رابطه= سلاح مخفیِ موفقیت در دیجیتال اپیدمیک

رابطه= سلاح مخفیِ موفقیت در دیجیتال اپیدمیک

امیر رضا دهقان

1396/8/27

در طول سالها، من موفقیت های زیادی را به دست آوردم و برای این کار زحمت زیادی کشیده ام.

در روزهای اولیه، من واقعا مجبور بودم برای ایجاد یک لیست ایمیل ( مجموعه افرادی که ایمیل خود را به شما داده اند و شما به عنوان یک اپیدمر دیجیتال با فرستادن ایمیل با آن ها ارتباط برقرار می کنید) زحمت زیادی بکشم. من در بسیاری از انجمن های مختلف فعالیت می­کردم، هر روز با افراد زیادی ارتباط برقرار می کردم و یک لیست شخصی را در آن زمان ایجاد کردم. همچنین برای تبلیغات شخصی خودم به کسانی که لیست ایمیل های خوبی داشتند پول پرداخت کردم تا برای من تبلیغ کنند. من زمان و تلاش زیادی را برای این کار صرف کردم و همه چیز را درست انجام دادم ...

به آرامی اما با اطمینان، توانستم یک لیست ایمیل متشکل  از 10.100 نفر برای خودم درست کنم.

اما این تعداد افراد در مقابل تلاشِ زیادی که انجام دادم واقعا ناچیز بود!  

اما این لیست واقعاً با کیفیت بود و تمام مشتریان مد نظرم در آن حضور داشتند. چرا؟ من فقط به آنها محصولاتم را نمی فروختم. در حقیقت، من زمان زیادی را صرف ارسال مطالبِ خوب به آنها می­کردم؛ بدون اینکه چیزی تبلیغ کنم. بزرگترین هدفِ من این بود که با آن ها رابطه برقرا کنم.

سپس، هنگامی که بالاخره تصمیم گرفتم برای یک محصول بطور موثر تبلیغ کنم، در مدت 5 روز 36 میلیون تومان به دست آوردم.

چقدر جذاب است؟ اما نکته مهم این است که اگر تمرکز تنها بر روی مقدار پولِ دریافتی باشد، کلّ نتایج زحمات شما به هدر می رود.

موفقیت واقعی این بود که من توانستم با افراد موجود در آن لیست تعامل داشته باشم. این حجم از پول دریافتی هم قابل پیش بینی بود چون من مطالب با ارزشی در اختیار آنها قرار داده بودم.

این همان چیزی است که اکثر مردم نادیده گرفته اند. قبل از اینکه حتی محصول را تبلیغ کنم، نیمی از کار فروش را انجام دادم. به این معنی که ارتباط خوبی با افراد موجود در لیست ایمیل هایم ایجاد کردم. من میزان اعتماد آنها به خودم را افزایش دادم.

سپس وقت خود را صرف تبلیغ کردن محصولاتم به آنها کردم. محتوایی در مورد محصولاتم برایشان ارسال کردم. چند روز برای آن ها تبلیغات کردم تا به آنها در مورد محصولاتم آگاهی بدهم.

هنگامی که من بالاخره تبلیغ­ها را فرستادم، برای محصولاتم هدیه رایگان هم تعیین کردم. این باعث ایجاد انگیزه بیشتر خرید در افرادی شد که در لیست ایمیل های من بودند. و نتیجه این شد ...

 36میلیون تومان فروش فقط طی 5 روز از طریق همین یک عدد تبلیغ!

همه چیز به خاطر این بود که محتوای با ارزش زیادی برای مردم ارسال می کردم، کمی تداوم و به کارگیری سیستمِ دیجیتال اپیدمیک باعثِ موفقیت من شد.

دیجیتال اپیدمیک چیست؟

این روزها فضای اینترنت کاملاً در اختیار شبکه های اجتماعی است. افراد زیادی در گوگل و تلگرام، اپلیکیشن های موبایلی و هر جای دیگری در حال تبلیغ محصولات خود هستند. اما چه چیزی باعث می شود که بازاریابی از طریق ایمیل،  در برابر این راه های دیگر بازاریابی، هم چنان قدرت خود را حفظ کرده؟ دلیل این امر واضح است. مدل کسب و کار دیجیتال اپیدمیک باعث و بانی این اتفاق است. بازاریابی از طریق ایمیل، تنها زمانی جواب می دهد که به عنوان بخشی از مدل کسب و کار اپیدمیک به کار برود.

