاتی مطرح می شوند؟
  • چه سوالاتی پرسیده می شود؟
  • دنبال چه راه حل هایی میگردند؟

 

این دقیقاً همان چیزی است که قبل ازطراحی محصولتان باید بدانید.

شما می توانید بایک جستو جوی ساده در گوگل این فروم ها (گردهمایی ها) را پیدا کنید. کافیست " نام ساین خود + گردهمایی ها " را تایپ کنید و با گزینه های مختلفی که می آید مواجه شوید.

با وجود این همه منابع، کشف مشکلات واقعی مشتریانتان کار دشواری نیست.

 

توصیه تحقیقاتی شماره 3 : شما می توانید همیشه سوال کنید

مستقیم ترین راه برای درک خواسته های مشتریانتان، این است که از آن ها بپرسید.

می دانم، ایده عجیبی به نظر می رسد.

ولی جدی می گویم، من تعدادی از مهم ترین حقایق را با فرستادن نظر سنجی برای مشتریانم یاد گرفته ام.

اگر لیست ایمیل و یا دنبال کنندگانی در شبکه های اجتماعی دارید، از آن ها بپرسید که " مشکل اساسی شما در زندگیتان چیست؟ "حتی اگرلازم شد به آن ها جایزه بدهید، هرچند معمولاً نیازی به این کار نیست.

نمی توانید حدس بزنید که مشتریان شما چقدر خشنود می شوند از اینکه می توانند به شما بگویند که به دنبال چه نوع محصولی می گردند.

فقط بپرسید، گوش دهید و بر اساس آن چه می فهمید عمل کنید.

اولین مهارت لازم برای یک بازاریابی موفق، درک عاطفی است، که با یادگیری هرچه بیشتر در باره مشتریان آغاز می شود.

حالا وقت آن است که محصول خود را طراحی کنید

هسته اصلی کسب و کارهای دیجیتال اپیدمیک ، محصول اطلاعاتی – دیجیتالی – فیزیکی دیجیتالی هستند؛ که در واقع دوره هایی می باشد که به این منظور طراحی شده اند که به مشتریان شما اطلاعات لازم جهت رفع بزرگترین مشکلاتشان را بدهد.

پس هسته کسب و کارهای دیجیتال اپیدمیک، محصولات دیجیتالی می باشند. که در اصل هر نوع محصولی می توانند باشند.

 

اگربتوانید محصولات خود را به صورت دیجیتالی  تولید و بازریابی کنید، عملاً میتوانید یک اپیدمر دیجیتالی باشید.

ولی اگر در مرحله اول قادر نباشید محصول اطلاعاتی -فیزیکی تولید کنید،هرگز یک اپیدمر دیجیتالی موفق نمی شوید

خبرخوب این است که با وجود تکنولوژی مدرن، تولید محصولات فیزیکی دیجیتالی با کیفیت کار ساده ایست. شما می توانید یک محصول تمام عیار را ظرف 2 روز بسازید.

ما در ابتدا درباره سه نوع محصول دیجیتالی باهم بحث می کنیم:

نوشتاری، صوتی، ویدئویی

شمامی توانید باهریک از این ها به موفقیت برسید، اما شیوه ای را انتخاب کنید که می توانید با آن سریع تر یک محصول با کیفیت تولید کنید.

گزینه اول :نوشتاری

سبک نوشتاری رایج ترین شکل محصولات اطلاعاتی می باشد؛که موارد زیر را شامل می شود.

  • کتاب های الکترونیکی
  • گزارشات
  • خبرنامه ها
  • کاربرگ ها
  • بلاگ
  • و موارد دیگر

 

طراحی محتوای نوشتاری با استفاده از بسترهای پردازشی کلمات کار ساده ای می باشد. مثل نرمافزار های رایگان Microsoft Word, Apple iPages, Scrivner, Google Docs, and Open Office

اگردوست ندارید بنویسید، مشکلی نیست.

 

می توانید از یک سرویس ارزان قیمت رونوشتاری (transcription) استفاده کنید. هم چنین می توانید ازنرم افزار املایی استفاده کنید که روی سیستم عامل شما نصب شده و محتوای شمارا بیان می کند.

این ساده ترین نوع تولید محتواست؛ ولی با این وجود همچنین بسیار ارزشمند است. کتابهای الکترونیکی هر روز با سرعت بیشتری رشد می کنند و رشد آن هاکاهش نمی یابد.

حتماً به این پست من سر بزنید. چرا که آن جا به شما نشان می دهم که چگونه در 10 روز یک کتاب الکترونیکی 50 صفحه ای بنویسید.

 

گزینه دوم : صوتی

نوع دیگر محصولات اطلاعاتی، به صورت صوتی می باشد؛ که شامل:

  • پادکست ها
  • درسهای صوتی
  • آهنگهای به خصوص
  • مراقبه / مدیتیشن
  • و سایرموارد

می دانم به چه فکر می کنید : " خوب این خیلی خوب است،ولی چگونه محصولی صوتی بسازم که بد از آب درنیاید"؟

این یک سوال منطقی است. اندکی پیش، تولید محتوای صوتی مناسب، هزینه گزافی داشت؛ ولی آن روزها گذشته اند.

امروزه، با استفاده از تعدادی ابزار ساده میتوانید محصولات صوتی مناسبی تولید کنید به همان کیفیت یا حتی بهتر از گذشته؛ گذشتهای که خیلی دورنیست و باید برای تولید صدایی با چنین کیفیتی صدها هزار تومان خرج می کردید

خوب شما برای تولید محتوای صوتی مناسب به چه چیزی احتیاج دارید؟

به سادگی، شما به دوچیز برای تولید محتوای صوتی مناسب احتیاج دارید

یک میکروفون ونرم افزار خوب

اگر به سایت دیجی کالا بروید و واژه “میکروفون” را جستجو کنید، شما میکروفون های USB زیادی با قیمت های مختلف پیدا می کنید. حتی برخی از آن ها زیر 50 هزار تومان هستند، و در عین حال کیفیت بالایی دارند.

مناسب ترین گزینه برای شما نرم افزار رایگان Audacity می باشد.این نرم افزار رایگان بسیاری از ویرایش  های شما را انجام می دهد. استفاده ازآن ساده است و نتایجی شگفت انگیز به بار می آورد.

Audacity تنها یکی از نرم افزارهای رایگان یا ارزان قیمت برای این کار است.

درحالی که در گذشته، برای تولید صدا وصوت مناسب باید یک استودیو اجاره می کردید،اکنون، با این نرم افزارها، می توانید باکمترین وحتی بدون هیچ هزینه ای محتوای صوتی بی نظیری تولید کنید.

 

گزینه سوم :ویدئویی

تولید محتوای ویدئویی کاری ساده ای است؛ همچنین بیشترین ارزش را به همراه می آورد.

چیزی که خیلی از مردم نمی دانند این است که می توان با کمترین هزینه، بهترین محتوای ویدئویی را تولید کرد. تنها چیزی که احتیاج دارید یک کامپیوتر و یک میکروفون است که می توانید با کمتر از 50 هزار تومان تهیه کنید. حتی بعضی وقت ها، میکروفون داخلی کامپیوتر شم هم کافیست.

من می توانم صدای شمارا بشنوم که می گویید :

" صبر کن ببینم، منظورت چیه که تنها چیزی که احتیاج داری برای اینکه یک ویدئوی بی نظیر بسازی، یک کامپیوتر و میکروفونه؟ "پس دوربین فیلمبرداری چی می شه؟"

برخی از بهترین محتواهای ویدئویی که اتفاقاً هسته اصلی موفق ترین محصولات دیجیتالی را تشکیل می دهند، در واقع kinetic video ها هستند. ساختار این ویدئو ها به این صورت است : یک صفحه نمایشگرو یک راوی که اطلاعات را ارائه می دهد.

درواقع این ویدئوها، ارائه های پاور پوینتی هستند.

تنها چیزی که برای ساختن یک kinetic video فوق العاده، احتیاج دارید ساختن یک ارائه ی پاورپوینتی و یک برنامه ارزان capture مثل   ScreenFlow یا  Camtasia تا ارائه خودتان را ضبط کنید.

به همین راحتی! حالا شما برای دیجیتال اپیدمیک خود محتوای ویدئویی در اختیار دارید.

این کار جداً همین قدر ساده است! خصوصاً به این خاطر که دو برنامه مذکور به راحتی قابل استفاده هستند. این برنامه ها بیشتر کارهای فنی را برای شما انجام می دهند.

برای مثال، این برنامه ها فیلترهای صدایی دارند که به صورت اتوماتیک صداهای محیط را حذف می کنند تا کار شما حرفه ای تر از آب درآید. این کار شما بی نقص نیست، ولی در مجموع بسیار بهتر از چیزی است که افراد 15 سال قبل با لوازم گران قیمت انجام می دادند.

با این که ویدئو های  kinetic تنها چیزی هستند که شما برای تولید محتوای ویدئویی نیاز دارید، ولی می توانید پا را فراتر گذاشته و از خودتان در حال ارائه اطلاعات فیلم برداری کنید. می توانید بروید و یک دوربین فیلم برداری بخرید؛ و یا به سادگی از دوربین گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

نکته اساسی این جاست که تولید محتوای ویدئویی کار سختی نیست.

شما هیچ عذر و بهانه ای برای تولید نکردن محتوای ویدئویی ندارید؛ درست همانطور که در مورد نوشتاری و صوتی بهانه ای ندارید. اگر اطلاعات ارزشمندی دارید، مطمئناً می توانید یک محصول عالی بسازید.

 

اگر تحقیق خودتان را انجام داده باشید:

  • ·        شما دقیقاً باید بدانید که چه نوع محصولی طراحی کنید
  • ·        شما با بزرگترین مشکلات مشتریان خود آشنا هستید
  • ·        می دانید آن ها می خواهند چه چیزهایی را در زندگیشان تغیییر دهند.

 

فقط کافیست اطلاعاتی به آن ها بدهید، که بتوانند این تغییرات را انجام دهند.