اجازه دسترسی

دیجیتال اپیدمیک، بهترین راه برای شروع کسب و کار اینترنتی است. و دلایل آن هم ساده است. اوّلاً لیست ایمیل ما متشکل از افرادی است که اجازه دسترسی به ایمیلشان را به ما داده اند. آنها برای قرارگیری در لیست ما گزینش شده اند.

یعنی افرادی که در لیست ایمیل ما قرار می گیرند، علاقه خودشان به فعالیت و کسب و کار ما را نشان داده اند. هیچ روش بازاریابی اینترنتی دیگری توانایی انجام این کار را ندارد.

مالکیت و کنترل

در مدل کسب و کار دیجیتال اپیدمیک، ما مالکیت کامل بر روی لیست ایمیل­مان داریم. هیچ کس دیگری آن را کنترل نمی کند. هیچ کس نمی تواند قوانین را یک شبه تغییر دهد. هیچ کس نمی تواند آن را از کار بیندازد. و این چیزهایی است ممکن است در سایر روش­ها اتفاق بیافتد.

من یک کمپین تبلیغاتی در گوگل ایجاد کرده بودم که بدون هیچ توضیحی آن را یک شبه کاملا تعطیل کردند. آن گروه با تبلیغاتش 60 میلیون در ماه برایم درآمد داشت! درآمد خالص!

در مدل دیجیتال اپیدمیک هرگز این اتفاقات نمی افتد؛ چرا که در این مدل، شما یک لیست ایمیل اختصاصی برای خود دارید.

مدل دیجیتال اپیدمیک به ما این امکان را می دهد که با یک لیست ایمیل، بدون هیچ هزینه اضافی برای همان افراد بارها و بارها تبلیغ کنیم. اگر ما از طریق گوگل تبیلغ کنیم، ممکن است کسی بر روی تبلیغ ما کلیک کند. حتی ممکن است محصول ما را خریداری کنند. اما زمانی که ما محصول دیگری برای تبلیغ ارائه می دهیم، باید آگهی تبلیغ خود را عوض کنیم و تبلیغ جدیدی روی گوگل قرار دهیم؛ و باید شانس بیاوریم که مخاطبان دوباره روی تبلیغ کلیک کنند!

به علاوه، اگر ما قصد فروش محصول خودمان از طریق این لیست را نداشته باشیم، این لیست باز هم می تواند مقدار زیادی پول برای ما به همراه بیاورد.

مواردی که گفتم شگفت انگیز هستند. اما هنوز حتی 1% از قابلیت های حیرت انگیزِ دیجیتال اپیدمیک را نشناخته اید!

مهمترین عامل موفقیت در دیجیتال اپیدمیک،  ارتباط ما با افرادی است که در لیست ایمیل­مان حضور دارند!

اما هنگامی که کسی روی آگهی تبلیغاتی ما کلیک می کند، هیچ ارتباطی میان ما و او شکل نگرفته است. وقتی کسی محصولمان را خریداری می کند، فقط یک معامله با ما کرده، اسم این را رابطه نمی توان گذاشت. این تعاملات کوتاه مدت منجر به موفقیت های کوتاه مدت می شوند. اما برقراری رابطه با مشتریان، برای ما در دراز مدت هم موفقیت ایجاد می­کند.

یک رابطه باید با برقراری ارتباط همراه باشد. یک رابطه همیشه دو طرفه است. روابط به ما اجازه می دهند که از معامله فراتر برویم و گروهی از مردم مشتاق به کارِ خودمان را تشکیل دهیم.

روابط موجب قدرتِ بازاریابی می­شود ...

قدرت روابط

ارتباطات، ابزار پنهانی برای موفقیت در دیجیتال اپیدمیک هستند.

هیچ یک از موفقیت هایی که من به دست آوردم بدون برقرای رابطه اتفاق نمی­افتاد. این کار برای همه افراد لازم است.