اگر خودتان متخصص نیستید، مشکلی ندارد.....

راهنمایی : شما می توانید با متخصصانی که در ساین شما حضور دارند، مصاحبه کنید؛ و این مصاحبه ها را کنار هم گذاشته و به یک محصول تبدیل کنید. درست است، نیاز نیست که در ساین خود یک متخصص باشید. کافیست یک متخصص پیدا کنید، با وی مصاحبه کنید، و این مصاحبه ها را در قالب یک بسته به محصول تبدیل کنید.

اکنون زمان این است که پیشنهاد خود را جمع و جور کنید.

یک محصول عالی، همه چیز نیست!

مردم محصولات را نمی خرند، بلکه پیشنهادات را خریداری می کنند.

پیشنهاد : محصول شما + هدایا

 

هر اپیدمر دیجیتال موفق یک متخصص در طراحی پیشنهادات فروش است. این یعنی به محصول خود هدایایی اضافه کنید؛ تا یک پک فوق العاده جذاب داشته باشید که نه گفتن به آن بی نهایت سخت بوده و نتیاج شگفت انگیزی در زندگی مشتری شما به بار می آورد.

برای مثال، پرفروش ترین محصول من ویروس پرو می باشد. اساساً این یک دوره آموزشی جامع ایمیل مارکتینگ است. آموزش این دوره فوق العاده است؛ ولی چیزی که واقعاً باعث فروش آن می شود، هدایای آن است.

علاوه بر این آموزش، ما در این دوره یک ابزار قرار داده ایم که لانچ پکیج  نام دارد, که به شما این امکان را می دهد تا  اولین لانچ، گزارش رایگان و 10 ایمیل اول خود را در کمتر از یک ساعت آماده کنید. به عنوان هدیه، بر روی این دوره جلسات پرسش و پاسخ روزانه، آموزش های مازاد و پشتیبانی 24 ساعته قرار داده شده است.

بسیاری از مشتریان، به همان اندازه که ویروس پرو را به خاطر آموزش هایش می خرند، آن را به خاطر هدایایش می خواهند.

شما باید برای محصول خود مجموعه ای از هدایا درست کنید. من معمولاً به هر پیشنهادم حداقل سه هدیه می افزایم؛ چرا که این کار به شما اجازه می دهد که برای محصول خود هزینه بیشتری بپردازید.

حالا که محصول خودتان را در اختیار دارید، وقت آن است که خودتان را در موقعیت درآمد زایی قرار دهید.

مرحله سوم : پول خود را چند برابر کنید

قیف ها همان چیزی هستند که بازاریابان حرفه ای را از مبتدیان جدا می کنند؛ و وجه تمایز محصولات پول آور و شکست خورده هستند.

خوب این قیف چیست که اینقدر اهمیت دارد؟

"قیف : پیشنهادات متوالی که به مشتریان خود می دهید.

بگذارید با یک مثال برایتان توضیح دهم.

اکثر اپیدمرهای دیجیتال یک محصول طراحی می کنند، سپس یک صفحه فروش می سازند، و به آن ترافیک وارد می کنند. به همین سادگی...

ترافیکی که به سوی صفحه شما جاری می شوند، یا صفحه را ترک می کنند یا این که از شما خرید می کنند. اگر خرید کنند، شما به پول می رسید و دیگر هرگز آن هارا نخواهید دید؛ و در صورتی که صفحه را ترک کنند؛ بازهم شما دیگر هرگز آن هارا نخواهید دید.  

البته احتمال کمی دارد که این بازدید کننده ها از شما خرید کنند، چرا که آن ها اصلاً نمی دانند شما که هستید و هیچ آشنایی با شما ندارند؛ و. بدتر این که در اولین ملاقاتتان شما از آن ها درخواست پول کرده اید.

خوب حالا می خواهیم به این پروسه خرید، دو مرحله ساده دیگر بیافزاییم؛ ببینیم این فرآیند تغییری می کند یا نه!

ابتدا، یک صفحه وب استارتر می افزاییم.

صفحه ی  وب استارتر : وبسایت تک صفحه ای ساده؛ که در آن در ازای دریافت آدرس ایمیل مشتریان، به آن ها یک هدیه رایگان می دهید.

 

طراحی چنین صفحاتی بسیار ساده است. تنها هدف این صفحات متعهد کردن افراد به گزارش رایگان

شماست، پس تلاش ما بر این است که تا حد امکان این صفحات را ساده بسازیم.  

 

سپس ، یک سیستم مضاربه گر پول می افزاییم

"مضاربه گر پول : یک پیشنهاد اضافه بدنبال فروش

شمای کلی  قیف شما به این صورت است :

همانطور که مشاهده می کنید، به جای این که مستقیماً افراد را به صفحه فروش بفرستید، آن ها را به صفحه وب استارتر خود هدایت می کنید. حتی اگر آن ها شما را نشناسند ، خیلی بهتر است که در ازای هدایایی که به آن ها می دهید، آدرس ایمیل آنها را بگیرید.