لیستی از افرادی که می توانیم از طریق ایمیل به آن ها دسترسی داشته باشیم، یک ابزار بازاریابی تمام نشدنی برای ما به حساب می­آید.

فقط به یاد داشته باشید که یک رابطه از طریق ایمیل هم درست مثل هر رابطه دیگری است. این رابطه یک خیابان دو طرفه است. هر دو طرف رابطه ملزم هستند به دیگری چیزی را بدهند. این به این معنی است که ما نباید فقط محصولاتمان را برای مردم عرضه کنیم و انتظار داشته باشیم آنها هم از ما خرید کنند.

ما باید به مشتریانمان محصولی با ارزش واقعی را بدهیم.

در مورد این موضوع فکر کنید. روابط خوب بر اساس اعتماد شکل می­گیرند. وقتی کسی به ما اعتماد می کند، بیشتر تمایل دارد کار ما را دنبال کند. در این شرایط احتمال زیادی دارد که محصولی را که ما تبلیغ می کنیم بخرند، زیرا معتقدند که ما بهترین کار را برای آنها انجام می­دهیم.

چگونه می توانیم اعتماد مشتریان را به دست آوریم؟ با فراهم کردن چیزهای با ارزش برای آنها. نباید تنها وقتی چیزی از آنها می­خواهیم به آنها ایمیل بزنیم. ما باید اول چیزی را به آنها بدهیم. و گاهی اوقات اثر این کار بلافاصله به ما برمی گردد، گاهی هم نه! ولی در نهایت به ثمر می­نشیند.

ما ممکن است بخواهیم درباره برخی از جنبه های محصولاتمان به آنها آموزش دهیم. ممکن است بخواهیم تجربیات خودمان را با آنها به اشتراک بگذاریم تا اشتباهاتی را که ما انجام دادیم انجام ندهند. ما ممکن است بخواهیم پیشرفت هایمان در صنعت و کار را با آنها به اشتراک بگذاریم تا آنها هم از آن سود ببرند.

راه حل ، این است که این کارها را دنباله دار به هم متصل کنید. در ابتدا فقط مطالبی را با آن ها به اشتراک بگذارید و سپس در همان حال رهایشان کنید. آنها به شما کم کم اعتماد می­کنند. آنها رفته رفته تمایل پیدا می کنند که شما را به عنوان یک متخصص ببینند. و بعد از آن، هنگامی که ما یک محصول به آن ها ارائه می کنیم، سریعاً آن را می­خرند.

با لیست ایمیل­مان، می توانیم یک رابطه دو طرفه سودآور ایجاد کنیم.

اما برای داشتن یک رابطه سالم، باید آنچه را که من 7 شرطِ ایجاد روابط درست می نامم بشناسید.

7 شرط ایجاد روابطِ درست

برای داشتن یک رابطه سالم با افراد موجود در لیست ایمیل­مان، باید پایه محکمی برای این رابطه ایجاد کنیم. این 7 شرط پایه ای برای ایجاد رابطه هستند. آن ها عبارتند از:

  1. اعتماد
  2. صداقت
  3. محتوای با ارزش
  4. داستان
  5. تبلیغات گزینشی
  6. استمرار
  7. تعامل

هر یک از این موارد برای ایجاد یک رابطه کاملاً دو طرفه لازم است. هر دو طرف احساس می­کنند در این رابطه سود کرده اند. بیایید نگاهی دقیق تر به این شروط و چگونگی استفاده از آن برای ایجاد یک ارتباط کامل با مشتریان لیست ایمیل­مان داشته باشیم.

و اگر قصد انجام هر یک از این موارد را داریم، یک نکته بسیار مهم را باید به یاد داشته باشید.

مردم براساس روابط خودشان با ما اقدام به خرید می کنند. آیا کسی چیزی را فقط بر اساس اینکه یک غریبه در خیابان از آن تعریف کند، می خرد؟ یا براساس آنچه همسایه قدیمی خود یا بهترین دوستش توصیه می کند اقدام به خرید می کند؟

روابط در جهان امروز حرف اول را می زند. و تمام دنیای بازاریابی را تحت تاثیر قرار می­دهد. خصوصاً کسب و کار قرن بیست و یکمیِ دیجیتال اپیدمیک را !