در حقیقت، بسیاری از صفحات وب استارتر من نرخ تبدیلی بیش از 50 % دارند.

بازدید کنندگان پس از صفحه وب استارتر، به صفحه فروش شما می آیند و این فرصت را دارند که محصول شما را بخرند. اگر آن ها از شما خرید کنند، وارد آپسل  پیشنهادی شما می شوند؛ که این موضوع به شما این شانس را می دهد که از خرید این افراد، پول بیشتری کسب کنید.

حتی اگر محصول اصلی شما را نخرند، بازهم هیچ مشکلی نیست چرا که شما آدرس ایمیل آن ها را در صفحه وب استارتر دریافت کرده اید. که این یعنی شما هنوز می توانید با این افراد در ارتباط باشید.

من چیزی دارم که شاید برایتان جذاب باشد....

بخش بزرگی از فروش من از طریق فرستادن ایمیل به افرادی صورت می گیرد که وقتی به صفحه فروش من رسیده اند، خریدی انجام نداده اند.

این یکی از ساده ترین راه ها در کسب و کار دیجیتال اپیدمیک برای افزایش درست و حسابی درآمد می باشد.

این یک مثال ساده و در عین حال قدرتمند از قیف فروش است. شما مشتریان خود را وارد پروسه ای

 می کنید که برای آن ها چندین فرصت برای ارتباط با شما ایجاد می کند؛ که یا این ارتباط از طریق خرید صورت می گیرد یا با دریافت اطلاعات ارتباطی آن ها.

با طراحی قیف های فروش، شما شانس خود را برای ماکزیمم کردن سود و ایجاد مخاطبان وفادار افزایش می دهید. این جا دقیقاً همان نقطه ایست که کسب و کار دیجیتال اپیدمیک واقعاً آغاز می شود.

 

 

 

مرحله چهارم : محصول دیجیتالی خود را به دستان و ذهن بازار بسپارید

پس از فروش محصولتان، به راهی احتیاج دارید تا آن را به دست مشتریان برسانید.

در گذشته برای رساندن محصول به دست مشتریان، باید برنامه نویسی و ساختن یک وبسایت را بلد بودید؛ ولی امروزه این کار بسیار آسان تر شده است.

  • نیازی به برنامه نویسی ندارید.
  • نیازی نیست که یک وبسایت طراحی کنید.
  • حتی لازم نیست خودتان شخصاً فروش را دنبال کنید.

ابزار های فوق العاده ای وجود دارند که محصول شما را به صورت خودکار به دست مشتری می رسانند. برخی از این راه کار های خودکار عبارتند از :

 

  • 4kia.ir
  • vcp.ir
  • 8n8.ir

نصب و راه اندازی آن ها به سادگی چند تا کلیک می باشد. اگر 14 سال پیش، این ابزار در دسترس من بودند،  این همه زمان ازدست نمی دادم و می توانستم بسیار سریع تر به درآمد برسم.

 

مرحله پنجم : پیام رسانی برای تبدیل

وقتی یک محصول طراحی کردید و قیف فروش خود را راه انداختید، حالا باید بفروشید!!

من هزاران بار با افرادی برخورد کرده ام که ماه ها زمان صرف طراحی محصولات فوق العاده می کنند، ولی نهایتاً فروشی به دست نمی آورند. این اتفاق تنها به این دلیل می افتد که این افراد زمانی صرف طراحی متریال (جنسیت)  فروش نمی کنند.

برای این که محصول اطلاعاتی خود را به فروش برسانید، لازم نیست خدای فروش و بازاریابی باشید.  اگر دستور العمل های مرحله دوم در خصوص شناخت خواسته های حقیقی مشتری را دنبال کرده باشید، متن فروش خودش نوشته می شود.

به هر حال، شما باید برای قدرتمند کردن هرچه بیشتر پیام فروش خود، زمان صرف کنید.

برای این که محصولات خود را بفروشید، سه راه پیش رو دارید:

گزینه اول برای فروش :پیغام فروش نوشتاری

پیغام های فروش نوشتاری در واقع ساده ترین شیوه برای فروش محصولات شما می باشد؛ که به این شکل هستند: 

پیغام های فروش شما باید به خواننده کاملاً بفهماند که چرا باید روی محصول شما سرمایه گذاری کند. در واقع شما به آن ها می گویید که برای حل مشکل خود به چه چیزی احتیاج دارند؛ ولی عملاً نمی گویید که چگونه آن را رفع کنند( این کاریست که محصول شما انجام می دهد).

 

همه چیز با یک سرتیتر جذاب و متقاعد کننده آغاز می شود.

سر تیترهای شما، در واقع یا باعث می شوند پیغام فروشتان موفق شود، و یا آن را نابود می کند. چرا که اگر سر تیتر شما توجه شان را جلب نکند ، مخاطب مطالب زیر آن را هرگز مطالعه نمی کند.  

متن پیغام فروش شما بایستی به بخش های کوچکتری تقسیم شود که هر یک سر تیتر خودشان را دارند.

که باید مستقیماً در ارتباط با نا امیدی ها و مشکلات بزرگ مشتری شما صحبت کند.

همچنین برای ارتباط برقرار کردن با احساسات مشتری باید از داستان گویی استفاد ه کنید.

وقتی راجع به محصول خود صحبت می کنید، بیشتر روی مزایای آن تمرکز کنید، نه صرفاً ویژگی هایش!

مثالی از ویژگی محصول : تهویه هوا

مثالی از مزایا محصول : دما در یک روز داغ تابستانی، کاملاً مناسب خواهد بود

برخی پیغام های فروش نوشتاری حتی به یک صفحه هم نمی رسند، در حالیکه برخی دیگر ممکن است بیش از 20 صفحه هم باشند. این بستگی به چیزی دارد که می فروشید.

به طور کلی: هرچه قیمت محصول شما بالاتر باشد، پیغام فروش هم باید طولانی تر باشد.

این موضوع دلیل ساده ای دارد : هر چقدر بیشتر درخواست پول کنید، باید به همان نسبت ارزش بیشتری نیز بوجود آورید.

پیغام های متنی نوشتاری برای انواع مختلف پیشنهادات کاربرد دارد. ولی برای فروش پیشنهادات زیر 37  هزار تومان بیشترین بهره وری را دارا هستند.

 

 گزینه دوم برای فروش : پیغام فروش ویدئویی

پیغام های فروش ویدئویی درست شبیه پیغام های نوشتاری هستند، تنها با این تفاوت که در قالب ویدئو هستند. 

پیغام های فروش ویدئویی معمولاً ارائه های پاورپوینتی هستند که شما آن هارا با نرم افزار های capture مانند Screenflow, Camtasia یا Screencast-o-Matic، ضبط کرده اید.

بهترین پیغام های فروش ویدئویی کسل کننده به نظر می رسند. متن مشکی، با پیش زمینه سفید. این پیغام ها به همان خوبی مخاطبان را به مشتری تبدیل می کنند که پیغام های شیک تر و رویایی تر این کار را می کنند و هیچ تفاوتی ندارند. به نظر می رسد که اثر هیپنوتیزمی روی مخاطب می گذارند.

همان قوائد پیغام فروش متنی و نوشتاری، در مورد نوع ویدئویی آن هم صدق می کند.

  • باید از همان ابتدا، توجه مخاطبان را جلب کنید
  • باید برای برقراری ارتباط با آن ها داستان سرایی کنید
  • باید در خصوص مشکلات و چالش هایشان صحبت کنید
  • باید به آن ها بگویید که برای رفع مشکلاتشان به چه چیزی احتیاج دارند و شما باید مزایای محصول خود را به آن ها بفروشید.

فروش ویدئویی معمولاً بهترین بازدهی را برای پیشنهاداتی با قیمت متوسط دارد. من بیشتر راجع به قیمت هایی در رنج 37 تا 97 هزار تومان صحبت می کنم.

برای ساختن پیغام فروش چه با روش نوشتاری و چه ویدئویی، نیاز نیست بدانید که چگونه باید یک وبسایت راه اندازی کنید.

می توانید این کار را به وبسایتی نظیر 4kia  برون سپاری کنید.

 

 گزینه دوم برای فروش : وبینار

من طرفدار پر و پا قرص وبینارم. اخیراً بیشترین محصولاتم را از این طریق به فروش رسانده ام.

این مثالی است از یک صفحه که من از آن برای ترویج یکی از 3 وبینارم استفاده کرده ام. 

من به این خاطر عاشق این شیوه هستم که بهای خرید محصولاتم معمولاً بالاست؛ که معمولاً بیش از 197 هزار تومان است.

وبینارهای فروش، در واقع رویدادهایی زنده هستند که شما به مشتریان خودتان درباره یک موضوع به خصوص آموزش می دهید. بر فرض مثال اگر شما به دنبال تبلیغ یک محصول با موضوع "کم کردن وزن " هستید، می توانید وبیناری با موضوعی شبیه به این برگزار کنید: (( 5 تمرین فوق العاده برای رشد عضلات شما)) .

در طول این وبینار، شما محتوای با ارزشی در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهید و در انتها محصول خودتان را تبلیغ کنید.

با فراهم کردن مقدار فراوانی ارزش برای شرکت کنندگان، شما:

  • اعتبار ایجاد می کنید
  • اعتماد ایجاد می کنید
  • معادله به مثل می کنید

این موارد باعث می شوند که مخاطب شما بیشتر تمایل داشته باشد که روی محصولتان سرمایه گذاری کند. حتی اگر خرید هم نکنند، چون از شما ارزش بی شماری دریافت کرده اند، همچنان احتمال زیادی وجود دارد که در آینده از شما خرید کنند.

زیبایی وبینار به همین است؛ شما رسماً چیزی نمی فروشید.

سرویس ها و ابزار عالی زیادی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید وبینار خود را راه بیندازید.

    bartarweb

  skyroom

 

با کمک آن ها می توانید به سادگی و با سرعت، وبینار خود را راه اندازی کرده و شروع به فروش و درآمد زایی کنید.