برای ایجاد ارتباط کاملی با افراد لیست ایمیل مان، ما به موارد زیر نیاز داریم ...

1.      اعتماد

روابط بر پایه­ی اعتماد شکل می گیرد.

فقط در مورد آن فکر کن. اگر ما به کسی اعتماد نکنیم، نمی خواهیم اطرافمان باشد. نمی خواهیم با او صحبت کنیم. و ما قطعاً نمی خواهیم چیزی را که او می گوید باور کنیم.

روابط خود را بسازید.

اگر مردم به شما اعتماد نکنند، قطعاً نمی توانید افراد زیادی را در لیست خودتان داشته باشید. اما برای رسیدن به این سطح از اعتماد، باید ابتدا علایق افراد لیست خودتان را در اولویت قرار دهید. همیشه.

من این نکته را خیلی جدّی انجام می­دهم. من اخیرا با مدیر بازاریابی خود جلسه ای برگزار کردم. ما درباره نحوه تبلیغ خود برای لیست ایمیل مان صحبت کردیم. و تصمیم گرفتیم روش­مان را تغییر دهیم.

تصمیم ما این شد که با جدیت در بلاگمان سرمایه گذاری کنیم. برای انجام این کار، ما مجبور بودیم پولِ زیادی خرج کنیم. اما ارزشش را داشت. تغییراتی که ما انجام می دادیم واقعا ارزش لیست­مان را بیشتر می کرد. در این بلاگ، ما به صورت رایگان، اطلاعات و دانش بی نهایت ارزشمندی را به مخاطبانمان ارائه می کنیم.

این کار به ما اعتبار زیادی می­دهد. اگر ما با مردم صادق باشیم، هنگامی که اطلاعاتی را بدون دریافت هیچ هزینه ای به آنها می دهیم، هنگامی­که که خودمان را به عنوان متخصصی معرفی می کنیم که صلاحِ آن ها را می خواهیم نآااا، آن وقت در نظرِ مشتریانمان اعتبار پیدا می کنیم.

این همان چیزی است که اعتماد ایجاد می کند.

2.    صداقت

دیدگاه بد نسبت به بازاریابان اینترنتی به این خاطر است که آنها صادق نیستند. اکثر بازاریابان هر چیزی را طوری به مردم نشان می دهند که فقط مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد.

من نمی گویم که هیچ کس این بازاریابان را دوست ندارد. مطمئنا، برخی هم آن ها را می پسندند. اما مردم معمولاً نسبت به آنها احساس خوبی ندارند و یا به طور کامل به آنها اعتماد نمی کنند. و تمایلی به برقراری ارتباط مجدد با آنها و خرید از آنها ندارند.

این راه درستی برای ایجاد رابطه با مردم  نیست.

مردم می خواهند احساس ارتباط درست را با فروشندگان داشته باشند. روابط مبتنی بر ارتباط درست است و اگر با آنها صادق نباشیم دوست ندارند با ما ارتباط برقرار کنند.

موفقیتِ من در رابطه ها واقعا بخاطر این بود که طبق شخصیت واقعی خودم رفتار می کردم. من همیشه خودم هستم! افرادی هم بودند که از من خوششان نمی­آمد، اما طرفداران زیادی هم داشتم. این پاداش و هزینه ی صداقت است. درست مثل آنچه در دنیای واقعی وجود دارد، دلیل ندارد همه از ما خوششان بیاید و این کاملا منطقی است که عده ای با ما حال نکنند. ولی در هر حال، بهتر است خودتان باشید.

راه حل این است که به مشتریانمان فرصت دهیم ما را بشناسند.

وقتی در سفر بودم ویدئویی ساختم و برای مشتریانم فرستادم. این فقط یک ویدیو کوتاه بود، اما به آنها اجازه می­داد تا بطور کلی شخصیت واقعی من را بشناسند.

پاسخی که ازمشتریان دریافت کردم بسیار شگفت انگیز بود. این ویدئو به آنها اجازه داد گوشه ای از زندگی شخصی من را ببینند که باعث شد ارتباطم با آنها عمیق تر شود.