وبینار ها برای ما به حدی خوب کار می کنند؛ که من اخیراً یک مجموعه از وبینارهای هفتگی به نام " هر هفته با موفقیت " لانچ کرده ام. 

این وبینار برای همه آزاد است و هر چهارشنبه ساعت 9 به صورت زنده روی آنتن می آید.

 

 مرحله ششم : شروع به فروختن کنید!

وقتی یک محصول با کیفیت طراحی کرده و قیف فروش خود را راه اندازی کنید، به ساختن کسب و کار دیجیتال اپیدمیک خود نزدیک شده اید.

ولی این طرز تفکر که " من کارم رو می کنم، مشتریان خودشون میان " ، درست نیست. شما باید به منظور تولید ترافیک فعالیت هایی انجام دهید. ترافیک همان مردمی اند که کارهای شما را مشاهده خواهند کرد.

در واقع دونوع ترافیک وجود دارد ، که هردوی آن ها دقیقاً همان گونه اند که به نظر می آید.

1- ترافیک پولی: ترافیکی که برای آن باید پول پرداخت کنید

2- ترافیک رایگان: ترافیکی که برای آن لازم نیست پول پرداخت کنید

این بدان معنا نیست که ترافیک رایگان هیچ خرجی ندارد.

 

در ترافیک رایگان، شما به جای پول خود، زمان را سرمایه گذاری می کنید؛ و معمولاً زمان طولانی تری می برد تا به نتیجه برسید، و باید ساعات طولانی صرف کنید تا این روش جواب بدهد.

ولی در ترافیک پولی، شما به یک نفر پول پرداخت می کنید و ترافیک به قیف فروش شما وارد می شود.

اما بهتر است از کدام یک استفاده کنید؟ پیشنهاد من هردوی آنهاست.

در ادامه راجع به برخی از بهترین منابع، برای هردو نوع ترافیک صحبت می کنیم:

بهترین منابع جذب ترافیک رایگان :

بلاگ

بلاگ ها هسته مرکزی بسیاری از سیستم های رایگان ترافیک هستند. آن ها وبسایت هایی هستند که راه اندازی شان ساده است که افراد برای دریافت محتوا در مورد موضوع خاصی به آن سر می زنند.

اگر بلاگ خود را بسازید، به طور مداوم محتوای تازه روی آن منتشر کنید ، و کلمه را در منبع ترافیکی دیگر منتشر کنید، ترافیک از طریق شبکه های اجتماعی و موتورهای جست و جو به سوی شما روانه می شود.

به عنوان مثال :  Blogfa

همچنین، نظر گذاشتن بر روی بلاگ افراد دیگر، می تواند مردم را به سوی محتوای شما بیاورد. اگر شما بتوانید بازخورد مناسبی در مورد یک مطلب و پست معروف ارائه دهید، هزاران نفر شما و سایتی که آن را لینک کرده اید را مشاهده می کنند.

 

 گردهمایی های اینترنتی :

آیا گردهمایی های اینترنتی را به خاطر دارید؟ من در مورد فضایی صحبت می کنم که مردم در مورد موضوعی خاص با یکدیگر بحث و گفت و گو می کنند. کاربرد گردهمایی های اینترنتی، به تحقیقات راجع به ساین محدود نمی شود – بلکه برای ایجاد ترافیک نیز مناسب هستند. 

اگر خودتان را به عنوان یک متخصص در ساین خود جا بیندازید، آنگاه می توانید مردم را به سوی قیف های فروش خود هدایت کنید. از همه بهتر این که نیاز نیست هیچ هزینه ای کنید.

به همین علت است که گردهمایی اینترنتی یک منبع عالی برای جذب ترافیک می باشد.

 

 شبکه های اجتماعی 

ابزرا فوق العاده دیگر برای هدایت ترافیک به سوی محصولتان، شبکه های اجتماعی هستند.  پلتفرم های اجتماعی مانند تلگرام، توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام در واقع فضاهایی هستند که مردم به هم می پیوندند و با هم محتوا به اشتراک می گذارند.

اگر محتوای شما قابل به اشتراک گذاشتن باشد، و پروفایلی متقاعد کننده داشته باشید، در این صورت شبکه های اجتماعی برای شما ابزاری فوق العاده می باشد که می توانید با استفاده از آن، مخاطبان خود را بسازید.

 

آپارات

آپارات یکی دیگر از منابع استثنایی برای جذب ترافیک رایگان است. آپارات یکی از مشهورترین وبسایت های موجود در اینترنت در ایران است؛ 

به عنوان مثال نگاهی به صفحه اینستاگرام من بیندازید:

این بدان معناست که اگر قادر به تولید و تبلیغ ویدئو هستید، می توانید ترافیک عظیمی جذب کنید.

فیدیبو

نوشتن، انتشار و اپیدمی کردن کتاب الکترونیکی رایگان در فیدیبو نیز می تواند ترافیک رایگان به وبسایت شما روانه کند.

میلیون ها نفر مارکت پلیس فیدیبو را برای پیدا کردن کتب الکترونیک جست و جو می کنند.

خوب می توانید تست کنید و به عنوان مثال واژه پیشرفت شخصی را جست و جو کنید و خواهید دید که تعداد بسیار زیادی نتیجه جستجو برایتان به نمایش در خواهد آمد.

اگر بتوانید یک کتاب الکترونیکی ( ایی بوک) با قیمت پایین ولی با محتوای قوی پیشنهاد کنید، آنگاه تبلیغ محصولتان در آن کتاب الکترونیکی راه فوق العاده ای برای آوردن ترافیک رایگان به وبسایت شماست.

اگر لیست ایمیل و یا مشترکانی در بلاگ خود دارید، می توانید از آن ها برای مبادله با فردی استفاده کنید که خودش دارای هواداران و مشترکین زیادی است. در واقع با این کار شما به آن شخص می گویید که" اگر محتوای مرا تبلیغ کنی، من هم در عوض محتوای تو را تبلیغ می کنم."

برخی افراد تن به این معامله می دهند و آن را به یک راه موثر برای آوردن مردم به قیف خود تبدیل می کنند.

 

مرور و بررسی محصول

راه دیگر برای جذب ترافیک رایگان و راه انداختن یک همهمه اساسی برای محصول شما، این است که از یک وبسایت یا فرد معتبر در ساین خود، بخواهید که محصول شما را مرور و بررسی کند.

اگر جمعیت کافی شاهد یک بررسی و نقد مثبت از محصول شما باشند، سیل ترافیک به سوی محصولتان جاری می شود.

 

فروش مشارکتی

در این شیوه که فروش مشارکتی نام دارد، شما می بایست به مشترکین خود به ازای هر ترافیکی که برایتان تولید می کنند، کمیسیون بدهید.

همانطور که مشاهده کردید، اگر بودجه شما محدود است، با این وجود راه های بسیاری برای تولید ترافیک وجود دارد .

فقط باید زمان بگذارید و پی گیر باشید.

با این که این شیوه های تولید رایگان ترافیک عالی هستند؛ پیشنهاد می کنم که آن هارا در کنار روش های پولی ترافیک استفاده کنید. اگر حاضرید برای ترافیک اندکی پول سرمایه گذاری کنید، این روش های مورد علاقه من برای انجام این کار هستند:

1-    منبع پولی ترافیک اول : رسانه ایمیلی

بازاریابان ایمیلی بی شماری وجود دارند که صد ها هزار نفر در لیست ایمیل خود دارند و کاملاً مشتاق هستند که از طرف شما برای آن ها ایمیل ارسال کنند؛ البته در ازای دریافت پول از شما!

بهترین نوع رسانه ایمیلی solo ads می باشد.

Solo ads در واقع ایمیل هایی هستند که بازاریابان ایمیلی برای تبلیغ وبسایت شما به مشترکین خود ارسال می کنند.

Solo ads ها بی نظیر هستند چرا که با استفاده از آن ها می توانید پیغام خود را به گوش افرادی برسانید که واقعاً تشنه اطلاعات شما هستند.

بهتر از همه این که شما به ازای هر کلیکی که دریافت می کنید هزینه می دهید. این قضیه مثل این است که شما زمانی هزینه تبلیغات تلویزیونی را می دهید که مشتری پا به مغازه شما بگذارد.

برای اکثر اپیدمرهای دیجیتالی، راحت ترین و سریع ترین راه برای جذب ترافیک خرید چند تبلیغ solo  و سپس فرستادن ترافیک به قیف فروش ( در بهترین حالت به صفحه وب استارتر) می باشد.

شما درباره کارایی داشتن یا نداشتن قیف فروش خود اطلاعات واقعی دریافت می کنید و متوجه می شوید که بهتر است روی آن سرمایه گذاری کنید یا خیر!

1- منبع پولی ترافیک دوم : تبلیغات تلگرام

 

یکی از شناخته شده ترین روش های جذب ترافیک پولی، تبلیغات تلگرام است؛ که اگر درست انجام شود، بی نهایت فوق العاده و شگفت انگیز است.

تلگرام یک وبسایت عظیم است که بالغ بر یک 45 میلیون نفر در ایران کاربر فعال دارد. این رقم، واقعاً دیوانه کننده است!

این روزها،بیشتر فعالیت هایی که در دنیای اینترنت مارکتینگ انجام می شوند در تلگرام صورت می گیرد.

دلیل این امرآن است که تلگرام مخاطبان بسیاری دارد؛ همچنین این پلتفرم قابلیت های فوق العاده ای در زمینه تبلیغات هدفمند دارد.

وقتی که در کار با تلگرام ماهر شدید، می توایند تبلیغ خود را جلوی چشمان سیل عظیمی از بهترین مخاطبان قرار دهید.

 

بهتر از همه این که شما می توانید با کمترین هزینه ممکن یک کانال در اختیار خود داشته باشید و آن را گسترش دهید.

به هر حال پیش از این که در تلگرام شیرجه بزنید، بهتر است به اندازه کافی آموزش ببینید.