حتی اگر ما نخواهیم بیش از حد زندگی شخصی خودمان را به آنها نشان دهیم، تعریف کردن داستان زندگی مان ، یک راه عالی برای ارتباط و افزایش صداقت است. مردم داستان ها را دوست دارند. البته این ها باید داستان های واقعی باشند. نباید هیچ چیز جعلی وجود داشته باشد.

در نهایت هدف ما این است که منحصر به فرد باشیم. در میان حجم زیادی از معامله های واقعی در اینترنت، ما هم خودی نشان دهیم. به عنوان کسی که شبیه کس دیگری نیست. به عنوان کسی که با دقت در این راه عمل می کند.

این سطح از صداقت در ایجاد یک اعتماد باور نکردنی و ارتباط با مشتریان به ما کمک می کند.

3.   محتوای با ارزش

اگر ما می خواهیم با مردم رابطه برقرار کنیم، همیشه نباید به آنها چیزی بفروشیم.

باید ارتباطمان با مشتری را از یک معامله سطحی، به چیزی بسیار شخصی تر ببریم. اگر تنها به فکر فروش به مردم باشید، آنها را از خود دور می کنید.

اما اگر برای مشتریان ارزش قائل شویم و به آن ها مطالب بی نظیری آموزش دهیم چطور؟. اگر این کار را بکنیم، رفته رفته حتی تاثیر تبلیغاتمان هم افزایش خواهد یافت.

به یاد داشته باشید که صحبت ما در اینجا راجع به ارائه­ی محتوای رایگان است. در غیر این صورت ارتباطی شکل نمی­گیرد. ایمیل هایی برای مشتری ارسال کنید که بدون هیچ تبلیغی، محتوای ارزشمندی را در اختیار آنها می گذارد. این چیزی است که آنها واقعاً ارزشش را می دانند.

و هنگامی که این محتوا را ارسال می کنیم، ما فقط به آنها کمک نمی کنیم بلکه به خودمان هم کمک می کنیم. از طریق ارسال این محتوای ارزشمند، اعتبار بیشتری بدست می­آوریم، درباره موضوعات مختلف بیشتر یاد می گیریم و روابطمان را با مشتریانمان افزایش می دهیم.

برای بیان مثالی از آنچه که من در مورد آن صحبت می کنم، نگاهی به محتوای بلاگ هایی بیندازید که ما در اینجا در سایت کاراستارتر قرار می دهیم. برای تولید محتوای هریک از این بلاگ ها، ما واقعاً مراقب هستیم تا اطلاعات فوق العاده ای ارائه دهیم که به مشتریانمان کمک کند.

نگران نباشید، زمانی که مشتریان از محتوای فوق العاده شما استفاده می کنند، در واقع انتظار دارند که ایمیل های شما را مرتباً دریافت کنند. و هنگامی که ما چیزهایی تبلیغاتی را برایشان ارسال کنیم، آنها مشتاق خواهند بود که اطلاعات بیشتری راجع به آن تبلیغات بدست آورند.

4.    داستان

من درباره داستان در بالا توضیحاتی را ذکر کردم و آنها را دوباره در اینجا مرور خواهم کرد. داستان ها ارزشمند هستند. یک بخش شخصی در هر داستانی وجود دارد که مردم می توانند خود را در آن موقعیت ببینند. مخاطبان می توانند با داستان همدردی کنند و با آن ارتباط برقرار کنند.

و اگر آنها بتوانند با یک داستان ارتباط برقرار کنند، می توانند عمیقاً با کسی هم که داستان را تعریف می­کند ارتباط برقرار کنند.

داستان گویی یکی از قوی ترین راه های ایجاد رابطه است. و یک داستان شخصی به این معنی است که ما روحمان را در آن قرار می دهیم. هرچه بیشتر خودمان را در آن موقعیت قرار دهیم، ارتباطی عمیق تر برقرار خواهیم کرد.

روش نقل داستان واقعاً سریع ترین راه برای ایجاد ارتباط با مشتریان است. آنها ما را به عنوان یک فرد واقعی نگاه می کنند، تا یک بازاریاب بی عیب و نقص.

هنگامی که تجربیاتمان را در قالب یک داستان به اشتراک می گذاریم، بسیار با ارزش است. مردم شاهد تلاش ما خواهند بود. آنها می بینند که ما چطور راهی برای موفقیت پیدا کردیم. و مردم چیزهایی که در این راه به آنها می­آموزیم را یاد می گیرند.

وقتی که از روش داستان گویی استفاده می­کنم، آن را از طریق ایمیل می فرستم، اما آن را تا حد امکان کوتاه می کنم. بقیه داستان پس از کلیک روی بخش "ادامه مطلب" قابل خواندن است. و این واقعاً هدف نهایی بازاریابی از طریق ایمیل است، برای اینکه آنها مجاب می­شوند روی لینک کلیک کنید. اما فراموش نکنید که در این دوره و زمانه، بازاریابی ایمیلی تنها زمانی جواب می دهد که به عنوان بخشی از مدل دیجیتال اپیدمیک به کار گرفته شود.

کدام راه ما را به هدف تبلیغاتیمان می رساند.

5.   تبلیغاتِ گزینشی

ما مطالب ارزشمند زیادی را برای مشتریانمان ارسال می­کنیم. اما زمانی هم می رسد که بخواهیم چیزی را تبلیغ کنیم. هنگامی که ما تبلیغ می کنیم، باید اطمینان حاصل کنیم که این محصولات از نظر کیفیت بالا هستند.

محصولاتمان باید با کیفیت باشند!

باید بهترین محصولات را برای تبلیغ انتخاب کنیم. و باید قبل از اینکه آنها را تبلیغ کنیم، نمونه­ای از آن را بررسی کنیم.

پس از این همه کار، چگونه می توانیم چیزی را که خودمان بررسی و استفاده نکرده ایم به مشتریان توصیه کنیم؟

اگر ما چیزی که کیفیت بالایی را ندارد تبلیغ کنیم، اعتبار ما لطمه می­خورد. ما درباره ایجاد اعتماد صحبت کردیم. اگر ما یک لیست کامل داریم از افرادی که به ما اعتماد دارند و آن وقت محصولات بی کیفیت خودمان را برایشان تبلیغ کنیم، اعتماد آنها را از دست خواهیم داد. و نمی توانیم آن را دوباره به دست آوریم.

مهم این است که به خودمان اجازه ندهیم تا از هر راهی پول بیشتری به دست آوریم. مطمئناً، ما می توانیم این کار را با یک محصول بی کیفیت انجام دهیم، اما مشتریان ما پس از آن هرگز سمت ما نمی آیند.

برنامه ریزی برای دراز مدّت اهمیت دارد. و حفظ مشتریانمان در مدت زمان طولانی همراه با رضایت و اعتماد ، پول زیادی را در بلند مدت برای ما  به همراه می آورد.

6.    استمرار

 

وقتی لیستی پر از مشتریان داریم، باید روابطمان را با آنها حفظ کنیم. بهترین روش برای حفظ رابطه ، ارتباط و تماس منظم است.

با آنها غریبه نباشید..

در مورد دوستانِ دبیرستان تان فکر کنید. با کدام یک از آنها هنوز رابطه دارید؟ کسانی که پس از فارق التحصیلی نیز با آنها در تماس بودید.

بدون تماس دائمی و پایدار، رابطه ها برقرار نمی­مانند. این یعنی ما باید برای افراد لیست­مان به صورت منظم ایمیل ارسال کنیم. باید چند بار در هفته برایشان ایمیل بفرستیم.

اما در هر ایمیلی که ارسال می کنید، نباید تبلیغات انجام دهید.

اگر این کار را بکنید، مشتریان قطعاً ناراحت خواهند شد. وقتی آنها ناراحت شوند، ایمیل هایی که ما برایشان می فرستیم را نمی خوانند. آنها ممکن است حتی اشتراک در ایمیل ما را لغو کنند.

به طور منظم، با محتوای جالب، جذاب، و آموزنده برایشان ایمیل ارسال کنید. به یاد داشته باشید، همه چیز با ارزش دادن به آنها اتفاق می­افتد.

7.   تعامل

 

شش شرط اول در مورد ایجاد روابط از طریق اعتماد و اعتبار بود. حالا می خواهیم درباره ارزش گذاشتن و تبلیغ محصولات فوق­العاده صحبت کنیم.

این موارد به تعامل مربوط می شود.