قدرت شما در تلگرام ، تا اندازه ای به نوع وبسایتی که تبلیغ می کنید بستگی دارد. پس خیلی مهم است که بامعیار های تلگرام سازگار باشید. حداقل کاری که میتوانید انجام دهید این است که قبل از شروع اولین تبلیغ، سیاست ها و قوانین مکتوب تلگرام را مطالعه کنید، تا حساب شما مسدود نشود.

مرحله هفتم : کسب و کار خودتان را گسترش دهید

در این بخش، شما فرصت های بی شماری در اختیار دارید. می توانید کسب و کار دیجیتال اپیدمیک خود را به هر چیزی که دوست دارید تبدیل کنید.

فراموش نکنید که کل ماجرا درباره  شما و علایقتان است. 

 

  • آیا تمایل دارید رابطه عمیق تری با مشتریان خود برقرار کنید؟
  • دوست دارید اوقات بیشتری را با خانواده خود سپری کنید؟ یا این که دور دنیا سفر کنید؟ و از شغل فعلی خود استعفا دهید؟ به پالایش قیف قروش خود ادامه دهید و آنرا سودآور تر کنید.
  • آیا می خواهید شخصاً با مردم کار کنید؟

کافی است به قیف فروش خود خدمات مشاوره و مربی گری را بیافزایید.

  • آیا می خواهید بدون طراحی محصولات جدید،درآمد خود را افزایش دهید؟

کافی است که در ساین خود محصولات فوق العاده ای پیدا کرده و به عنوان فروش مشارکتی شروع به تبلیغ آن ها کنید.

 

شما حتی می توانید متخصصان دیگری در ساین خود پیدا کنید و آنها را اپیدمی کنید. حرف ها و پیام های بسیار ارزشمندی در جهان وجود دارند که هرگز کسی آن ها را نمی شنود. دلیلش این است که گویندگان آن هیچ چیز از بازاریابی نمی دانند. وقتی با دیجیتال اپیدمیک آشنا شوید، می توانید به آن ها کمک کنید پیامشان به گوش همگان برسد.

 

من تک تک این کارها، و حتی بیش از آن را تنها به لطف دیجیتال اپیدمیک انجام می دهم.

 

نقطه مثبت دیجیتال اپیدمیک این است که به سادگی قابل راه اندازی است و قابلیت گسترش بسیار زیادی دارد.

همه چیز همان زمانی شروع می شود که شما تعهد می دهید استراتژی ها را یاد بگیرید و اجرا کنید. اگر میخواهید موفق شوید هر دو این موارد ضروری است.

بگذارید از شما بپرسم: آیا حاضرید تعهد بدهید؟ آیا می خواهید برای راه اندازی کسب و کار دیجیتال اپیدمیک رویایی خود دست به کار شوید؟

 

 

آیا می خواهید بیشتر راجع به دیجیتال اپیدمیک بدانید؟

حالا که من توضیح دادم که چرا دیجیتال اپیدمیک یک فرصت فوق العاده برای شماست ؛ و 7 مرحله برای موفقیت در آن را به شما نشان دادم؛وقت آن رسیده که شروع به ساختن محصولات خودتان کنید.

بهترین مکان برای شروع برنامه آکادمی اپیدمی من می باشد.

 

  • شما به آموزشهای بسیار جدید و حرفه ای  در باره به روزترین ترین نکات موفقیت در دیجیتال اپیدمیک دسترسی پیدا می کنید.
  • شما به کمپین  دیجیتال اپیدمیک من می آیید، جایی که من 7 مرحله ای که دراین مقاله آموزش دیدید راکاملاً باز می کنم.
  • همچنین شما یک جعبه ابزار رایگان دریافت می کنید که حاوی تمامی منابع مورد نیاز شمابرای شروع می باشد.

اگرمی خواهید به آکادمی اپیدمی دسترسی پیدا کنید، و جعبه ابزار رایگان را به همراه تمامی ابزارها، منابع و آموزش های مورد نیاز برای لانچ و گسترش یک کسب و کار دیجیتال اپیدمیک موفق را دریافت کنید، روی لینک زیر کلیک نمایید.

درباره نویسنده، امیر رضا دهقان

امیر رضا دهقان، موسس بهسان و مدیر عامل کاراستارتر است. امیر رضا دهقان به سرعت در حوزه های دیجیتال اپیدمیک، لانچ محصولات، بازاریابی بر پایه وقایع و بازاریابی ایمیلی شناخته شده است.فرمول ثابت شده اش او را قادر کرده است تا 22 برند برتر را لانچ کند و به خوبی بیش از 100 میلیارد فروش آنلاین برای خودش و مشتریانش بسازد. Asian Awards او را به عنوان یکی از 3 کارآفرین برتر زیر 30سال کاندید کرد. او در سال 2014 مدیر عامل کمپانی Big Business انگلستان شد. 2 بار در لیست سریع ترین رشد کمپانی های اروپایی قرار گرفته است. او در مرکز جهانی برندهای نوآور (IB) موفق شد جایزه برترین برندهای نوآور را به کمپانی های معتبر اروپایی اهدا کند و مدیر عامل کلینول او را کارآفرین سال نامید.

| Next
پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
رایگان

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com