تعامل واقعی تر موجب ارتباط بهتر ما با مشتریان خواهد شد. و تعامل شخصی تر، اثر گذارتر است.

تا جایی که ممکن است خودتان شخصاً به مشتریان پاسخ دهید!

پاسخگویی به مشتریان یک لیست کوچک ساده تر است ، زیرا پاسخگویی هر روزه به هزاران نفر بسیار سخت است. با این حال، هر کدام از تعاملاتِ یک به یک با مشتریان بسیار مفید است. این روش بسیار سریعتر از سایر روش ها می تواند اعتماد و اعتبار ایجاد کند.

بهترین فرصت خود برای تعامل را از دست ندهید؛ زیر این  بهترین روش برای ایجاد رابطه با مشتریان است.

حفظ و تداوم ارتباط با مشتری

به طور طبیعی، زمان این می رسد که محصولات تبلیغاتی را به امید فروش برای مشتریان ارسال کنیم. بعد از این همه تلاش، ما توانسته ایم یک کسب و کار را برای خود بدست آوریم.

فقط می دانیم که تمام اعتماد، اعتبار و محتوای ارزشمندی که برای آنها ارسال کرده ایم لیست ما را قوی تر کرده است. اگر ما این کار را به درستی انجام داده باشیم، فروش ما بسیار ساده تر از روش کلیک بر روی تبلیغاتِ شبکه های اجتماعی است.

با این حال، اگر نخواستیم دیگر جز ایمیل های تبلیغی چیزی برای آنها بفرستیم، در عوض، باید با ارسال محتوای مربوط به محصول مورد نظر مان این ارتباط را حفظ کنیم.

چند روز را برای ارسال اطلاعات مربوط به محصول به آنها اختصاص دهید. به آنها اطلاعاتی در مورد محصول بدهید. یک داستان شخصی درباره محصول را برایشان تعریف کنید. یا داستان شخص دیگری را در این رابطه بگویید. به آنها بگویید که محصول تا چه میزان برای دیگران مفید بوده است.

هنگامی که لیست مان را برای فروش محصول تقویت کردیم، می توانیم راحت تبلیغ کنیم. این اتفاق زمانی است که ما از جایزه هایی برای تبلیغات استفاده می کنیم تا این رابطه را محکمتر کنیم. این جوایز انگیزه بیشتری برای خرید ایجاد می کند و فروش ما را افزایش می دهد.

 

بازدهی برقراری ارتباط با مشتری

ما همه واژه "بازدهی سرمایه گذاری" را شنیده ایم. همه در دنیای کسب و کار در مورد آن صحبت می کنند. اما هیچ کس در مورد بازدهی رابطه با مشتری صحبت نمی کند.

من اعتقاد دارم که بازدهی برقراری رابطه با مشتری بیشتر از بازدهی سرمایه گذاری است. در حقیقت، برای یک موفقیت طولانی مدت، داشتن یک لیستِ خوب ضروری است.

مردم بر اساس روابطشان با شما ، خرید می کنند.

مردم از افرادی که به آنها اعتماد دارند خرید می کنند. دلیل آن این است که می خواهند از کسی که می شناسند و به او اعتماد دارند حمایت کنند. چرا آنها باید پول خود که سخت بدستش آورده اند را به جای کسی که می­شناسند به یک شرکت بزرگ بدهند؟

تا زمانی که ارتباط خوبی با اعضای لیست ایمیل مان داشته باشیم، هر روز شاهد مقدار زیادی خرید از جانب آنها هستیم.

راه حل این است که تمرکز مان را از دستاوردهای کوتاه مدت به موفقیت درازمدت برگردانیم.

ما باید یک لیست ایمیل درست کنیم و بر روی برقراری رابطه با آن مشتریان سرمایه گذاری کنیم. به این ترتیب، ما شرایطی را ایجاد خواهیم کرد که پتانسیل زیادی برای موفقیت دارد.

روابط بالاتر از همه چیز است ...

 

امیدوارم اکنون همه اهمیت برقراری ارتباط با افراد موجود در لیست ایمیل را به خوبی درک کرده باشند. روابط عمیق تر، موفقیت های بزرگتری هم به همراه می­آورند. اما برای ایجاد این روابط، نیازمند رعایت 7 شرط برقراری رابطه درست هستیم:

  1. اعتماد
  2. صداقت
  3. محتوای با ارزش
  4. داستان
  5. تبلیغات گزینشی
  6. استمرار
  7. تعامل

برای استفاده از این شرایط تمرین کنید. با استفاده از آنها، من توانستم 36 میلیون تومان در 5 روز بدست آورم! هرچه بیشتر از آنها استفاده کنیم، موفقیتمان بیشتر است و هرچه روابط بهتری با مشتریان برقرار کنیم نتایج بهتری می­بینیم.

زندگی خود را همین حالا متحول کنید

خوب، شما این بلاگ را مطالعه کردید و دانش زیادی به دست آوردید، حالا سوال من این است که آیا دانش برای شما کافی بود یا این که می خواهید همین حالا شروع به سودآوری از این اطلاعات ارزشمند کنید؟ اگر شما فقط به دنبال اطلاعاتی راجع به اهمیت روابط در کسب و کار بودید، که کار شما همین جا تمام شده، ولی اگر شما به دنبال راهی برای بهبود اوضاع مالی و در آمدی خود هستید و می خواهید زندگی خود را تغییر دهید، باید بدانید که کارِ شما تازه شروع شده. شما تنها یکی از بخش های کوچک مدل کسب و کار دیجیتال اپیدمیک را آموختید. برای این که بتوانید زندگی مالی خود را متحول کنید، باید کلّ این مدل را یاد بگیرید. اما نگران نباشید، نمی خواهم مثل بقیه شما را به وسط یک جنگل عظیم ببرم و رهایتان کنم؛ بلکه می خواهم دستان شما را بگیرم و راهنمایی تان کنم. دیجیتال اپیدمیک بهترین مدل کسب و کار در دنیا برای متحول کردن زندگی مالی شماست. ولی باید بدانید که دیجیتال اپیدمیک یک دنیای بسیار وسیع است، و اگر بخواهید به تنهایی واردش شوید، قطعاً مسیر را گُم می کنید و پس از مدتی کاملاً تسلیم می شوید. بنابرین شما به یک سیستم مرحله به مرحله احتیاج دارید که شما را راهنمایی کند و مسیر درست را نشانتان دهد. درست مثل یک GPS قدرتمند که در یک جنگل انبود راه را به شما نشان می دهد تا سردرگم و نا امید نشوید. اگر شما تا این جا، این بلاگ را مطالعه کردید، نشان می دهد که تشنه این اطلاعات هستید، و این یعنی شما اهداف بزرگی در سر دارید و می خواهید زندگی مالی خود را تغییر دهید. و فقط به همین خاطر من می خواهم امروز به شما، و فقط به شما که تا انتهای این بلاگ پیش آمدید، این شانس را بدهم و سیستم مرحله به مرحله خودم را به صورت 100 % رایگان در اختیارتان قرار دهم. با این سیستم می توانید بدون یک ریال هزینه، همین امروز کسب و کار دیجیتال اپیدمیک خود را راه اندازی کنید. شاید باورتان نشود، ولی دکمه پایین صفحه شما را به صورت 100 % رایگان وارد این سیستم شگفت انگیز می کند. پس اگر می خواهید زندگی مالی خود را متحول کنید و همین امروز کسب و کار خود را بدون هیچ سرمایه ای راه اندازی کنید، روی دکمه زیر کلیک کنید



هشت عادتِ هدفمند انسان های موفق

هشت عادتِ هدفمند انسان های موفق

مشــاهده
رابطه= سلاح مخفیِ موفقیت در دیجیتال اپیدمیک

رابطه= سلاح مخفیِ موفقیت در دیجیتال اپیدمیک

مشــاهده
سه موقعیت که سادگی قاتل بی رحم موفقیت می شود !

سه موقعیت که سادگی قاتل بی رحم موفقیت می شود !

مشــاهده
چرا شما هنوز به اهداف خود دست نیافته اید؟

چرا شما هنوز به اهداف خود دست نیافته اید؟

مشــاهده

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی

تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

Copyright © 2012 - 2016 karstarter.ir | Web design Kalooj.com